KOLTUK

KOLTUK KOLTUK - Akın TÜMEN

photon (Akın TÜMEN) program: 3ds max Süre: 6 saat 6 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)

Merhaba,
İnternette gördüğüm koltuk resmini modelleme çalışmasıdır. Low poly olarak yapmaya çalıştım fakat bazı detaylar için fırça modelleme konularını girmek gerekli. Çalışma 6 saat sürmüştür her şey dahil. maxte modellenmiştir.

KOLTUK için Yorumlar

Bende üstteki çalışmayı da
arzuuuuumarzu k.Avatar

Bende üstteki çalışmayı da siz çizdiniz sandım "muhteşem, gerçek gibi" diyecektim. Sizin çalışmada fena değil. Modelleme olarak başarılı duruyor. Biraz oranlarda ve kıvrımlarda problem gözüküyor.


2013-09-24 14:56:01
  • Offline
  • Bayan
Kıvrımlar zorluyor, uygun method
photonAkın TÜMENAvatar

Kıvrımlar zorluyor, uygun method araştırıyorum. teşekkürler


2013-09-24 15:00:21
  • Offline
  • Erkek
Nacizane önerim;modeli çizdikten sonra

Nacizane önerim;modeli çizdikten sonra unwrap edip zbrush göndermek.Sonrasında modeldeki tüm kıvrımları oluşturup displacement map alman ve 3ds max te deformasyonu sağlayarak kırışıkları elde etmen.Bu en iyi yöntem olacaktır.


2013-09-24 15:36:42
  • Offline
  • Erkek
Aklımda olsun,teşekkür ederim. unwrap
photonAkın TÜMENAvatar

Aklımda olsun,teşekkür ederim. unwrap sonrası photoshop`ta kaplama resimi hazırlanabilir mi?


2013-09-24 16:38:06 Edit:2013-09-24 16:39:49
  • Offline
  • Erkek
photoshop diffuse map olabilir

photoshop diffuse map olabilir ancak kırışıklardan bahsediyorsak eğer displacement map e ihtiyacın var photoshopta onu da yapabilirsin ancak ne kadar zbrush displacement map kadar iyi olur pek bilemiyorum.Denemedim


2013-09-24 17:34:55
  • Offline
  • Erkek
UNWRAP_CALISMASI
photonAkın TÜMENAvatar

UNWRAP_CALISMASI

unwrap calısması yapmaya çalıştım , modelioluştururken buna çok dikat etmek lazımmış!

2013-09-25 09:45:42
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

photon Diğer Çalışmaları