Z-Brush : Modeli detay kaybettirmeden içi dolu ve tek parça yapmak

Modeli detay kaybettirmeden içi dolu ve tek parça yapmak
fromdustberkay kahya

Merhabalar, zbrush`ta bir büst çalıştım kafa, göz, kıyafet, saç şeklinde ayrı subtoollarda. Bu modeli tek parça ve içi dolu yaparak 3d yazıcıya uygun hale getirmek istiyorum. İzlediğim bir videoda subtoolların hepsini merge down yapıp ardından dynamesh açarak içi dolu ve tek parça haline getiriyor ama benim modelin detayları dynameshin en son çözünürlüğünden daha yüksek. yani dynamesh yaptığımda bir çok detay kayboluyor. modeli dynamesh yapmadan 3d yazıcıya uygun şekilde içi dolu ve tek parça haline nasıl getirebilirim acaba?


2018-08-18 23:35:20 Edit:2018-08-18 23:41:08
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
4R8 ile gelen Live

4R8 ile gelen Live Boolean özelliğini kullanarak yapabilirsiniz.
Boolean yapmadan önce parçaları Decimation Master ile optimize ederseniz hem boolean işlemi daha hızlı olur hem de dosya boyutu ufalacağı içim print programında açma kapama g-code önizleme vs gibi işlemlerde vakit kaybetmezsiniz.

Not: Decimation masterda çok abartmadıktan sonra detaylar kaybolmadan da poligon sayısı ciddi miktarlarda düşürülebiliyor.


2018-08-19 09:58:52
  • Offline
  • http://turx.cgsociety.org
{islemler}
Decimation masterı biliyorum ama
fromdustberkay kahya

Decimation masterı biliyorum ama live boolean hiç kullanmadım. Nasıl yapacağım kısaca anlatabilir misiniz?


2018-08-19 13:23:39
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !