Oyun Yapımı : MMO projesi için gönüllüler aranıyor.

MMO projesi için gönüllüler aranıyor.
ProxiusBuğra BOURAvatar

Kendine güvenen, bu projede gönüllü olarak tüm hünerlerini sergileyebilecek ve hasat zamanı (oyun piyasaya sürüldüğünde) tüm emeklerinin karşılığını alacak geliştiricilere ihtiyacımız var.

Tercihen, UDK veya Unity3D kullanılabilir. Önerileriniz dikkate alınarak engine konusunda değişim yapılabilir.

Proje Özeti :
DayZ ve WarZ gibi büyük bir harita üzerinde MMO modunda klasik zombi konsepti yerine farklı bir kompozüsyon entegre edilerek zombi yerine insanların sinir sistemlerini bozan, kudurtan (28 Weeks Later örnek alınabilir) bir çeşit salgın düşünüyorum.

Exp Sistemi :
WarZ ve DayZ de olduğu gibi herkes istediği gibi istediği oyuncuyu vuramayacak. (Bu yeni oyuncuların oyundan sıkılmasına sebebiyet veriyor.) Bunun yerine exp limiti getirilecek. örneğin 5000 exp altındaki oyuncular PvP yapamayacak, 5000 exp üzerindeki oyuncular da bu limitin altındaki oyuncuları öldüremeyecek.

Kara Borsa Vendor :
WarZ ve DayZ de haritanın hemen hemen her yerinde item bulmanız mümkün. Ben bunun yerine harita üzerindeki belirli yerleşim yerlerinde demir parmaklıklarla güvenliği sağlanan bir dükkanda (Bkz. Killing Floor) kara borsa bir silah satıcısı düşünüyorum.

Silahlar :
Haritanın belirli bölgelerinde (endüstriel araziler, inşaatlar vb.) belirli yakın dövüş silahları (bıçak, sopa, çekiç, balta) bulabilme imkanı olacak. Yakın dövüş silahları exp limiti olmaksızın kullanılabilecek. Kara Borsa Vendoru ise klasik olması gereken silahları, patlayıcıları, cephane ve ekipmanları tedarik edebilecek. Tabiki bu silahlar güçlerine göre exp ile limitlendirilecek.

Gece ve Gündüz :
Bu tür oyunların olmazsa olmazı olduğundan ve oyun gerçek zamanlı MMO olacağından gece ve gündüz döngüsü örnek olarak 5`er saatten baz alınabilir.

/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/-/

İlk etapta herhangi bir ulaşım aracı eklenmesinin gerektiğini düşünmüyorum. Bu tür yenilikler oyun piyasaya sürüldükten sonra da eklenebilir. Muhtemelen böyle bir proje Alpha B veya Beta A sürecinde piyasaya sürülebilir.

Kutu kopya olması gerektiğini düşünmüyorum, bu yüzden herhangi bir dağıtıcı ile anlaşma yapılmasına gerek var mı emin değilim. Beta A`ya ulaştığımızda oyun resmi web sitesi üzerinden key olarak satışa çıkabilir, Beta B evresinde de STEAM ile anlaşma yapılabilir diye düşünüyorum.

Proje sürecindeki engine lisanslama ve sunucuların ödemeleri bana ait olacak. Oyun satışa sürüldüğü an US, EU ve RU olarak 3 ayrı bölgede birkaç sunucu olarak oynanabilir halde olacak.

Gerekli Pozüsyonlar :
UDK veya Unity3d Engine`e hakim developerlar.
Coderlar
3D Modelerlar
2D Designerlar
Network Developerlar

Tekrar söylüyorum, bu proje hayata geçirilene kadar gönüllü olarak üzerinde çalışılacak bir projedir. Ben sadece destekçiyim. Zaten oyun satışa sunulduğunda emeklerimizin karşılığını hep beraber hasat edeceğiz.

Bazı konularda zayıf olabilirim, yanlışlarım varsa mazur görün. Umarım uygun bir ekip kurup bu yola çıkabiliriz. TEŞEKKÜRLER.








2013-01-08 01:54:12 Edit:2013-01-08 06:16:39
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
sergeyin hatalarına düşmeyin de
erenminareciEren MinareciAvatar

sergeyin hatalarına düşmeyin de


Remember when life was simple and Voltron & ThunderCats ruled the Universe
2013-01-08 10:32:35
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.studyof9.com/
{islemler}
Peki sizin daha önce
GARYOSAVANİzzet Berkay KaramanderesiAvatar

Peki sizin daha önce yaptığınız neler var? Referans görebilir miyiz?
Sayfayı sonuna kadar okuyunuz. ;)
https://www.unrealengine.com/udk/licensing/show/?license=1090977334


http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2013-01-08 11:08:23
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.turbosquid.com/Search/Artists/GARYOSAVAN
{islemler}
@Sinan Şahin, UDK ile
GARYOSAVANİzzet Berkay KaramanderesiAvatar

