Bvglari Saat
metepekun (mete pekun) program: cinema 4d Süre: 2 gün 0 yorum yapıldı 0/10
Cinema 4d de modellediğim Bvuglari saat çalışması.
Gövde polygon modelleme, kayış ise cinema 4d içimdeki sculpt özellikleriyle modellendi.
cinema 4d standart render motoru ile render alındı. i7 işlemciyle bir kare render 3-4 dakika sürüyor. herkese iyi çalışmalar.
Bvglari Saat için Yorumlar
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
metepekun Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.