Z-Brush : bilgilendirme zbrush

bilgilendirme zbrush
emregursozemre grzAvatar

mrb arkadaşlar ben zbrushda modelleme yaptım ama onu animasyon ile gerçekleştirmek istiyorum ne yapabilirim ? ne önerirsiniz 3D Efekt nasil yaparim


ayrica ben grafik ve tasarım alanındayım sizce ilerde visual efecter olabilirmiyim?


2014-05-24 19:14:55
  • Offline
  • Erkek
ilk soruya yanıt:
St_AngerEmre Can BiliciAvatar

Zbrush yüksek polygone ile çalışabilen bir programdır. Milyon polygona çıkarak İstediğin kadar detay ekleyebilirsin. Fakat iş yaptığın karakteri anime etmeye gelince o karakterin poligon yapısını düşük poligona çekmen gerekicek. Çünkü 3dsmax,maya yada softimage gibi 3d çalışmalar yapabileceğin bu programlarda sadece bir karakter için milyon polygone çok fazla demek. Hattaha kemik iskeleti ile rig işlemi bile yapman neredeyse imkansız olucaktır. Bunu için önerim yaptığın modelini retopology yapman. Yani düşük poligona indirgemen. Daha önceden hazırladığın modelinin üzerine sıfırdan düşü polygone örmen. Bu şekilde yarattığın yeni modelini diğer 3d programlarda rigleye bilir ve daha sonra rahatlıkla anime edebilirsin. Temel olarak işlem bu şekilde yapılıyor. Yine reTopolgy yapabileceğin programlardan 3dCoat ve Topogun u tavsiye ederim. Sanırım zbrush un son versiyonu da retopology yapıyordu.

re-topology örneği:
http://www.youtube.com/watch?v=zfj6fw7YrHs


http://emrecanbilici.blogspot.com.tr/
2014-05-26 02:31:33
  • Offline
  • Erkek
şimdi ben nasil düşürücem
emregursozemre grzAvatar

şimdi ben nasil düşürücem poligonlari ayrica nasil render yapip aktaricam


2014-05-26 11:19:49
  • Offline
  • Erkek
gfxpeers diye bir site
cosmosiiievren yıldırım

gfxpeers diye bir site var gir üye ol. 100 ün üzerinde zbrush DVD setleri var hemde torrent indir izle , o dediğin olayıda orda baştan sona anlatıryorlar DVD setlerinin içinde var.


2014-05-26 11:38:14
  • Offline
  • Erkek
türkçe mi acaba ?
emregursozemre grzAvatar

türkçe mi acaba ?


2014-05-26 11:44:13
  • Offline
  • Erkek
ayrica siteye üye olmuor
emregursozemre grzAvatar

ayrica siteye üye olmuor üyelik var mi sizde


2014-05-26 11:46:06
  • Offline
  • Erkek
invite istiyor gfxpeers sitesi
emregursozemre grzAvatar

invite istiyor gfxpeers sitesi yok mu


2014-05-26 11:52:29
  • Offline
  • Erkek
siteye her ayın ilk
cosmosiiievren yıldırım

siteye her ayın ilk haftası üye olunuyor, biraz bekle ben san tüm torrentleri gönderim


2014-05-26 11:55:13
  • Offline
  • Erkek
şimdi yollayabilirmisin torrentlerini ?
emregursozemre grzAvatar

şimdi yollayabilirmisin torrentlerini ?


2014-05-26 11:56:57
  • Offline
  • Erkek
http://s3.dosya.tc/server23/tIFGyb/Downloads.rar.html arkadaşlar anlayana
cosmosiiievren yıldırım

http://s3.dosya.tc/server23/tIFGyb/Downloads.rar.html

arkadaşlar anlayana sivrisinek saz demişler, burda bir servet yatıyor DVD setleri 154 tane ama ben tüm torrentleri göndermiyorum şimdi36 tanesini indirdim gerisini siz siteye üyü olun işinize yarayacakları indirin hepsi zbrush eğitim setidir ama İngilizce diye üzülmeyin ,zaten bakarak da öğrenebilirsiniz.


2014-05-26 12:08:34
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !