3ds Max : Saman Yapımı

Saman Yapımı
dCaDogukan Can ARIAvatar

Arkadaşlar merhaba benim ufak bir sorunum var .. Saman yıgını yapmak istiyorum fakat hair and fur modifieri ile degil cunku exportlarken sıkıntı çıkıyor . Bunu baska modifierlerle yapılmasını anlatabilir misiniz ? Saman dokusunu koydugumda o dolgunluk hissiyatını vermek istiyorum ama exportlarken de sıkıntı olmayacak sekilde . Sevgilerle .

Duzeltme : Render alınmayacak sadece exportlanacak .
Duzeltme2 : 3ds max 2009


dCa
2013-08-06 00:45:41 Edit:2013-08-06 00:49:57
  • Offline
  • Erkek
Export derken önce hangi
halkaFurkan YILMAZ

Export derken önce hangi formata çevireceğinizi söyler misiniz?


www.furkanyz.com
2013-08-06 00:59:30
  • Offline
  • Erkek
FBX e çeviriyorum benim
dCaDogukan Can ARIAvatar

FBX e çeviriyorum benim için kolay oluyor


dCa
2013-08-06 01:03:17
  • Offline
  • Erkek
hair and fur içerisinde
palyaçohalil özhan

hair and fur içerisinde mesh e çevirme var. önce çevirip sonra export edebilirsiniz. bir diğer yöntem, ki saman için kullanmadım ama bazı yığınlarda işime yaramıştı, particle flow ile, 1. frame de bitecek sayısı da fazla olacak şekilde ayarlayabilirsiniz. burada samanın yığılma şekline göre volume tercihlerini değiştirebilirsiniz. olmadı sınırlayıcı olarak kapsül çizip, iç yüzeyini deflector yaparsınız, orada yığılırlar.


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2013-08-06 01:52:27
  • Offline
  • Erkek
1. yöntemi uyguladım ,
dCaDogukan Can ARIAvatar

1. yöntemi uyguladım , uygulaması çok hızlı ve kolaydı ama bir saman yığını için haddinden fazla poly falan üretti . 2. yöntemi de becermeye çalıştım beceremedim üzerinde denemeler yapıyorum


dCa
2013-08-06 03:28:47
  • Offline
  • Erkek
2. yöntemle ilgili bir
palyaçohalil özhan

2. yöntemle ilgili bir

2. yöntemle ilgili bir çalışma yaptım. çok vaktim yok biraz kabaca oldu ama üzerinde çalışarak istediğini elde edebilirsin. bu işlemden sonra create-compound objects-mesher ile mesh e çevirip fbx export etmen mümkün. hair and fur`a nazaran işini kolaylaştıracak kısmı, saman olarak çizeceğin line`ın interpolation değerini düşük tutup, sides sayısını da aşağı çekmek. böylelikle daha az polygon türetir.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2013-08-06 14:22:30
  • Offline
  • Erkek
çok teşekkür ederim
dCaDogukan Can ARIAvatar

Çok teşekkür ederim hemen deniyorum =)


dCa
2013-08-09 03:18:45
  • Offline
  • Erkek
rica ederim, umarım olur.
palyaçohalil özhan

rica ederim, umarım olur.


http://www.facebook.com/media/set/?set=a.139020102071.109153.533812071&type=3&l=e1d9bec034
2013-08-11 22:35:19
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !