Z-Brush : Z-Brush`tan Max`e

Z-Brush`tan Max`e
Chechen04Mehmet Recep Özdemir

Arkadaşlar Merhaba,

Zbrushta bir taş modelledim. Baya detaylı bişey ama bunu 3Ds Max`e aktarıp kompozisyonda kullanmak istiyorum. OBJ olarak export edip Max`e aldığımda z-brush`taki detaylar yok olmuş oluyor.

Max`e alırken Not Found: cube_NewUVS.bmp gibisinden bi hata veriyor Skip deyincede sahneye aşağıda linkte verdiğim gibi geliyor. Z-brushtaki haliyle Max`teki hali arasındaki farkı anlarsınız görünce

http://i49.tinypic.com/34rev6r.jpg


2012-05-30 01:24:57
  • Offline
  • Erkek
Öncelikle teşekkür ediyorum. Dediğinizi
Chechen04Mehmet Recep Özdemir

Öncelikle teşekkür ediyorum. Dediğinizi yaptım ama bu seferde model bozuldu :S Yani bozuldu derken pikselize oldu.. çok fazla hemde


2012-05-30 01:36:59
  • Offline
  • Erkek
Detayları arttırmak derken?=)) Hocam
Chechen04Mehmet Recep Özdemir

Detayları arttırmak derken?=)) Hocam çok başlarındayım olayın=)


2012-05-30 01:41:22
  • Offline
  • Erkek
Sedat bey ilginize müteşekkirim.
Chechen04Mehmet Recep Özdemir

Sedat bey ilginize müteşekkirim. dediğinizi yaptım ve sahnede fiziki bir değişim görmeyince sanırım divide buttonuna biraz fazla abanmışım=) Obj dosyası baya baya 524 MB oldu bunu max sahnesine almaya dahi cesaret edemiyorum. sanırım 1-2 divide işlemi yeterli olacaktır. Peki sahnedeki poligon sayısını nerden görebilirim divide işlemi uyguladığımda?


2012-05-30 01:55:50
  • Offline
  • Erkek
detayları cıkarmak icin öncelikle
HALOXOrcun Halil KayaAvatar

detayları cıkarmak icin öncelikle mapleri cıkartıp uygun şekilde max te uygulaman gerekli.
bir süre önce sitedeki zbrush dersleri arasına koydum izle uygula ve sorunun hallolsun.

kolay gelsin


https://www.behance.net/OrcunHalilKaya
2012-05-30 06:09:11
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!