V-Ray : Vray Test Render

İ7 3930K+32gb vray test
expert34hakan sahin

İ7 3930K+32gb vray test

İ7 3930K 32 gb 2133 mhz bellek %22 o.c ile süre: 4,54 dak

2012-04-28 14:24:26 Edit:2012-04-28 16:18:47
  • Offline
  • Erkek
İŞLEMCİ :INTEL Xeon X5650
desingerAbdullah ÖzkanAvatar

İŞLEMCİ :INTEL Xeon X5650 2.66 GHz 6-Core Socket 1366 12MB x 2 adet

ANAKART :INTEL S5520SCR

EKRAN KARTI : PNY Q5000

ram : 96GB 1333MHZ ECC IBM

HDD : SSD 240 OCZ

max 2012- vray 2.00.3

Şirket bilgisayarı.


SÜRE : 0h 0m 58s


sevgilerle:)
2012-04-28 15:29:52 Edit:2012-05-16 08:48:43
  • Offline
  • Erkek
DikKaTT !
desingerAbdullah ÖzkanAvatar

Arkadaşlar xeon işlemcilerde overclock yapılabiliyor . Xeon işlemci kullananların dikkatine (AMA GARANTİ DIŞI OLUYO SİSTEM göze alabilen yapsın)...


sevgilerle:)
2012-05-07 16:33:19 Edit:2012-05-16 08:55:40
  • Offline
  • Erkek
http://b1205.hizliresim.com/x/7/5grt6.jpg intel(R)core(TM)i7CPU 870@

http://b1205.hizliresim.com/x/7/5grt6.jpg
intel(R)core(TM)i7CPU 870@ 2.93ghz 12gb ram 32 bit system
max 2012 vray 2.00.3


2012-05-07 18:19:24
  • Offline
  • Erkek
Max 2013 vRay 2013

Max 2013 Vray 2013 (GI açık)
Süre 6:36
i7 2600 işlemci
Zotac GTX560 2GB. 256 bit ekran kartı
8GB Ram


2012-05-11 12:43:51
  • Offline
  • Erkek
AMD FX X8 8150
albayeduserdarAvatar

Amd fx 8150 3,6ghz---Gıgabyte 970A-D3---msı hd6850 1gb---patrıot 8gb 2133mhz---c.m haf 932 kasa

O.C yapılmamıştır.

max 2012 (vray 2) 7,52(gı kapaklı)

max 2012 (vray 2) 14.03 (gı açık). ikiside istenilen net görüntü değil.

max 2009 (vray1,5) 11,23 istenilen net görüntü.

bu duruma yorum getirebilecek arkadaş var mı? hangi donanımımda tutarsızlık var. bir önceki nesil amd islemciler bile beni sollamış.

 


AMD FX X8 8150 - GIGABEYTE 970A-D3 - MSI 1GB HD6850 - PATRIOT 8GB DDR3 2133MHZ - COOLER MASTER HAF 932 FULL TOWER - WD 1TB 64MB CACHE - OCZ 80PLUS 700W
2012-05-16 08:15:33 Edit:2012-05-21 13:58:15
  • Offline
  • Erkek
Amd nin yaptıgı okadar farfara boş çıktı
desingerAbdullah ÖzkanAvatar

AMD fx modeliyle ne yapmaya çalışmış anlayamadım ,fx buldozer serisiyle kendinden önceki işlemcileri geçemeyen fx için yazılım ve işlemci mimarisinde bozukluk sebeb gösteriyolar, nekadar doğruysa artık ama şişde yandı kebapta , bu saatten sonra neyi düzeltebilecekler ki bikere itibarları gitti inteli geçmeyi bırak kendi işlemcileri olan eski serilerin bile gerisinde kalan işlemciye ne derler yorum sizin..


sevgilerle:)
2012-05-16 10:54:20
  • Offline
  • Erkek
itibar kayıplığı falan tartışılacak

itibar kayıplığı falan tartışılacak gerekli konular değil. fx serisinin mimarisi daha çok yeni ve oturmamış olan bir yapı. ayrıca bir çok proğramın da tam destek veremediği bir yapı. amd yi küçültmenin yada yermenin gereği yok. aksine tebrik edilmeli bir çok yönden. en basitinden bi gayret içerisinde piyasade tek işlemci intel olsaydı fiyatlar slır başını giderdi. bu hali ile bile uçuk fiyatlar.


2012-05-19 20:20:44
  • Offline
  • Erkek
itibar kayıplığı falan tartışılacak
desingerAbdullah ÖzkanAvatar

itibar kayıplığı falan tartışılacak
center

itibar kayıplığı falan tartışılacak gerekli konular değil. fx serisinin mimarisi daha çok yeni ve oturmamış olan bir yapı. ayrıca bir çok proğramın da tam destek veremediği bir yapı. amd yi küçültmenin yada yermenin gereği yok. aksine tebrik edilmeli bir çok yönden. en basitinden bi gayret içerisinde piyasade tek işlemci intel olsaydı fiyatlar slır başını giderdi. bu hali ile bile uçuk fiyatlar.


2012-05-19 20:20:44


-------------------------------------------------------------------------

CENTER, Sen demek istediğimi anlayamadın galiba ,Sorun Amd`nin yeni yapısıyla ortaya çıkış ve aksaklıkları degil ,asıl sorun Amd`nin ortaya çıkardığı yaygara , yani intele hız farkı bile atacağını söylediler milleti heyecandırdılar hatta çoğu kişi Amd aldı (mesela benim arkadaşta aldı) ama sonuçları gördük ve AMD bu işlemcisiyle çok iddalı girdi ve bırak inteli kendi birçok işlemcilerinin bile gerisinde ayrıca amd penom serisini çok övdük en azında penomlardan bile iyi olmalıydı ilk haliyle bile! bende alacaktım iyiki almamışım mesela ben ticari düşünüyorum ve zaman benim için önemli Amd`nin yaygarasına kapılıp benim gibi sanslı olmayıp parasını sokağa atan adam çok olmuştur, bu insanlarada yazık sonuçta kolay para kazanılmıyor. AMD rekabeti kaldıramıyor intele bi rakip gelecekse o rakip geliyor IBM işlemci çıkarmaya hazırlanıyor ozamn görecez intelin halini bak bakalım rekabeti intel fiyatları nasıl aşağı kuzu kuzu çekiyor ööle Amd gibi yarım yamalak arge yapıp ürünü test etmeden sürmeyle rekabet olmaz .


sevgilerle:)
2012-05-21 12:01:57
  • Offline
  • Erkek
Sorun ekran kartı olabilirmi ?
burakyesilkayaliBurak YEŞİLKAYALIAvatar

Sorun ekran kartı olabilirmi ?

Şirket bilgisayarı yakın sürelerde ekran kartından dolayı hatalar alıyorum fakat yinede işlevini azda olsa gösteriyor :) 00,09,31

Karar verdiğimiz anlar, Geleceğimizin Sekillendiği anlardır.
2012-05-29 14:32:18
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !