graphmode son galeri mesajları

    Teşekkürler junior ;)

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler junior ;)

    2015-07-05 23:39:47

    C.G. Generalist Showreel

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Geçen yıl bir proje için oluşturan karakterleri içeren showreel. Karakterlerin model, UV, rig (body, facial) kısımları ile showreel deki aydınlatma, render ve animasyonlar şahsıma aittir.

    Ana yazılım olarak Autodesk Maya kullanılmıştır.

    2015-07-05 16:46:10

    Teşekkürler Mehmet bey. Maalesef

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Mehmet bey.
    Maalesef söylediğiniz konuda yapılabilecek pek fazla bir şey yok.

    2015-06-13 09:36:29

    Sağolasınız Türkmen bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Sağolasınız Türkmen bey.

    2015-06-04 12:51:32

    Teşekkürler Altuğ bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Altuğ bey.

    2015-06-04 08:38:44

    Professor Norman

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Karakter animasyondan uzaklaşmamak adına yapılan bir çalışma. Maya da Norman Rig kullanılarak çalışılmıştır. Hızlıca Renderman for Maya da render edilmiştir. Günün boş vakitlerinde bir kaç saat çalışarak yaklaşık olarak 1 hafta gibi bir sürede tamamlanmıştır.

    2015-06-03 23:09:42

    Çok iyi, tebrik ederim.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Çok iyi, tebrik ederim.

    2015-02-22 14:43:41

    Teşekkürler Zekeriya.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Zekeriya.

    2014-10-07 13:19:08

    Teşekkür ederim Deniz.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkür ederim Deniz.

    2014-09-14 19:04:52

    Teşekkürler Mehmet ÇETİN bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Mehmet ÇETİN bey.

    2014-09-14 19:04:09

    Sağolasın Nuri.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Sağolasın Nuri.

    2014-09-12 19:50:45

    Teşekkür ederim Özkan.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkür ederim Özkan.

    2014-09-12 10:24:04

    Teşekkürler Furkan bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Furkan bey.

    2014-09-11 19:49:24

    Köpek Animasyon - Final

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Quadruped (4 bacaklı) bir köpek karakterinin ve sahibinin animasyonunu ele alan animasyon çalışması. 2 haftalık bir part time çalışma sonucu elde edilmiştir. Yazılım olarak Autodesk Maya kullanılmıştır.
    Köpek karakteri sahibinin sözlerine pek kulak asmamaktadır.

    2014-09-11 16:42:02

    His son`s life

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    11 Second Club için hazırlanmış bir karakter animasyon çalışması. Özetle; oğlunun akibetinden haberi olmayan bir babanın suçlu olarak tahmin ettiği kişiyi sorgulaması canlandırılmıştır.
    Autodesk Maya ve Norman Rig türevleri kullanılmıştır.

    2014-08-07 16:37:45

    Teşekkürler. Rigging videosunda ( http://www.youtube.com/watch?v=bAFbDVM6lz8 )

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler.

    Rigging videosunda ( http://www.youtube.com/watch?v=bAFbDVM6lz8 ) bahsettiğiniz parametrenin çalışma şekli var. Matematiksel olarak 0-1 aralığında arttırıp azaltmak elimizde. Belirgin olması için biraz yüksek olduğu doğrudur.


    2014-06-08 15:54:47

    Wing Animate

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Bir proje için Modellemesi ve Riglemesi yapılan kanatların render edilmiş animasyonudur. Ayrıca Rigleme için http://www.youtube.com/watch?v=bAFbDVM6lz8 adresindeki videoya bakılabilir.

    Toplamda 1 hafta gibi bir süre harcanmış olup ana yazılım olarak Autodesk Maya kullanılmıştır.

    2014-06-08 11:10:28

    Lonely man in the hut

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Kısa bir karakter animasyon çalışması.
    Yalnız bir adamın gerçek bir dostu tarif eden düşünceli hali canlandırılmıştır.

    Animation : Hakan ABBAS.
    Character : C. J. Cow

    2014-05-07 11:01:17

    Süper bir çalışma olmuş

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Süper bir çalışma olmuş Ania. Tebrik ederim...

