francos Son Forum Mesajları

    dostum bunun bir yolu

    francosmartinfrancos

    dostum bunun bir yolu olmalı illaki ama nedir, birkaç gündür araştırıyorum bulamadım, tek tek key vermek sakınca çünkü massfx le yapacağız çok sayıda obje var, iki üç tane olsa zaten massfx değil elle yapardık.

    2020-02-04 17:28:44

    massfx de elastik obje simülasyonu

    francosmartinfrancos

    massfx ile hafif elastik obje simülasyonu nasıl yapılr? şöyle örnek vereyim, bükülüp eski haline gelen elastik birşey düşünün, mesela poker kartlarını düşünün, bu kartlara hızlı bir şekilde birşey çarpınca kartların etrafa esneyerek dağıldıklarını düşünün, nasıl yaparız?

    2020-02-02 11:10:29

    ilk mesajımı dikkatli okurmusun.

    francosmartinfrancos

    dostum çok sayıda bu tür geçişler var ve map ile uğraşmak çok uzun ve yorucu olur, bu işi otomatik yapacak birşey bir yol yada script varmı ona bakıyorum ben...

    2020-01-26 18:54:02

    hayır öyle birşey değil

    francosmartinfrancos

    hayır öyle birşey değil, ne istediğim şu resme bakınca anlaşılacaktır.

    2020-01-26 11:19:36

    dostum onu bir gün

    francosmartinfrancos

    dostum onu bir gün önce denedim pek kullanışlı değil, şöyle ki, ben basitlik istiyorum, orada geçiş istediğin edgeleri tek tek seç diyor, model fazla miktarda poligona sahip, edgeleri tek tek seçmem yıllar sürer :D onu yapıncaya kadar mix map atarım ama mix mapla uğraşmak da uzun sürer, ben otomatik olarak birleşim yerlerinde map geçişleri soft olsun istiyorum çok mu şey istiyorum bilemedim.

    2020-01-24 06:22:13

    map geçişlerinde otomatik blend

    francosmartinfrancos

    düşüncede çok basit birşeyi yapmak istiyorum, üzerinde iki material olan bir kutu düşünün, bu kutu üzerinde iki materialin birleştiği yerler keskin değil de, gradyan şeklinde birbiri ile blend olarak geçmeli. ancak bunu vertex color ve mix map atarak değil de otomatik olarak yapmalıyım çünkü modelde çok sayıda detaylı olarak bu şekilde bağlantı var, bunu nasıl yapabilirim? sadece iki materialin model üzerinde birleştiği yerler hafif blend olarak geçiş yapacak, bu kadar.

    2020-01-23 05:56:02

    vray gpu değişik sonuç

    francosmartinfrancos

    vray gpu, normal renderden farklı sonuç veriyor, RTX2060 kart kullanıyorum, sonuç, normal renderda çıkan sonuçtan daha aydınlık, bump mapları da farklı gösteriyor, o şekilde hiç kullanmamak daha iyi.

    2020-03-13 13:40:13

    3dsmax 2020 vray realtime render nerede?

    francosmartinfrancos

    3dsmax 2020 yi ve vray next i yeni kurdum, daha önce 3dsmax 2018 kullanıyordum, renderer olarak vrayRt yi seçiyorduk, 2020 render menüsünde seçeneklerde vray realtime yok, internette araştırdım bir sonuca ulaşamadım, render ayarlarında IPR diye birşey var ama eski sürümlerdeki gibi realtime render e pek benzemiyor, 3dsmax 2020 ve vray next ile realtime render i nasıl yapacağız?

    2020-03-12 00:57:53