Baret 50cal. Sniper

Baret 50cal. Sniper Baret 50cal. Sniper - Ali Ekber Özgen

Pixies (Ali Ekber Özgen) program: 3dsmax 2009 Süre: 8 saat 8 yorum yapıldı 0/10 (3 kişi beğendi)

Öncelikle mermilerime laf söylemeyin altın hepsi ehehe :D Keyif aldığım bi çalışmaydı 2 defa baştan başlamak zorunda kaldım ama genede deydi çalışmamı başka resimler üzerindede kullandım burayada atmak isterdim ama millet resmi yanlış algılıyor boşverin :D yorumlarınızı bekliyorum

Baret 50cal. Sniper 1Baret 50cal. Sniper 2

Baret 50cal. Sniper için Yorumlar

Namlusu daha uzun değilmiydi
halkaFurkan YILMAZ

Namlusu daha uzun değilmiydi ? :)
En sevdiğim silah :)


www.furkanyz.com
2012-09-16 01:14:54
  • Offline
  • Erkek
sanki banada öyle geliyo
PixiesAli Ekber ÖzgenAvatar

sanki banada öyle geliyo :D blueprint deki gibi çizdim namluyu aslında daha kısaydı resimdeki ama çok ta resimden kaçmak istemedim kaçınca hiç benzemiyo bazen :D Yorumun için teşekkür ederim kardeş.


Where is my mind FB:http://www.facebook.com/rakbenadam01
2012-09-16 07:50:09
  • Offline
  • Erkek
Gayet güzel hoş olmuş
VienaSEkrem KaraAvatar

Gayet güzel hoş olmuş severim bu silahı :))


Merhametine Dön !
2012-09-16 09:51:28
  • Offline
  • Erkek
Silah olduğundan daha geniş
SpecularÇağıl GöymenAvatar

Silah olduğundan daha geniş olmuş, ayaklar daha ince ve enine kalındır ayrıca ayak uçlarında kaymayı önleyiciler bulunur.Materyal ve ışık üzerinde çalışılabilir elinize sağlık.


http://cagil.cgarena.com/ http://www.turbosquid.com/Search/Artists/CagilGoymen
2012-09-16 11:33:12
  • Offline
  • Erkek
Turbosmooth ile çalışmayı öğrenmenizi
xenzoUtku BörüAvatar

Turbosmooth ile çalışmayı öğrenmenizi tavsiye ederim. Herşey aşırı derecede keskin. Parçaların kenarları az da olsa yumuşak olmalı.

Ayrıca silahın ve bipod`un üzerindeki delikleri boolean ile açmışsınız galiba.


2012-09-18 11:22:45
  • Offline
  • Erkek
kardeşim o silahı heryeri
PixiesAli Ekber ÖzgenAvatar

kardeşim o silahı heryeri turbosmooth :D 60bin polygon üzerinde o silah :D ayrıca açtım evet


Where is my mind FB:http://www.facebook.com/rakbenadam01
2012-09-18 11:30:49
  • Offline
  • Erkek
60 bin poligon high
xenzoUtku BörüAvatar

60 bin poligon high poly bir model için büyük bir sayı değil. Low poly için zaten normal map çıkarmak gerekli.

Turbosmooth kullanmışsan bile destek edge`lerini kenarlara çok yakın bırakmışsın.

Dürbünün uç kısımları, kapaklar (ki kapaklar köşeli duruyor), şarjör kısmı, namlunun en uç kısmı, tetik ve daha birkaç parçanın kenarları aşırı keskin.

Boolean`la delik açmak doğru bir yok değil. Topolojiyi mahvediyor. Ayrıca kenalar yine keskin oluyor. Boolean ile delik açtığın geometriye turbosmooth at bakalım noluyor o zaman :D.


2012-09-18 12:41:25
  • Offline
  • Erkek
tamam kardeş tamam :D
PixiesAli Ekber ÖzgenAvatar

tamam kardeş tamam :D bi dahakine dinlerim :D


Where is my mind FB:http://www.facebook.com/rakbenadam01
2012-09-19 07:41:43
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!

Pixies Diğer Çalışmaları