icmbdrm son galeri mesajları

    Konsept Araba

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    İlk Photoshop ile araba çizildi ve modellenebilecek şekilde blueprint oluşturuldu. Modelleme Maya 2015 ile yapıldı. Lastik üzerindeki yazılar, fren kaliper kapağı yazısı ve arka stop lambasında kullanılan kaplamalar Photoshop ile yapıldı. Sahnede 3 Spotlight ve HDR var. Mental Ray ile görüntü alındıktan sonra Photoshop ile renk ayarı ve rötuşlar yapıldı.
    Beğendiğim arabalardan yola çıkarak bu arabayı tasarladım, jantların tasarımı bana ait değil. Umarım beğenirsiniz.

    2016-03-01 14:56:28

    3D Showreel

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    Bütün modelleme, uv kaplama, kemiklendirme, animasyon, ışıklandırma, görüntü alma, vidyo haline getirme bana ait.
    Vidyonun sonundaki uçmaya çalışan Veci karakteri hazır indirildi. Biraz ekleme yaptım.
    Link karakteri Legend of Zelda Ocarina of Time oyunundan modellendi.
    Ejderha The Elder Scrolls V Skyrim oyunundan modellendi.
    Ejderhanın kaplaması The Elder Scrolls V Skyrim oyununda kullanılan kaplamadır.
    Diğer bütün kaplamalar googledan
    Sesler ve müzik youtubedan

    2015-12-17 20:40:26

    sağolun

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    sağolun

    2012-12-22 23:38:35

    Pencere

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    Maya + Mental Ray + ağaçlar paint effects (hazır)
    Hobi amaçlı boş zamanımda yaptım. odadan çekilmiş fotoğrafa bakarak yaptım. Sahneyi gece yapmak istemiştim ama ağaçlar görüntüde sorun çıkarınca gündüz yaptım.

    2012-12-21 16:10:57

    Allosaurus (kemik)

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    Eski bir çalışma, düzenleyip ekledim. Maya + Mental Ray kullandım. Hobi olarak boş zamanımda yaptım. Görüntüye fotoğraf makinesi ile çekilmiş havası vermeye çalıştım. Sahne biraz boş ama olduğu kadar artık.

    2012-12-16 20:27:20

    DARCE, 3dsci - sağolun

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    DARCE, 3dsci - sağolun

    2012-12-05 12:44:37

    Odahviing`in kardeşi

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    Program: Maya
    Render: Mental Ray

    Skyrim oyunundaki ejderhalardan birini düşük poligonlu olarak modelledim. Ejderhanın kaplamasını oyundan aldım. 3 gün sürdü. Fırsat bulursam modeli detaylandırıp animasyon vermeyi istiyorum. Ayrıca skyrimi tavsiye ederim.

    2012-12-04 17:15:09

    meteora81 sağolun Gigantus-3d

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    meteora81
    sağolun

    Gigantus-3d
    sağolun, evet bütün modelleme bana ait

    Elprince
    sağolun, haklısınız dediğiniz konularda ve animasyon kısmında bilgi edinmem gerekiyor. Şimdilik kendi kendime ve internetten geliştiriyorum, eğer o tür kitaplardan denk gelirse alacağım.

    Şunu ekleyim, süreyi 2 hafta yazdım ama, videonun sadece animasyon kısmı 2 hafta sürdü. Modelleme kısmını eskiden fırsat buldukça yapmıştım.

    2012-12-04 11:28:26

    350z, Evo, Gallardo Animasyon

    icmbdrmİsmet Çamicmbdrm

    Video haline getirdiğim ilk animasyon.
    Kullanılan programlar: Maya, Nuke, Premiere
    Render: Mental Ray
    Plugin: Craft Director Studio

    Animasyon olarak kameraların hareketinden başka yaptığım bir şey yok. Arabaların animasyonunu eklenti kullanarak yaptım. 2-3 kaplama ve sesler dışında her şey bana ait. Bu videoyu yaparken animasyon alanında kendimi geliştirmeye karar verdim.
    Craft Director Studio eklentisinin Mental ray ile uyumsuzluğu yüzünden, animasyon çıktısı alırken en az 50 kere hata verdiği için Maya`yı yeniden başlatmışımdır.

    2012-12-03 13:46:18