ozhisar Son Forum Mesajları

    Yanıtlar için teşekkürler, deniyeceğim.

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    Yanıtlar için teşekkürler, deniyeceğim.

    2018-12-01 09:47:47

    Animasyon Render Süresi

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    Merhaba
    Forumda bu konu ile ilgili başlık var mı bulamadım. Sorum şu.
    Havaalanı iç mekan canlandırması için 2-3 dk lık bir kamera hareketi animasyon yapmak istiyoruz. Modelleme max te yapıldı, renderlar vray 3.40 ta alınıyor. Animasyon renderlarını hızlı bir şekilde alabilmek için max in kendisinde hızlı almanın yolu (ki pek sanmıyorum) veya başka bir render eklentisi varmıdır. Lumion'nun bu konuda oldukça iyi olduğu yazılıyor söyleniyor, Sizce hangisini kullanmalıyız. Sahnedeki malzemeler yansımalar ışıklar süreyi oldukça etkileyecek farkındayım. Tecrübeli arkadaşların şu ekleti veya şu program, bunlara göre daha hızlı render alçak diyebilirlr mi. Teşekkürler

    2018-11-30 14:09:24

    "Customize>Custom UI and

    ozhisarözgün özhisarozhisar


    "Customize>Custom UI and Defaults Switcher UI schemes panelinden defaultuı yı seçersen düzelicektir"

    komutunu uyguladım istediğim oldu. Teşekürler aydın8212.

    2012-10-30 11:19:35

    `Assign Random Colors` tıklı

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    `Assign Random Colors` tıklı olsun veya olmasın oluşturduğum nesneler aynı renk oluyor. ilk objenin rengi hangi renk olursa oluşturduğum diğer objelerin rengide o renk devam ediyor.

    2012-10-23 16:10:04

    obje rengi

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    Max 2009 kullanırken standart primitives ve extended primivives ile yapılan her objenin rengi kendiliğinden farklı farklı olurdu. Max2012 de
    her objenin rengi aynı oluyor. çalışırken renk farklılığını kullanıyorum.
    max 2012 de her objenin renginin otomatikman farklı olmasını nasıl sağlarım.

    2012-10-23 15:30:21

    oldu valla. teşekkürler :-)

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    oldu valla. teşekkürler :-)

    2012-02-27 17:23:39

    ışık kaynağı yansıması

    ozhisarözgün özhisarozhisar

    max 2009 ve v.ray 1.5 kullanıyorum. Koyduğum ışık kaynaklarının (standart veya phometric) yansımalı yüzeylerde oluşan parlamalarını kaldırmak istiyorum. böyle bir seçenek var mı?. nekadar kurcladımsa da bulamadım.
    özellikle kameraya karşıdan gelen ışık kaynaklarında zemin malzemesinde yansıma varsa beyaz yuvarlak şekinde parlama yapıyor. Bu parlmayı iptal etme yöntemi varmı???
    ışık kaynağını sağ mouse ile tıklayıp object properties e girince rendering control bölümünde visible to reflections/refractions var fakat silik görünümde olduğu için tiki kaldıramıyorum.
    iyi çalışmalar

    2012-02-27 16:42:01