ozilhan Son Forum Mesajları

    Sistemimde nerede sorun var?

    ozilhanozilhan

    Merhaba arkadaşlar,
    Öncelikle pc kurulum format işlerini çok iyi anlamıyorum. Google dan okuduklarımla ve araştırmalarım sonucunda 3-4 sene önce aşağıdaki PC`yi topladım. İlk kurulumda xp home sonra Windows 7 kuruldu. İki durumda da rhinocerosda vrayle render saatler sürüyordu. Problem sadece render değil. Sistem zaman zaman masaüstünde herhangi bir programda sağ klik ile kilitleniyordu. Geri yükleme yaptım. Bir nebze çalışır hale gelmişti ki En son quadro kartın pci çıkışları durduk yere çalışmamaya başladı. USB`den çalışan airties WiFi alıcı çalışmaz oldu. Yine aynı sorun. Biosa Reset attım. Driverları güncelledim. Bilgisayarcı`ya verdim sorununu çözemedi. işlemciyi ve anakartı değiştirelim makine uçar bizi yavaşlığıyla delirtti diyerek geri verdiler.şu an görüntüyü dvi bağlantısından kullanıyorum mecburen. Durduk yere ekranın mouseun donarak makinenin kilitlenmesi devam ediyor.

    Dün akşam sistem bilgisine bakarken çakışmalar başlığını gördüm. Ama tabii ne ifade ediyor anlamadım.

    Bana ne önerirsiniz?
    Evde photoshop ve vray render alabileceğim bir bir bilgisayar şart.
    Ne yapmalıyım? Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    Quadro 2000 ekran kartı
    W3680 zeon 3.33 ghz 12cpu işlemci
    G1 sniper anakart
    24gb kingston ram
    1gb seagate 7200rpm sata disk 3 ntfs parçaya bölünmüş durumda...

    Bu sorunları yaşadığım dönemlerde render alırken işlemci ve kullanımı yüzde 30 40 ı hiç geçmiyor. Bilginize


    2017-03-31 16:48:50

    rhino için vray1.5 en yeni sürümü

    ozilhanozilhan

    elinde olanlar acil bağlantı kurabilirse...Acil ihtiyacım var. elimde 1.0 1.05 versiyonları var ama çalışmıyorlar hiçbirşekilde....
    teşekkürler

    2013-01-30 13:47:27

    forumları okudum ama yine de süre uzun sürüyor:(

    ozilhanozilhan

    http://d1201.hizliresim.com/t/b/1q577.jpg ayarlarımı hızlıca kontrol edebilir misiniz? çok teşekkürler

    2012-01-10 12:27:49

    300dpi baskı kalitesinde render için yardım talebim hk.

    ozilhanozilhan

    Yeni topladığım zeon işlemci ve quadro kartlı bilgisayarda ilk defa 300dpi baskı kalitesinde iç mekan-gün ışığı modunda render almam gerekiyor...Rhinoceros ve Vray kullanıyorum..çözünürlüğü 4960a 3507 pixelde bile render çok uzun sürüyor...ekte visopt ayarlarımın screenshot`ını gönderiyorum (https://plus.google.com/u/0/photos/106302784426384287877/albums/5695804227991116369/5695804229613633474)...Çarşamba işi teslim etmem lazım...
    Çok değerli yardımlarınızı bekliyorum.

    Render başlangıcında pencerede yazanlar şu şekilde;

    "Preparing renderer...
    [RenderView] startCameraTime=0.000000, endCameraTime=0.033333
    [RenderView] numCameraTMs=2, numFrames=1, frameSamples=2
    Initializing built-in VFB.
    [RenderView] startCameraTime=0.000000, endCameraTime=0.033333
    [RenderView] numCameraTMs=2, numFrames=1, frameSamples=2
    Subpixel color mapping is on: rendered result may have incorrect brightness.
    Preparing camera sampler.
    Bitmap file "C:\ProgramData\ASGvis\Materials\Textile\Fabric\Night_Blue_Sequin\disp.jpg" loaded.
    Bitmap file "C:\ProgramData\ASGvis\Materials\Textile\Woven\Lace_Curtain_04\disp.jpg" loaded.
    Preparing ray server.
    Creating and initializing 12 thread(s).
    Allocating memory for build data of 421658 faces (11806424 bytes, 11.3 MB).
    Initializing face build data.
    Creating `done` event.
    Starting first thread.
    Waiting for thread completion.
    Releasing thread resources.
    Preparing faces for intersection tests.
    SDTree statistics:
    Total number of faces stored: 421658
    Max tree depth: 40
    Average tree depth: 24.4868
    Number of tree nodes: 75300
    Number of tree faces: 1089971
    Number of tree leafs: 33963
    Average faces/leaf: 32.0929
    Memory usage: 27.24 MB
    Scene bounding box is [-22845.4,-12001,-717.674]-[-8317.84,3589.67,4034.29]
    Preparing direct light manager.
    Preparing global light manager.
    Irradiance sample size is 84 bytes
    Photon size is 56 bytes.
    Light cache sample size is 120 bytes.
    Building light cache.
    Performance loss: number of rendering threads (12) is greater than number of light cache passes (8); some threads will be idle.
    Tracing 1000000 image samples for light cache in 8 passes.
    Setting up 12 thread(s)"

    2012-01-10 03:11:23