@Sinan Şahin, UDK ile istediğin her şeyi yapabilirsin. Sen sadece mod tutoriallerini izlemişsin. Diğer başlıklarda verdiğin video tutorialleri izlememişsin. Ne okuyorsun, ne izliyorsun, nasıl öğrenmeyi bekliyorsun?


http://www.youtube.com/user/GARYOSAVAN
2013-01-08 14:39:19
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.turbosquid.com/Search/Artists/GARYOSAVAN
{islemler}
Sevgili İzzet, benim daha
ProxiusBuğra BOURAvatar

Sevgili İzzet, benim daha önce yaptığım birşey yok bunu zaten yazıda "Ben sadece destekçiyim" diyerek açıkladım. Ha tabiki proje içerisinde ben sadece yatırım yapacağım diyip yan gelip yatmayı da planlamıyorum. Grafik tasarımı yapıyorum bende bir ucundan. Proje`nin concept art bölümü ile de ilgilenebilirim.


2013-01-08 15:17:07
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Kimse çıkmaması da ilginç
ProxiusBuğra BOURAvatar

Kimse çıkmaması da ilginç tabi.. Elin herifleri Ogre3D denilen ve tamamı ücretsiz bir engine kullanarak benzer bir proje üzerinde çalışıyor. Sadece birkaç ay içinde Kickstarter üzerinden 4,218 bağışçı sayesinde hedeflenen bağış gelirinin ($60,000) iki katını yaptılar bile. Ayrıca oyunu early alpha olarak 20 USD`ye satışa çıkardılar developerlar geçimlerini bu bağışlardan ve early alpha satışlarından sağlamaya başladılar, buna karşın oyun 1-2 yıl içerisinde tamamen oynanabilir bir hale gelerek piyasaya sürülecek.

Bizden bu gibi adamların çıkmaması çok üzücü.


2013-01-11 23:22:57
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Türkiye burası destek çıkmaması
Tuna_Tunahan AvsallıAvatar

Türkiye burası destek çıkmaması normal.Eleştirme kısmında olur herkes.Yapım sürecine destek az olur malesef.


2013-01-11 23:57:53
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Buranın Türkiye olmasıyla alakası
JackyMehmet GüvenAvatar

Buranın Türkiye olmasıyla alakası yok. UDK`nın forumuna bir göz gezdirirseniz zombie MMO projesiyle konu başlığı açan pek çok kişi var ve ordakiler burdan daha ağır yorumlar yazabiliyorlar. Nedenlerine gelince;

1. Kimse projeye başlamadan önce araştırma yapmıyor. Unreal 99$ lisansıyla maximum 64 kişiye izin veriyor. Bir MMO yapmak için tam lisansa sahip olmak gerekiyo.

2. Sadece bir fikirle ortaya çıkanları kimse ciddiye almıyor. En azından konsept çalışma göstermeniz gerekiyo ki konsept çizim yaparım diyorsunuz, yapıp da gösterirsiniz sizin için daha avantajlı olur.

Unity`de ne yapılır, ne yapılmaz bilmiyorum o yüzden ona birşey diyemiyecem.

Umarım söylediklerimi eleştiri değil de bilgilendirme olarak alırsınız ve size yardımcı olur.


www.mehmetgvn.com
2013-01-12 00:33:44
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mehmetgvn.com/
{islemler}
Jacky, önerilerin için teşekkürler.
ProxiusBuğra BOURAvatar

Jacky, önerilerin için teşekkürler. 64 kişiden kastın nedir anlayamadım. Zaten aslında mevzu bahis UDK veya Unity3D den ibaret değil, mümkün olabilecek herhangi bir engine de geliştirilebilir. Gördük ki adamlar bu projeyi ücretsiz engine`ler ile bile hayata geçirebiliyorlar.

Ben şimdi 10 tane konsept art çizimi yapsam eklesem insanlar ilglenecek mi? Bence çok anlamsız, en nihayetinde 3-5 sayfa zombi çizimi yani. Çizimi de bir yana bırakalım ben bu işe yatırım yapıyorum, kendine güvenen amatör/pro developerlara imkanım el verdiğince bir kapı açıyorum. Bunu bir fırsat olarak görmek gerekir.


2013-01-12 00:47:47
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
MMO - Massively Multiplayer
JackyMehmet GüvenAvatar

MMO - Massively Multiplayer Online...DayZ veya Eve Online`da olduğu gibi yüzlerce hatta binlerce oyuncunun aynı serverda oynayabilmesi. UDK ile en fazla 64 kişi aynı serverda oynayabiliyor.

Yapacağınız konsept, 3d, vs. gösterebileceğiniz her ne varsa ilgiden öte güven kazandırır.

Başarılar.


www.mehmetgvn.com
2013-01-12 01:02:02
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mehmetgvn.com/
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !