Mertcan0403 Son Forum Mesajları

    http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=low+poly+palm

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=low+poly+palm

    2014-07-17 17:38:02

    Merhaba Modeli oyun

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Merhaba

    Modeli oyun firmasına özel olarak modelledim. Arşive yüklemeyeceğim.

    İyi çalışmalar

    2014-07-17 17:32:02

    ABD KOMISYONU

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Şöyle açıklayayım. ABD`ye $100 değerinde bir model sattınız. Turbosquid`de ortaklığınızın %50 olduğunu varsayalım. Size gelmesi gereken $50 idi. Ama ABD hükümeti size ödenen $50`ın %30`unu alıyor. Yani elinize geçen para $35.

    2016-05-06 23:53:21

    Neredeyse 5 yıldır Turbosquid`de

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Neredeyse 5 yıldır Turbosquid`de satış yapıyorum(yapmaya çalışıyorum). Pek karlı bir iş değil. Aylık $300 da gelebilir $15 da gelebilir. Duruma göre değişiyor. Seviyen arttıkça kesinti düşüyor. Diamond seviyesine gelince model fiyatının %60`ı senin oluyor. Vergi işini onlar hallediyor.
    ABD`ye model satarsanız size ödenen paranın %30 da ABD hükümetine gidiyor. ABD`ye satılan model zarar diyebilirim :)

    2016-05-05 23:05:22

    Low Poly

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Low poly için düşük polygonla başlamak her zaman iyidir. Yüksek polygonla başlayıp bazı modify araçlarıyla modelin polygonunu her ne kadar düşürsekte modelde bozulmalar olur. Geometrisinde bir düzensizlik olur. Mesela ben çalışmalarımda önce modelin gidişatıyla ilgili kafamda bir tasarım yapıyorum sonra programa döküyorum. Birkaç low poly örnekleri:

    NormaliWireframeNormaliWireframe

     

    2015-05-25 08:37:39

    Sorun Çözülmüştür...

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Eğer böyle bir durum başkalarının başına gelirse şu adımları izlesinler:

    Hata %100 modelde. Yüksek boyutlu "Mesh Smooth" kullanılan bir obje merge edilip "Symetri" edilince renderde bu tür hata meydana gelebiliyor. Bu hatayı gidermek için ise kopya objeyi ana modele "attack" ile birleştirerek sorun ortadan kalkıyor.

    İyi Günler...

    2013-02-25 23:17:47

    modele meteryal eklemedim. Hiçbir

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    modele meteryal eklemedim. Hiçbir render ışıklandırması, ayarları vs. eklemedim. Default render aldığım zaman bu sorun oluştu. Sorun ise sadece koltuklarda. Modelin diğer parçalarını da simetriledim ama bu tür sorun oluşmadı koltukları kontrol ettim hata yok. Nasılsa kopya koltuklar sorun çıkardı :(

    2013-02-24 22:27:11

    Simetri Render Sorunu

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Arkadaşlar maxte yaptığım bir objenin grup halinde simetrisini alıp renderini aldığım zaman renderde bozukluk oluşuyor. Bu problemin nedeni ne olabilir?
    http://imageshack.us/a/img51/5940/88861609.jpg
    http://imageshack.us/a/img832/1213/33898609.jpg
    http://imageshack.us/a/img844/6258/86037521.jpg

    2013-02-24 22:00:22

    Low Polygon Model Örneği

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403



    Genelde low poly modellerde objenin detayı düşürülüp kalite dokulardan beklenilir. Mesela, daha önceden yapmış olduğum bir low poly örneğinde modeli Quads/Tris geometrili şekilde 2,161 polygon olarak modelledim.

    2014-06-03 16:10:18

    Neyse arkadaşlar sorunu çözdüm.

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Neyse arkadaşlar sorunu çözdüm.
    3ds Max`ın "3ds max.uni" dosyasını silerek programı fabrika ayarlarına aldım. Böylelikle sorunu çözmüş oldum :)

    2011-10-01 12:18:52

    Helpers Araçları Sorunu

    Mertcan0403Mertcan Doğanmertcan0403

    Arkadaşlar 3ds Max`ta sahneye "Helpers" araçlarından birini ekliyorum ama o aracı bir türlü hareket ettiremiyorum. Mesela "Point" ekliyorum; sahnenin ortasına otomatik olarak ekliyor ve point "Move" aracı ile sürüklenmiyor.

    Sizce bu sorunu nasıl çözebilirim?

    İyi Forumlar!

    2011-10-01 12:03:00