poly cowboy
ersinvisual (ersin) program: 3ds max Süre: belli değil 4 yorum yapıldı 3/10 (13 kişi beğendi)
Eski bi çalışmayı yeniden paylaşıyorum arkadaşlar.Rigging ,animasyon ve karakter modelleme içerikli çalışma.Rigging basit ama etkili,render ;mental ray.skin modifier kullandım,çünkü diğerine göre daha kullanışlıydı bu çalışma için.
poly cowboy için Yorumlar
eheehe adamım ya :) elinize sağlık tatlı olmuş.
- Offline
- Erkek
bu çalışmayı hatırlıyorum güzel tasarım ve temiz model. kaplamalı halini merak ediyorum :) silahın namlusu zeminin içine girmiş oraya özel bir düzenek kurulabilir yürüyünce silahın geri gitmesi gibi sürtünmeden kaynaklı vs. renderdaki dalgalanmalar fg den mi yoksa video formatından mı anlayamadım :) iyi çalışmalar.
- Offline
- Erkek
silahı komple kaldırıcam. küçülttüm,kısalttım,yükselttim olmadı,:)dalgalanma kimbilir neden,fg den kesin ayarlar düşüktü çünkü.
- Offline
- Erkek
Güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Özellikle kovboyun ateş etmeden önceki duruşunu sevdim :))
- Offline
- Erkek
Kapalı
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.