BayMuhendis Son Forum Mesajları

    Substance ve Texture mapsleri hakkında.

    BayMuhendisErçin GÜRSELbaymuhendis

    Herkese merhaba, uzun süredir uğraştığım fakat cevap bulamadığım bir kaç soruyu sizlerle paylaşmak istiyorum; soruların oluşma hikayesi tamamen gerçekçi kaplama ve kaplamada substance kullanma isteğim üzerine çıktı.

    *Substance kanalındaki Ambient Occlusion VrayMtl'de nereye bağlanıyor?

    *Roughness neden VrayMtl'de bulunan Roughness kanalı yerine RGlossiness'e bağlanıyor?

    *Specular kanalı reflact mi? RGlossiness midir?

    *Bump ve Normal map ayrı ayrı mevcutken, bu ikisini VrayMtl'de hangi kanallara bağlamalıyız?

    *Maps'lerin tamamı tek bir texture görüntüsünden elde edilebilir mi?

    - Diffuse
    - Normal
    - Bump
    - Roughness
    - Ambient Occlusion
    - Displacement
    - Specular

    *Maps'lerin tamamı photoshop'ta elde edilebilir mi?

    Pek çok yerde aramama rağmen tek tük cevaplar bulabildim. Yardımcı olanlara şimdiden teşekkürler.

    2019-03-16 16:48:05