V-Ray : rendere bi bakarmısınız

direct light eklememişsin sanki
vinonna

direct light eklememişsin sanki sahnene..
tavan renginin ışığı yansıtma oranından kaynaklanıyor. refl.gloss ile hilight glos değerlerinle oynaman lazım. birde bump a noise eklersen mesela 0,02 değerinde filan. hafif pürüzlüdür tavan her zaman.
ortamıb da karanlık olmuş. pencerenin karşı duvarında bir açıklık yarattınmı?
bide son olarak mekanını biraz daha doldur. kartonpiyerin pencere çerçevelerin yere bi kaç kitap ayakkabı filan at mesela :) ilgiyi dağıt. ayrıntıları yerleştirmezsen ne yaparsan yap yavan görünür çalışman.


2011-08-19 10:48:39
  • Offline
{islemler}
tamam deniycem ama vray
advertisarTurhan TosunAvatar

tamam deniycem ama vray lite yok şuan direct light var pencereden içeri giriyor envimoment etkin ve mavi bi renkte ve multipleyer 4 olarak ayarlandı haa birde ındirect illination GI reflective ve refractive ikiside işaretli


2011-08-19 10:52:52
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
güneş mantığıyla target direct
erenminareciEren MinareciAvatar

güneş mantığıyla target direct koy sahneye öyle dene.anlayamadım direct lightı nereye koyduğunu.


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2011-08-19 10:58:34
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.studyof9.com/
{islemler}
vray light diil direct
vinonna

vray light diil direct light dedim zaten :)
direct light ının çapını tüm mekanını kapsayacak kadar büyük tutman gerek


2011-08-19 11:01:24 Edit:2011-08-19 11:02:12
  • Offline
{islemler}
:) vray light ı
advertisarTurhan TosunAvatar

:) vray light ı eren beye söyledim, eren bey sahnede direct light var pencere den içeriye güneş mantığında koydum ve 60 drecelik bir eğimle zemindeki target noktasına tam pencerelerin ortalarından geçerek geliyor.


2011-08-19 11:05:05
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
işte anlayamadığım o.ışığın girdiği
erenminareciEren MinareciAvatar

işte anlayamadığım o.ışığın girdiği belli olmuyor.pencerelerin gölgesi düşmüyor yere.


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2011-08-19 11:07:50
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.studyof9.com/
{islemler}
evet bencede ama o
vinonna

evet bencede ama o direct light ın çapından kaynaklanıyor sanırım :)


2011-08-19 11:08:36
  • Offline
{islemler}
shadowsu vray shadow yap.kendi
erenminareciEren MinareciAvatar

shadowsu vray shadow yap.kendi kullandığım target direct ayarlayını söyleyim renk için rgb 255 219 182(güneş şeftalisi) intensity 3.en altta da vray shadow parameters içinde area shadowsu tickleyip boxı seçip uvwleri arttırırsan (10cm 20cm gibi) daha gerçekçi sonuçlar elde edersin.


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2011-08-19 11:12:40
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.studyof9.com/
{islemler}
son hali
advertisarTurhan TosunAvatar

son hali

duvardaki bumpları dikkate almayım değerini fazla düşürmedim uzun sürmesin render diye :) tavanda yine problem var bütün ayarlarımı dediğiniz gibi yaptım tavanda hiç yansıma yok direct light çapını düşürdüm renderdende anlaşıldığı gibi

2011-08-19 11:29:44
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
boşluklarla tavan arasında boşluk
erenminareciEren MinareciAvatar

boşluklarla tavan arasında boşluk kalmış bence :P


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2011-08-19 11:31:56
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.studyof9.com/
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !