HAYALETLİ EV DENEME VİDEO

HAYALETLİ EV  DENEME VİDEO HAYALETLİ EV DENEME VİDEO - www.eskisehir3D.com

eskisehir3D (www.eskisehir3D.com) program: cinema 4D Süre: 1 10 yorum yapıldı 0/10 (3 kişi beğendi)

Merhaba arkadaşklar, test amacıyla kısa bir kamera render aldım.Eksik ve yanlışlarımı görmek amacıyla.Sizde yorumlarınızla katkıda bulunursanız memnun olurum.Çatı katı ve dış cepheden sonra animasyona geçeceğim.Teşekkür ederim.

HAYALETLİ EV DENEME VİDEO için Yorumlar

VİDEO LİNKİ
eskisehir3Dwww.eskisehir3D.comAvatar

www.eskisehir3d.com
2012-03-28 20:25:24
  • Offline
  • Erkek
Yine yaptın yapacağını abi
Querorz

Yine yaptın yapacağını abi :D . Ellerine sağlık.


2012-03-28 22:04:35
  • Offline
..
soneday7Soner ÇakırAvatar

Kameranın oda içinde gezmesi animasyon değildir,, diyerek birkaç eleştiride bulunmak istiyorum, yanlış anlaşılmadan. İyi güzel hoş yapıyorsunuz emeğinizi bakan gözlere iyi göstermeye çalışsanız daha iyi olur, render olarak VRAY`ı tercih etmenizi öneririm. Videoyu izledim gerçekten bi garip olmuş, kaplamalar güzel fakat öyle garip gözüküyorki tarif bile edemiyorum. Render konusunda özenli olursanız daha iyi yerlere gelebilirsiniz.
Unutmayın bir box dahi çizseniz renderini güzel aldıktan sonra o bi şaheser bile olabilir.
Kolay gelsin


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-03-29 09:36:28
  • Offline
  • Erkek
Arkadaşlar yorumlar için teşekkür
eskisehir3Dwww.eskisehir3D.comAvatar

Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim ama sanırım benim hatam iyi bir açıklama yapmadım,bu sadece kamera ile odaları gezinme, bunun yapmamın nedenide ,sizlerden yorum gelmesi, yani, işte şuraya bir masa iyi olur, şu kaplamayı değiştirelim tarzı, bu yapım aşamasındaki bir çalışmanın sadece ön izlemesi,eksik ve hataları görmek için, başlıkta belirtmeiştim;

"test amacıyla kısa bir kamera render aldım.Eksik ve yanlışlarımı görmek amacıyla.Sizde yorumlarınızla katkıda bulunursanız memnun olurum.Çatı katı ve dış cepheden sonra animasyona geçeceğim."

vray kesinlikle dşünmüyorum desem yeridir.Önemli olan benim içinde "senaryo". mimari bir gösterim yapmak değil amacım.
bildiğiniz üzere mimari bir gösterimde vray ile 1 tek sahneyi bile bazen saat bazında bile bekliyoruz.şimdi bir hesaba girersek,

her saniyesi 30 frame olan bir animasyon için

1 frame = 20 dakika diyelim

1 saniye için = 600 dakika

yani 10 saat beklemek gerekiyor,

2 dakikalık bir animasyonun hesabına girmek bile istemiyorum.
Yani animasyon konusundaki FlukeArt arkadaşın yorumu süre açısından çok doğru.Animasyonla uğraşan arkadaşlar daha iyi bilir ne kadar derttir render...

teşekkürler :)


www.eskisehir3d.com
2012-03-29 11:09:48 Edit:2012-03-29 11:15:38
  • Offline
  • Erkek
..
soneday7Soner ÇakırAvatar

Vray render de animasyon yapacaksan dakikasını en fazla 10 dk sürebilir, bu konuda sana yardımcı olurum istiyorsan.
Ve bu çalışma için demedim "Kameranın oda içinde gezmesi animasyon değildir" lafını,örneğin evil dead animasyonu, sadece kamera evde geziyor yani açıkca. Beni anladığınızı umuyorum. Kötüyelmiyorum, animasyon konusunda geri olan ülkemizde sizin gibi animayon gönüllüsü bir arkadaşaı değerlendirmek lazım diye düşünüyorum


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-03-29 11:38:01 Edit:2012-03-29 11:39:25
  • Offline
  • Erkek
merhaba, soner arkadaşım ,seninde
eskisehir3Dwww.eskisehir3D.comAvatar

merhaba, Soner  arkadaşım ,seninde yanlış anlamayacağını umarak bir kaç açıklama yapmak istedim.Nesnelere hareket kazandırmaya animasyon denir yada " Animasyon, bir çok resim ve grafiğin senaryolar içerisinde hareketlendirilmesidir." Yani animasyon deyince illlede bir karakter olacak diye birşey yoktur."Evil dead animasyonu" animasyon değildir diye belirtmişsin,o kamera olarak düşündüğünüz kişinin gözünden izlediğin bir animasyon, şu fps oyunlarındaki gibi,
(izlemeyen arkadaşlar için linki )
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fJaiGieQkEI



Ordaki animasyonun başından itibaren düşen bez, şömine ateşi, yağmurun yağması,kapnın hareketi,perdenin hareketi, record player'ın çalması hepsi birer animasyondur.

bu linkte  prof birinin cinema 4d ile yaptığı ve oda içinde sadece kamera ile gezinmeyi animasyon olarak belirttiği,46 bin kişinin izlediği , 366 kişinin beğendiği, ve kimsenin "kamera gezintisi " (tüm dünyadan izleyenlerce ) demediği bir animasyon.

http://www.youtube.com/watch?v=m41DNWQ_xDQ

Bu açıklamalarımı sende yanlış anlamazsın umarım.İlgine teşekkür ederim.


www.eskisehir3d.com
2012-03-29 12:08:17 Edit:2012-03-29 12:09:51
  • Offline
  • Erkek
...
soneday7Soner ÇakırAvatar

Ama örnek verdiğiniz video çok farklı, o animasyon mimari olarak odanın içini tanıtan bir videodur. Sizinki ise konu içermeye çalışan videolardır arada çok büyük fark var, ve onu izleyenlerin %90`ı eminim kalitesine hayran kaldığı için izlemiştir.

Size demek istediğim şey, perdenin sallanması yada bişeyin düşmesi vs. Bunlar amaçsız yada belirsiz olunca samanlık seyran olur:) mesela, evil deadda teyp çalışıp ses çıkarmaya başlıyor ve bandlar dönüyor, ama o teybin dümesine kim basıyor, nasıl basılıyor? bu tür basit detaylar yok, fps türü diyorsunuz biliyorum o animasyonn o tür olduğunu , ama kameranın 2 oda dolaşıp birşeylerin kendi kendine anlamsız haraket etmesi biraz mantıksız. Ama render kalitesi iyi olsa eminim çok daha beğenilirdi o zaman animasyonu izleyen kalitesi için izleyip hayran kalırdı..

Şöyle birşey yapsanız; Bir duman içerisinde kopuk bir el teybin üstüne düşüyor ve teyb çalışıyor korkunç sesler çıkarıyor, daha mantıklı ve etkileyici olmazmıydı? yapmasıda kolaydır


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-03-29 13:46:14 Edit:2012-03-29 13:47:47
  • Offline
  • Erkek
Eskişehir3D: "Arkadaşlar yorumlar için
volkinefendiVolkin EfendiAvatar

Eskişehir3D: "Arkadaşlar yorumlar için teşekkür ederim ama sanırım benim hatam iyi bir açıklama yapmadım"

Hayır senin açıklamanda bir eksiklik yok. İş zaten WIP bölümünde. İşin amacı anlaşılmadan yorum yapılmasının sorumluluğunu boşuna üzerine almamalısın.

"Mankenden oyuncu olmaz" gibi kamera hareketiyle animasyon olmaz yargısı da bağnazcaymış. Oyunculuk yapana oyuncu denir. Tartışma oyunculuğun iyi olup olmadığıdır. Ama hala oyunculuktur.

Render süresi hesaplarken saniye başına kare sayısını 30 olarak hesaplamışsın. Aman asıl animasyonunda buna dikkat et. Pal ve ntsc nedir araştırmalısın. Türkiye`de pal kullanıyoruz. 25fps.

Animasyon testine gelince; kaplamaları fazla kör gözüne dokulandırmışsın. Elde etmek istediğin ölü havayı anladım ama hala renk eksiği var. Kaplamaların hepsinin yakın renk,ton ve doygunlukta olması atmosferi zayıflatıyor. Bu ışık testi değil sanırım ama bu tip bir işte yanıp sönen bir aplik ve içeriye süzülen parça ışıklar güzel olacaktır. Umarım "madem o kadar uğraştım hepsini göstereyim" hatasına düşüp her yeri aydınlatmazsın.

İyi çalışmalar


2012-03-29 15:03:49
  • Offline
  • Erkek
Yorumun için teşekkür ederim.işte
eskisehir3Dwww.eskisehir3D.comAvatar

Yorumun için teşekkür ederim.işte istedğim yorum buydu, evet buralarda mum ışığı efekleri oalcak .. dalgalı ışık yani, yerine göre şöminedki ateşinde yansıması olacak.Hayır kesinklikle herşeyi gösteryeim diye uğraşmayacağım (her nekaddar bütün herşeyi kendim modellesemde)sadece istediğim bir eski resident evil yada silent hill havası yaratmak.Bu tür yorumlar olmalıki aşamlarda hatalatımı ve eksiklerimi gidereyim.

teşekkürler.



www.eskisehir3d.com
2012-03-29 15:43:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

eskisehir3D Diğer Çalışmaları