    2013-07-28 18:34:02

    Teşekkürler Serdar bey. Teşekkürler

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Serdar bey.

    Teşekkürler Tuncay bey :)

    2013-06-21 10:42:55

    Olaylara Karışma !

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Kısa bir facial animasyon denemesi. Sülün (pheasant) karakterinin modellemesi ve rigleme işlemi tamamlandıktan sonra kısa ve hızlı bir karakter animasyon denendi. Ses Vizontele Tuuba filminden sevgili Nejat Uygur a ait.

    2013-06-21 09:08:55

    Teşekkürler Bilal bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Bilal bey.

    2013-06-21 09:02:44

    Humanoid Birds

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Lowpoly modelleme ve standard Rigging işlemleri kullanılarak üretilmiş insansı kuş karakterleri. Anatomik olarak kısmen insan kısmen de kuş yapısındalar. Doğan (hawk), sülün (pheasant) ve şahin (falcon) olmak üzere bir proje için üretildiler.

    2013-06-20 11:28:35

    Teşekkürler Sinan bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Sinan bey.

    2013-03-11 12:10:05

    Teşekkürler Sinan Toprak. Teşekkürler

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Sinan Toprak.
    Teşekkürler Muhammed Ali Fırtına.

    2013-03-11 12:09:17

    Teşekkürler Tuncay bey. Şahsen

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Tuncay bey.

    2012-12-24 13:01:38

    Teşekkürler Atasoy Teşekkürler Mehmet

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Atasoy
    Teşekkürler Mehmet Ünal

    2012-12-22 13:47:51

    GÖLGE OYUNU (SHADOW PLAY)

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Writer & Director - Sinan SERTEL
    Animation & Render - Hakan ABBAS
    Characters - Adib SOULY

    * Anibar International Animation Film Festival, Best Balkan Film , 2012, Kosovo
    * White Pigeon Short Film Contest, Mansion Award, 2012, Turkey
    * 8. Kazan International Muslim Film Festival, Finalist, 2012, Republic of Tatarstan
    * Corti and Cigarettes International Short Film Festival, Finalist, 2012, ITALY
    * ODTU Film Festival, Official Selection, 2012, Turkey
    * 24th Istanbul International Short Film Festival, Official Selection, 2012, Turkey
    * 6. L`Aquila Film Festival, Official Selection, 2012, Italy
    * 3.Malatya Film Festivali, Turkish Panaroma Selection, 2012, Turkey

    2012-12-21 16:37:04

    Güzel. Lastikler ile yerin

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Güzel.
    Lastikler ile yerin temasında biraz daha Ambient Occlusion etkisi olma durumunu değerlendirebilirsin.

    2012-10-17 12:47:28

    Teşekkürler Serkan. Pose to

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Serkan. Pose to pose ve reference üzerine eğilmem gerekiyor.

    Teşekkürler Zekeriya. Konuyu aslında ben belirlemedim, bir yakınım öyle olsa şeklinde fikir vermişti. Öyle başlandı ve devam edildi. Haklısın aslında sakin bir sahne olsaydı daha mantıklı olabilirdi.

    2012-10-17 12:43:12

    Teşekkürler Erkan Bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Erkan Bey.

    Teşekkürler Serkan Bey. Mutlaka bazı şeyler daha iyi olabilir ancak kişi sadece kendi gözüyle yapınca istemeden de olsa ayrıntıları göremiyor. Çalışma stili olarak referans kullanmıyorum. Zaten o kadar vakit bulmam çok zor. Ayrıca Pose to pose çalışmıyorum. Bu yüzden süreç çok uzuyor ve kontrol güçleşiyor. Bundan sonra farklı şekilde çalışma kararı aldım. Tabi zaman buldukça.
    İlgin için tekrardan teşekkürler dostum.

    2012-10-16 12:31:40

    Emeğine sağlık. Realflow akışkan

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Emeğine sağlık.
    Realflow akışkan dinamiğinde gerçekten otorite bir yazılım. Hesaplaması uzun sürer ama sonuçlar güzeldir.

