V-Ray : 2 x Xeon E5-2690, 64 GB RAM, render süresi i7 bilgisayarıma göre çok daha uzun

Sorun şu ki;
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Sorun şu ki;

Çekirdek thread sayısının artması render hızının aynı oranda artması anlamına gelmez.

Dış mekan düşünelim bir ağaç var 12 thread de üstünde 10 dk kalıyor bu ağacın diyelim. Siz çıkardınız 56 thread e bütün sahne bitse de o 12 thread burada 10 dk bekleyecek. Hata MHZ düşük olduğu için 15 dk bekleyecek. Geri kalan 43 thread öyle boooş booş duracak :)

Şimdi size kimseden duyamayacağınız çözümü söylüyorum :) Kompleks sahnelerde bucket size i düşürün :D O ağacın üstünde 56 sı de çalışsın mesela :D Lineer olmasa da farkı anlayacaksınız :D


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-18 15:06:45
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Multi thread çalışan sistemlerde
serkanozdoganSerkan ÖzdoğanAvatar

Multi thread çalışan sistemlerde her sahneniz için bucket size a dikkat edin. Hem zaman hem enerji tasarrufu sağlayacaksınız emin olun.. Boş duran çekirdeği işe katın kısaca. Yoksa bırakın 56 yı 560 thread de olsa aynı sürede alacaksınız :D

Ben bunu canlı izledim hatta :D 400 küsür threadin sadece 2 thread için 1 saat beklediğine şahit oldum :)

Ha kalıcı çözüm o objeyi ve materyalini düzenlemek ama karşılıklı testi ancak bucket size ayarlamasıyla yapabilirsiniz..


Asus PX79 Pro - Asus Geforce gtx 690 - Intel i7 3930k 3,5Ghz - OCZ 1000W Gold - 32 Gb 1600 Mhz Vengeance Ram -
2016-12-18 15:09:46 Edit:2016-12-18 15:12:54
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !