congelek son galeri mesajları

    ayfer

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    bir otel için iki kişilik oda tasarımı. render için vray (lightcache + bruteforce) kullandım. 6 core işlemci ile 1920 * 1080 çözünürlükte her bir kare yarım saat sürdü. 30

    2012-01-01 11:34:44

    hazır modellerden derlenmiş hoş

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    hazır modellerden derlenmiş hoş bir deneme.

    2011-12-23 23:32:53

    teşekkür ederim

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    teşekkür ederim

    2011-10-28 22:15:02

    en basitinden senin bir

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    en basitinden senin bir çalışmandan misal vereyim:

    http://www.tr3d.com/galeri/proje/83a/
    bu çalışmandaki avize, avizenin kartonpiyeri, plazma tv, sandalyeler, koltuklar, masa, vazolar ve çiçekler, perdeler, yatak takımı, aplikler, duvardaki enttable ve bölme hazır model. hepsini biryerlerden hatırlıyorum. geriye sadece duvarlar kalıyor. ve hazır modellerden derleme yaptım gibi bir açıklama göremiyorum. ayrıca yorum yapan herkesin bunların hazır model olduğunu bilmesine rağmen kimsenin bu konuda aşağılayıcı bir şekilde bir eleştirisi de yok dikkat edersen. ve çalışma süresi için 3 saat demişsin dalga geçer gibi.

    bu arada eleştiri kaldıramadığımı nereden çıkardın? mesajımdaki "sonraki eleştirilerine eyvallah" cümlesinden ne anladığını merak ettim.

    2011-10-27 02:07:53

    çemkirmek derken?

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    çemkirmek derken?

    2011-10-27 01:24:27

    melahat

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    büyük bir malikanenin mutfak tasarımıdır. render tekniği olarak lightcache + irradiance map kullanılmıştır. render süresi 1920*1080 çözünürlükte i7 970 + i7 930 ile yarım saattir. render larda ps yoktur.

    2011-10-27 01:04:58

    ingilizcede bu duruma cuk

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    ingilizcede bu duruma cuk diye oturan bir kullanım var... so what?

    türkçede tam karşılayan bir kelime yok kusura bakma.

    yani senin ve diğer mimari çalışmalardaki objelerin ve ayrıntıların tamamına yakını archmodellerden. bunu herkes bilir saklı gizli birşey değildir. yani buluş mu buldun sorsaydın söylerdim. bütün mimari cemaat zaten arch serisini bilir ve kullanır. zaten de bu serinin amacı budur. önemli olan mekana uyarlayabilmektir. dekorasyon ve iç mimarlık denilen şey de budur zaten sonraki eleştirilerine eyvallah zevk meselesi ama sıkıntın nedir anlayamadım doğrusu.

    2011-10-27 00:23:15

    evet kameranın fov`u yüksek.

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    evet kameranın fov`u yüksek. genel mekanı komple gösterme zorunluluğu yüzünden. aslında diğer renderlarda da var aynı fov üst kat kadar belli olmasa da. mekan aslında sıkışık bir mekan. yüksek fov anca kurtarıyor.

    2011-10-25 19:28:27

    teşekkür ederim. ismimi yazmamışım

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    teşekkür ederim. ismimi yazmamışım ismim ümit bu arada. tabi haklı olarak ismimi hüseyin zannettiniz :D çalışmanın ismi hüseyin. gönderirken çalışmaya bir isim koymamı istiyordu server ben de hüseyin koydum :P aslında boyut 1920*1080 küçültüp koydum daha rahat görülüyor diye. farklı açıları da gönderiyorum şimdi.

    2011-10-25 17:55:33

    hüseyin

    congelekÜmit ÜLKERcongelek

    3dsmax2012+vray2sp1 kullanılmıştır
    render yöntemi olarak lightcache + bruteforce kullanılmıştır ve çalışmada PS yoktur. bütün sahnedeki hafif glow etkisinin sebebi standart VFB`da vray lens effect`in sonucudur.

    2011-10-24 22:40:51