    2012-10-15 15:33:09

    Teşekkürler Melik. Yurtdışında düzenlenen

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Melik. Yurtdışında düzenlenen etkinlerde de kullanılabilmesi için ingilizce çalışıyoruz.
    Teşekkürler Erhan.

    2012-10-15 15:29:56

    Maybe Jenny

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Animation, fluid, environment, lighting ve rendering bana ait.
    Kullanılan karakterler: www.cjcow.net

    Duygusal bir sahnenin anime edilmesi. Çalışmanın tamamlanması epey uzadı aslında. Biraz da espiri katmaya çalıştım. Umarım beğenirsiniz.

    2012-10-15 13:37:59

    Teşekkürler.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler.

    2012-09-18 17:38:22

    Ufak eksikler var ancak

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Ufak eksikler var ancak genel itibari ile hoş bir çalışma.

    2012-08-13 14:06:21

    Güzel duruyor.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Güzel duruyor.

    2012-08-13 14:04:42

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    smiley 21

    2012-08-13 14:03:01

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    smiley 21

    2012-08-11 12:54:17

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    smiley 21

    2012-08-11 12:51:57

    Güzel duruyor.  

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Güzel duruyor.

     

    2012-08-11 12:51:03

    Blender gibi opensource ve

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Blender gibi opensource ve az kullanılan becerikli bir yazılımla çalışıyor isen yolundan sapmadan devam et. Doğru yoldasın.

    2012-08-11 11:40:10

    Teşekkürler Ersin bey. Teşekkürler

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Teşekkürler Ersin bey.
    Teşekkürler Zekeriya bey.

    2012-08-11 11:38:35

    Armwrestling - final

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Yaz tatilinde biraz boş vakit bulunca 11second için bir çalışma hazırlamak istemiştim. Ancak sıcakları ve ramazanı hesaba dahil etmemiştim. Eksik kalmıştı, ancak bitti.

    Animation - Hakan ABBAS
    Characters - C. J. Cow ( cjcow.net )

    2012-08-10 16:15:43

    Güzel bir çalışma olmuş.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Güzel bir çalışma olmuş. Filtre de ayrıca güzel oturmuş.

    2012-04-30 12:22:49

    Başarılı çalışmalar. Tebrik ederim.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Başarılı çalışmalar. Tebrik ederim.

    2012-04-19 15:30:34

    Fatih bey: Yorumunuz için

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Fatih bey: Yorumunuz için teşekkürler. Bu çalışma Yeşilçam Canlanıyor -2 yarışması için hazırlanmıştı :) Ancak sonuçlanmadı. İlgili yarışmada render, aydınlatma, model vs. detayları olmayıp sadece karakter animasyon isteniyordu. Zaten bu tür yarışmalar hep böyledir. Karakter animasyona yoğunlaşıldığı için render ve ortam taslak olarak kalmak durumunda.

    Rahim bey: Aradaki farkları her alan için çok uzun sürer anlatması. Geçiş biraz zordur. Bıkkınlık verebilir. Eğer Maya ile işler yolunda ise macera aramak bazen iyi olmayabilir. Aradaki farkları her iki yazılımı da kullanmadan bilmek zordur. Program dilinden kastınız MEL ise Softimage da JS, VBscript ve python kullanılabiliyor.

    Şunu da tekrar edeyim. Yazılımdan ziyade kişisel beceri her zaman ön plandadır. İster Blender ister max, isterseniz Maya vs. Hepsinde benzer işleri yapan modüller mevcuttur.

    2012-04-16 12:38:57

    Sağolasınız Ümit bey.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Sağolasınız Ümit bey.

    2012-04-13 14:16:38

    Ali Ekber bey :

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Ali Ekber bey : Çok teşekkür ederim.

    Ümit bey : Teşekkürler. Eski bir Maya kullanıcısıyım. Animasyon konusunda program pek farketmese bile Softimage ın birçok konuda belirgin üstünleri olduğu için genel tercihimi o yönde yapıyorum. Öğrenmenizi ve kullanmanızı tavsiye ederim.

    2012-04-13 14:14:28

    Sağolasın genuine.

    graphmodeHAKAN ABBASgraphmode

    Sağolasın genuine.

    2012-04-12 18:28:27