low poly denemesi
omrzrn (Ömer Zeren) program: zbrush topogun 3dsmax photoshop marmoset Süre: toplam 3 hafta 2 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
herkese merhaba
uzun zamandır detaylıca uğraşmadığım lowpoly modellemeyi denemeye karar verdim.
zbrushda basit bi karakter modelledim bu proje için. yaklaşık 15,5 milyon poly ile adamı bitirdim.
topogun ve max ile adamı 5651 üçgene modelledim. render ve kaplama testi için marmoset kullandım. baya iyi program. modelin diffuse, normal ve specular haritaları var.
3dsmax için basit rigleme ve skin öğreniyorum. biraz hareket ettirebilirsem fena olmayacak. (kolay rigleme yolu yada programı bilenler önerilere açığım :D )
yorumlarınızı esirgemeyin.
low poly denemesi için Yorumlar
webden modeli incelemek isteyenlere.
https://sketchfab.com/show/aef58ced299a407cb89ffb817789eb18
- Offline
- Erkek
çok iyi
tebrikler
- Offline
- Erkek
Kapalı
omrzrn Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.