modelerhasan Son Forum Mesajları

    3ds Max 2011 Viewport Canvas(Boyama Yaparken kasma yapıyor!)(Yardım)

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    Merhaba Arkadaşlar.
    Uzun süredir uğraşıyorum ancak sorunun ne olduğunu çözemedim. Max 2011 de Viewport Canvas ile; yaptığım modeli kaplamak istiyordum.. Boyama moduna geçtiğim sırada mouse u modele sürükleyip çizime başlayacağımda aşırı derecede kasıyor. (FPS düşüyor) ---> Daha önce Viewport Canvas`ı kullanmıştım böyle bir sorun yoktu. Görüntü ayarları DirectX 9.0
    Yardımlarınızı bekliyorum...

    2013-10-16 21:25:36

    Dosya Bozuk veya bir

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    Dosya Bozuk veya bir üst sürüm ile yazılmış olabilir... İndirdiğin yerden açıklamaları oku hangi versiyonla çizildiği yazılmış olabilir ;)
    Üst sürümler ile denediğin halde hala açılmazsa bilki bozuk dosya upload etmiştir!

    2013-10-11 08:25:48

    3ds Max in güncel

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    3ds Max in güncel sürümü bir alt sürümlerde kaydedilen .max dosyalarını rahatlıkla açar.

    Örnek olarak sen 3ds Max 2011 sürümünü kullanıyorsun elindeki sahne 3ds Max 2012 sürümü ile yazılmış. Sen bunu 2011 ile açmaya çalıştığında "HATA mesajı" gelir! Boş dosya almış olabilme ihtimalin varmı? veya aldığın Sahnede V-Ray kullanılmışmı? Eğer Vray sende yoksa kullanılan vray material`leri yüzünden objeleri göremiyor olma ihtimalin olabilir.

    Daha verimli biçimde yardımcı olmamızı istiyorsan; Bir ekran görüntüsü paylaşabilirmisin yada indirdiğin sahne "free" ise Link`ini gönderebilirmisin?

    2013-10-04 18:19:42

    Yapıcak bişey yok internet

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    Yapıcak bişey yok internet korsancılığı aldı başını gidiyor.. Paylaşım yapmaya korkar olduk!

    2013-10-03 00:10:19

    Demek istediğim şey modelin

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    Demek istediğim şey modelin low polygonlu halini editlemen!
    Zbrush Edge Loop olayını internette daha doğrusu yabancı sitelerde bulabilirsin... Zbrush ta deaylandırma olayına girebilmek için daha doğrusu senin istediğin gibi bir detaylandırma için edge loop olayı şart! Edge Loop Kenar Tekrarı demektir yani Zbrush ta seçtiğin polygon un Edge seviyesini arttırmaktadır mesela 1 polygon ken edge loop bunu 2 veya 3 polygon yapar. Videolu anlatmak isterdim ama anlatma kıtlığı olan biriolduğum için derslerden bişey anlamassın :D

    2012-10-26 01:15:44

    Dikkat Et!

    modelerhasanHasan Koşmacamodelerhasan

    Modele Divede basmadanda yapabileceğin bi attırma yöntemi var ve yanlış şekilde detaylandırma yapıyorsun ZSphere ile modeli oluşturmak ile işin bitmio Modelin Low Polygon halini Yani hiç divide lanmamış halini editlemen gerek! Low Polygonlu Modele Edge Loop Girerek Seçtiğin Bölgedeki Polygon Sayısını Arttırabilirsin buradan yazması uzun olucak youtube dan falan yararlanabilirsin! Modelin Low Polygon hali Sana göre Detaylandırmaya hazır ise Divide a bas ve basamak basamak editle! Daha önceleri o hatayı bende yapıyordum heleki modelibi oyuna yada başka bir programa yolluyacaksan Low Polygon halini yada bir üst seviyesini vermelisin! 5 ve üzeri seviyelerde Diğer 3D Tasarım programlarında FPS kasmaları yaşarsın hatta programı bile bozabilirsin bilgine...

    2012-10-21 23:30:08