BMW M2
Semazen (Yunus Emre OĞUZ) program: Maya, Substance Painter Süre: 1 hafta 0 yorum yapıldı 0/10 (4 kişi beğendi)
İlk araba modelim.Mimari modelleri bırakıp katı ve organik modellere başladım da yapmıştım. Öğrenme ve deneyim kazanma açısından oluşturduğum bir model. Maya da modelleyip, Substance Painter da boyadım. Render Substance Painter`ın kendi render motoru olan Iray. Çalışırken çok fazla sorun çıktığı ndan ters yüzeyler vs. özellikle ters yüzeyler substance da sorun oluyor yüzey ters olduğunda substance`da görünmüyor o yüzey, modelleme ve kaplama olarak 1 hafta sürdü. Ama sorun çıkmadan da öğrenemiyorsunuz :D
BMW M2 için Yorumlar
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Semazen Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.