Dağ Evi

Dağ Evi Dağ Evi - Oğuzhan ÇELİKKAYA

GrafiKuzey (Oğuzhan ÇELİKKAYA) program: 3ds Max 2011 + Vray 2.0 Süre: 1 gün 6 yorum yapıldı 0/10 (3 kişi beğendi)

Eklediğim bu çalışmadan gerçekçi bir render almak için çok uğraştım ama bir türlü istediğim gerçekçiliği sağlayamadım. Çalışmada 3ds Max ve Vray render motorunu kullandım 1 gün sürdü render süreleri 30-40 dk arası

Dağ Evi 1Dağ Evi 2Dağ Evi 3

Dağ Evi için Yorumlar

Gerçekçilik
memo19Mehmet KILIÇAvatar

Gerçekçilik için modelleme+kaplama+ışık güzel ve gerçekçi olmalı.Bu bütünlüğü bir tanesi dahi bozunca gerçekçilik bir parça azalmaya başlıyor.Başarılar.Emeğine sağlık!..


Facebook sayfamı beğenerek destek olun: www.facebook.com/mkcgworks E-mail: mehmetklc19@gmail.com
2012-02-04 15:03:34
  • Offline
  • Erkek
Yorumun için sağol gerçekçiliği
GrafiKuzeyOğuzhan ÇELİKKAYAAvatar

Yorumun için sağol gerçekçiliği yakalamak için ışığı daha iyi kullanmam gerektiğini düşünüyorum.


www.GrafiKuzey.com
2012-02-04 17:18:40
  • Offline
  • Erkek
çever
soneday7Soner ÇakırAvatar

Sahneyi gerçekçi gösteren çevresidir, ağaçları maxın içindeki hazırlardan kullanma, Forest Pack Pro`yu satın alın, ozaman gör gerçeklik kavramını


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-02-04 23:40:03
  • Offline
  • Erkek
paylaşmak güzeldir
mateushasan demmirAvatar

güzzel tasarım


2012-02-05 11:14:59
  • Offline
  • Erkek
Kardeşim sakın ukalalık falan
CankorurAtakan CankorurAvatar

Kardeşim sakın ukalalık falan yapmak istemiyorum yanlış anlama yardımcı olmak adına biraz eleştiriyle karışık bilgi vermek istedim. 1. Si ilk arkadaşın dediği gibi reallik için herşeyin 4-4lük olması lazım yani buna kamera ayarlarındaki exposuredan tut,depth of fielda ordan tut ilk çizdiğin ürünlerin üzerinde chamfer yapmana ordan tut materyaldaki subdivsine her ayarına kadar tam olması gerekiyor ondan çok zor bir iş zaten sadece ışıkla çözülecek gibi değil olayı tam kavrama meselesi, bir tek gece görseli alırsan buna 1-2 ufak tefek ışıkla onlardada detayları gizlemeye çalışabilirsin ama senin içine sinermi bilmem. Önerim önce modellemeyi iyice kavra daha sonra materyali daha sonra ışığı ondan sonrada kamera ayarları ve render ayarları diye devam et. Eğer Materyalde çok takılırsan http://www.vraymaterials.de/ sitesine üye olup ücretsiz materyaller alabilirsin ama başlangıçta yardımcı olacaktır bir adım ötesinde herşeyi kendin yapıyor olman lazım indirdiğin materyalleride iyicene kurcala nası yapmış neyi neyle vermiş forumlarada biraz göz at veya how to do Metal MTL in V-ray yaz zaten v-ray in kendi görsel anlatımlı siteleri çıkacaktır. Bunun yanı sıra Uvw map gibi komutlarıda çözersen çim vs. mesela orda çim çok tekrarlıyor birbirini bozuyor hatta normalde o plane in üzerine gerçekten çim yapman gerekir gerçekçilik için(v-ray fur vs. gibi)ve orman vs. içinde bir çok program var ama başlangıçta yardımcı olsun diye rpc plug-in indirip kullanabilirsin yalancıktan ağaç koyacaktır görseli uzaktan alırsan hiç çaktırmaz =). Umarım biraz yardımcı olabilmişimdir ve kaynak verebilmişimdir kolay gelsin emeğine eline sağlık =)


2012-02-10 05:43:53
  • Offline
  • Erkek
yorumun için çok sağol
GrafiKuzeyOğuzhan ÇELİKKAYAAvatar

yorumun için çok sağol çok açıklayıcı bir şekilde anlatmışsın herşeyi dediğin yolu takip edeceğim dikkate alıp yorum yaptığın için teşekkürler :)


www.GrafiKuzey.com
2012-02-10 09:55:23
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!