Oyun Yapımı : 3ds Max bone sistemi unity e export etmek

3ds Max bone sistemi unity e export etmek
bjornerman zenciAvatar

Merhaba arkadaşlar interactive bir ayna için kinect sistemini kulanarak yapmış olduğumuz modeli unity de hareket ettirmek istiyoruz fakat kinect sistemi kullanacağımız için 3ds max de bone sistemi kurduğumuz karaktere animasyon ekleyemiyoruz çünkü yukarıda bahsettiğim gibi interactive bir sistem olacak bu yüzden ringlemeyi 3ds max de yapıp direk o haliyle unity export edip gerekli kinect bağlantılarını unity de halletmemiz gerek baya araştırmama rağmen bir sonuç elde edemedim bu konu hakkında yardımcı olabilirseniz çok sevinirim şimdiden teşekkürler.


2019-05-17 15:40:32
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !