Yaratık
Specular (Çağıl Göymen) program: Z Brush-3ds max Süre: 2 gün 4 yorum yapıldı 0/10 (2 kişi beğendi)
Z Brush`da ilk denemem.Z Brush`da modelleyip 3ds max`de render aldım.Programın araçlarını denerken ne kadar farklı yaratıklar çıkardığımı anlatamam.2 günde modellemeyi bitirdim.Max`de turbosmooth uygulayınca bazı detaylar kayboldu ne yazık ki.
Yaratık için Yorumlar
Birilerinin de organik bişeyler modellemeye çalışması çok güzel:)Bu sitede ender görülüyor organik çalışmalar çünkü.İlk denemeye göre iyi çalışma.O detayları dis-normal maplerle veya zbrushdaki decimation master pluginiyle halledebilirsin.
- Offline
- Erkek
Teşekkürler o plugin z brushın içinde mi var yoksa ayrı mı yükleniyor?
- Offline
- Erkek
Rica ederim.Ayrı olarak yüklemelisin.Kullandıgın Zbrush ın sürümünü bilmiyorum 3 yada 4 hangisiyse sayfanın yukarısından seçebilirsin.Plugin sayfanın sağ tarafında biraz aşağıda.
http://www.pixologic.com/zbrush/downloadcenter/zplugins/
- Offline
- Erkek
Çok teşekkürler.
- Offline
- Erkek
Kapalı
Specular Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.