Z-Brush : Boyanan Objeyi 3dsmax`a aktarma

Boyanan Objeyi 3dsmax`a aktarma

Merhaba,

3dsmax`ta modellediğim bir objeyi,z-brushta boyadıktan sonra boyanmış haliyle 3dsmax`a nasıl import edebilirim?




2012-01-23 02:01:59
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Sağ üste GOZ a
ksap

Sağ üste "GOZ" tuşuna basmayı dene. Kolay gelsin..


2012-01-23 02:59:55 Edit:2012-01-23 03:00:57
  • Offline
{islemler}
goz her zaman her
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

goz her zaman her modelde uyum saglayamayabiliyor.
tabi yinede en pratik yöntem

olmaz ise;
modelini obj olarak tekrar cıkar daha sonra modelin divide i maximum level de iken sağdaki menüden texture mapini cıkar ardından divide i 1lvl e getirip bump map ini cıkar.

maxte obj yi import ettikten sonra uygun materyali cıkardıgın texture ve bumpmap le kombine et.


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2012-01-23 03:05:35
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !