Dikkat Köpek VAR `

Dikkat Köpek VAR ` Dikkat Köpek VAR ` - Kirli, Çürük ve Adi

arkhe74 (Kirli, Çürük ve Adi) program: 3ds Max 2011 - Vray - Photoshop Süre: 9 saat 16 yorum yapıldı 4/10 (23 kişi beğendi)

Boş zaman çalışması. Çalışma süresi yaklaşık 6 saat. Nerdeyse tamamı hazır modeller. :) . Photoshop kısmıda 1-2 saat sürdü yaklaşık. Biraz daha geliştirmeye çalışırmıyım emin değilim. Şuanda "bitti" . Umarım beğenirsiniz. Saygılar

Dikkat Köpek VAR ` 1

Dikkat Köpek VAR ` için Yorumlar

açı
drekonNecmi DemirkeserAvatar

Elisa sağlık. ikinci resmi daha çok sevdim. ilkinde kamera açısı biraz dar kalmış.


Game maker
2011-12-25 21:18:40
  • Offline
  • Erkek
Çok teşekkür ederim değerli
arkhe74Kirli, Çürük ve Adi

Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için Necmi bey. :)

Ne biliyim bende ilk resimdeki o "sıkışmışlığı" sevdim ya. Artık sıkışmışlık ne demekse : )


Sağolasın paşam.


www.leventoget.com
2011-12-25 21:28:48
  • Offline
  • Erkek
cok beğendim cok cok
beyzahbeyza

cok beğendim cok cok güzel.neden herkesde 10 tane parlak yıldız var bende sönük 1 tane :D


www.beyzahasimoglu.com
2011-12-26 10:40:55
  • Offline
  • Bayan
Ellerine sağlık hocam çok
TalikaOkan EyüpAvatar

Ellerine sağlık hocam çok güzel olmuş :)+1 beyza hanım o yıldızlar siteye kaç gün girdiğnizi göstermektedi yani online olma süreniz


- Hiç...
2011-12-26 11:51:08
  • Offline
  • Erkek
Teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için.
arkhe74Kirli, Çürük ve Adi

Teşekkürler arkadaşlar yorumlarınız için.


www.leventoget.com
2011-12-26 13:34:59
  • Offline
  • Erkek
Işık iyi bence. Kaplamalarda
he-manCeyhunAvatar

Işık iyi bence. Kaplamalarda sorunlar var sende biliyorsundur zaten...fakat ortam rengi ambiansı olarak çekici duruyor. Bu arada gitar Fender mi?


Kelebekler...
2011-12-26 16:02:19
  • Offline
  • Erkek
Eyvallah Ceyhun. Tam olarak
arkhe74Kirli, Çürük ve Adi

Eyvallah Ceyhun. Tam olarak hangi kaplamada sıkıntı var? Ve evet Fender : )


www.leventoget.com
2011-12-26 17:05:59
  • Offline
  • Erkek
Kaplamalar topolojiye göre özenle
he-manCeyhunAvatar

Kaplamalar topolojiye göre özenle hazırlanmış aslında, dikişler falan. Fakat parlaklık yansıma eksik koltukta zeminde. Halı gözüme takıldı düşük çözünürlüklü ve disp. yada bump yok. Köpek peluş gibi ayrıca. ama dediğim gibi genele bakınca oldukça iyi, eline sağlık tekrar.


Kelebekler...
2011-12-26 17:24:40
  • Offline
  • Erkek
:) Eyvallah paşam. Söylediklerinden
arkhe74Kirli, Çürük ve Adi

:) Eyvallah paşam. Söylediklerinden bir kısmı kişi,sel tercihlerdi ama demek dışardan yanlış anlaşılıyor ;)

Saygılar paşam


www.leventoget.com
2011-12-27 00:37:32
  • Offline
  • Erkek
paşa eline sağlık güzel
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

Levent paşa eline sağlık güzel olmuş bas gitarın


MODO, rhino, panasonic gf5, Katar`dayım hacı abi arama
2011-12-27 00:53:51 Edit:2011-12-27 11:55:56
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !

arkhe74 Diğer Çalışmaları