Conan
3d-anim (3D) program: 3ds max/zbrush Süre: 1 hafa 4 yorum yapıldı 3/10 (5 kişi beğendi)
3ds max ile box modelling yöntemiyle modellendi.Modelleme kabaca bitince zbrush a export eildi, zbrush da model detaylandırıldı, uv mmap çıkarıldı ve boyaması yapıldı.Gerekli detaylar verilince(displace map ve normal map) max e geri çağırıldı ve max de default render alındı....
Conan için Yorumlar
eline sağlık bi ara bende box modellingle ugrasmıstım gercekten sabır ısteyen bı yontem bu... konuda dersler lnkler yada tutorıallar varsa paylasırsan cok sevınırım
- Offline
- Erkek
diyer calısmalarınıza göre cokd aha başarılı görünüyor kolay gelsin
- Offline
Teşekkürler arkadaşlar.Beğenmenize sevindim.<bu model için özel uğraştım.Beğenmediğim su don parçası ve pazı kısmındaki siyah bant.Bunlar dısında bir de bot kısmı.Buralara daha iyi eğilmek gerekliydi.
- Offline
- Erkek
Kapalı
3d-anim Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.