BlackLINE

BlackLINE BlackLINE - M.Serhat SEZGİN

serosez program: 3dsmax-vray-Photoshop Süre: render :15-19 dakika 24 yorum yapıldı 8/10 (44 kişi beğendi)

3ds max 2012 ,vray , photoshop
render süresi her kare için 15-19 dakika arasında değişti, keyifli bir serbest zaman çalışması..
referans : yellows.dk

BlackLINE 1BlackLINE 2BlackLINE 3

BlackLINE için Yorumlar

Sahne kurgu kaplama ışık
geniusGürsel KALEAvatar

Sahne kurgu kaplama ışık render şahane tebrikler abicim :)


www.3dreamaker.net
2014-01-20 11:58:18
  • Offline
  • Erkek
Çalışma çok güzel, kedinin
MurriexSelçuk KayaAvatar

Çalışma çok güzel, kedinin kenarlarındaki beyazlığı biraz kırpsaydınız tam oturacakmış. Koltuk ve kilim çok hoş duruyor.

Tebrikler.


2014-01-20 12:19:55
  • Offline
  • Erkek
*Gürsel`im teşekkürler kardeşim.. *Selçuk
serosezM.Serhat SEZGİNAvatar

*Gürsel`im teşekkürler kardeşim..
*Selçuk haklısın :) beğenin için teşekkürler.


"Hedefi Olmayan Gemiye Hiç Bir Rüzgar Yardım Edemez"
2014-01-20 15:54:47
  • Offline
  • Erkek
Eline sağlık kardeş yine
graffixMurat GülerAvatar

Eline sağlık kardeş yine harika bir iş çıkarmışın.


Tasarımın gヅlen yüzü… www.muratguler.net
2014-01-20 16:15:22
  • Offline
  • Erkek
Saygıdeğer serhat kardeşim çok
ozel_34Şahin İMAMOGLUAvatar

Saygıdeğer serhat kardeşim çok şık bir çalışmaya imza atmışsın.
Tebrikler..


www.sahinimamoglu.com
2014-01-20 16:50:14
  • Offline
  • Erkek
Şahane bir çalışma tebrikler
archiCihan ÖzkanAvatar

Şahane bir çalışma tebrikler Serhat


www.cozkan.com
2014-01-20 16:52:27
  • Offline
  • Erkek
MuraT,teşekkürler dostum Şahin, kardeşim
serosezM.Serhat SEZGİNAvatar

MuraT,teşekkürler dostum
Şahin, kardeşim asıl saygıdeğer sensin tamammı :D,teşekkürler
Cihan Abi, çok teşekkür ederim.beğenmene çok sevindim.


"Hedefi Olmayan Gemiye Hiç Bir Rüzgar Yardım Edemez"
2014-01-20 16:59:12
  • Offline
  • Erkek
xsekox
xsekoxSerkan ÇelikAvatar

Eline sağlık kardeşim gayet güzel görünüyor.Birkaç noktayı vurgulayacağım :):)

Arkadaki duvar kaplamasında bir sorun var çözünürlüğünde sıkıntı var sanırsam birde yer yer yansıma olsaymış daha hoş olurmuş bana sorarsan.
Duvardaki ayna çok fazla 2d kalmış sanki üzerinde tek map var gibi.
Aydınlatma kafama çarpar benim oturuken daha görkemli bir şey yapsaydın ya aklıma direk şey geldi.Bu karabiber öğütücüleri var ya ahşaptan koyarsın taneleri çekersin toz olur :)Ona benziyor :)
Bu arada kedi benim hoşuma gitti gayet güzel bence.


www.cizgisahne.com
2014-01-20 17:09:23
  • Offline
  • Erkek
kardeş sen bi sus
serosezM.Serhat SEZGİNAvatar

kardeş sen bi sus

kardeş sen bi sus be :D . duvarda sorun yok hafif blur verdim :) aynada sorun yok aslında :) ,ışık işine gelince referanstada böyleydi :) blursuz olanı senin için ekleyim : severim seni :)

"Hedefi Olmayan Gemiye Hiç Bir Rüzgar Yardım Edemez"
2014-01-20 17:20:04 Edit:2014-01-20 17:33:12
  • Offline
  • Erkek
Bütünüyle Harika
okitoErdem TürkoğluAvatar

Renk uyumu, ambians ve çerçevenin dengesi açısından çok izlenesi bir çalışma olmuş. Bütünsel olarak stil ve şıklık akıyor.


2x Intel Xeon E5-2670 Asus GTX 980ti 32GB RAM
2014-01-20 19:03:21
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !

serosez Diğer Çalışmaları