Heykel Çalışması
etabek (Deha Etabek) program: Cinema 4D R14 Süre: 2 Gün ara ara 2 yorum yapıldı 3/10 (6 kişi beğendi)
Cinema 4D R14 ün sculpting özelliğini test etmek için yaptığım çalışma. Tüm model low poly olarak tasarlandı. Sculpting den gelen sonuç displacement olarak metaryel içine gömüldü. Render süresi 3 DK, Global illumination açık anti aliasing 4x ve Ambient occlusion açık.
Heykel Çalışması için Yorumlar
hey kel!! kendine
netusilker uskan
hey kel!! kendine gel. bana lazım böyle modeller. yüzey kaplama çok güzel olmuş. tebrikler...
Netus-59
2013-04-23 20:20:07
- Offline
- Erkek
Teşekkür ederim. Sağolun :)
etabekDeha Etabek
Teşekkür ederim. Sağolun :)
http://www.youtube.com/user/Dehaetabek
2013-04-25 01:36:58
- Offline
- Erkek
Kapalı
Topic closed automatically because it`s been more than a year!
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.