DevrimDincer Son Forum Mesajları

    Mesut Bey ,

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Mesut Bey ,



    Merhaba , çok teşekkür ederim ilginiz için ,

    Nokta Seçimlerinde yada hızlı kullanımdan doğan sıra atlaması probemi olmuş olabilir ,

    toon karakteri görebilirsem yardımcı olabilirim , gerçi karakter tipi seçmeyen bir uygulama , 3d olması yeterli , bir de epeyce denendi kullanıcılar tarafından , yazılım kaynaklı olmayan bir sorun olsa gerek ,



    2012-04-22 01:57:44

    Merhaba ,

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Merhaba ,

    Tüm söyledikleriniz dikkate alınacaktır ,

    script in sonundaki wiring bölümüne
    yeni satırlar ekleyip ,
    "hangi nokta hareketleri nereyi etkilesin " anlamında , elastik ve daha gerçekçi deformasyonları ekleyeceğim ,
    asimetrik face ler sorun teşkil etmeyecektir , çünkü , bilerek mirror kullanmayıp , sağ ve sol yüz bölümleri ayrı ayrı seçiliyor projede,

    Ayrıca çok teşekkür ederim , ilginiz için ,

    2012-04-22 01:14:51

    3ds max kullanarak , yüz- konuşma animasyonları yapmak için "Open source code"

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Arkadaşlar ,

    Merhaba ,

    Projem olan, yüz - konuşma animasyonları için geliştirdiğim scriptin kaynak kodlarını yayınladım ,

    alttaki linkte tüm dosyaları ve açıklamaları bulabilirsiniz , sonuçlar için , video dosyası dahil,

    http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/facial-bone-generator-faceengine-for-3ds-max-facial-animation-method

    Ayrıca , bazı noktalarda eksik olan yada yanlış çalışan fonksiyonlar var olabilir , bu konuda tavsiyeleriniz çok önemli

    Devrim Dinçer

    2012-04-21 23:50:52

    Z brush yüz modelini 3ds max ile konuşturma

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Arkadaşlar ,

    Zbrush ta modellenmiş bir yüz modelini , 3ds max te konuşturma
    animasyonunu ve benzer karakter animasyonları alttaki linkte izleyebilirsiniz :

    Made in Turkey :)

    http://www.youtube.com/user/devrimdincer

    2011-09-04 13:33:26

    Yanıt

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Çok teşekkürler ,

    aynı söylediğin gibi , 1. yazılım, etiketlerin olduğu kamera görüntüsünü trackleyip , 3ds max e hareketi gönderiyor , 2. yazılım , yüz kemik-ağını oluşturuyor ,

    1. yazılımın hareket sonucunu , yüz - kemik ağına tanıttığın ve yüz-kemik sistemini hareketlendirdiğin zaman sonuç oluşuyor ,

    İstenmeyen deformasyonlar olmuyor değil , boyun ve ağız kısmı 2-3 saatlik fine-tune ayarı istiyor ,

    Tekrar teşekkürler

    2011-09-04 18:16:01

    Z brush modelini 3ds max ile konuşturma

    DevrimDincerDevrim DİNCER

    Arkadaşlar ,

    Zbrush ta modellenmiş bir yüz modelini , 3ds max te konuşturma
    animasyonunu ve benzer karakter animasyonları alttaki linkte izleyebilirsiniz :

    Made in Turkey :)

    http://www.youtube.com/user/devrimdincer

    2011-09-04 13:35:17