3ds Max : Modelin Hatalarını Düzeltmek

Modelin Hatalarını Düzeltmek
sinanonatSinan OnatAvatar

Modelin Hatalarını Düzeltmek

İlk Defa bi araç modelini bu aşamaya kadar getirebildim.Şuan ise gerçekteki haline benzetmeye çalışıyorum.Fakat vertex yerlerini tam ayarlayamıyorum.Modelin Hatalarını Düzeltmem için kolay bir yol varmı ?(Relax Modifieri uygulayınca biraz düzeliyor fakat kapısından camına kadar hepsi ayrı parça yaptığımdan birbirlerinden ayrılıyorlar.Tektek bütün vertexleri düzgün yapmaya uğraşırsam uzun süreceğini düşünüyorum.)

2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2013-04-20 14:02:18 Edit:2013-04-20 14:03:33
  • Offline
  • Erkek
Ön Kısmı ve render
sinanonatSinan OnatAvatar

Ön Kısmı ve render

Ön Kısmı ve render alınmış hali

2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2013-04-20 14:06:51
  • Offline
  • Erkek
Böyle bir kısayol modifiye
halkaFurkan YILMAZ

Böyle bir kısayol modifiye yok (Benm bildiğim) Ne kadar düzgün işlerseniz o kadar iyi oluyor, örümcek ağı gibi tek tek uğraşılacak :)


www.furkanyz.com
2013-04-20 14:11:04
  • Offline
  • Erkek
O zaman bayağı uğraşmam
sinanonatSinan OnatAvatar

O zaman bayağı uğraşmam gerekecek.

organik modellemede topografi diye birşey yapıyorlardı sanırım Araçlardada aynı şey varmı ?


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2013-04-20 15:02:39
  • Offline
  • Erkek
Organik ile ilgilenmediğim için
halkaFurkan YILMAZ

Organik ile ilgilenmediğim için bilemiyorum. Farklı modelleme yazılımları ile çok farklı modelleme teknikleri gördüm,Bence çoğu 3ds max den daha hızlı ama 3ds max ortamında otomobilin daha hızlı nasıl yapılabileceğini bilmiyorum.

3d ile ilk tanıştığım 2005 yıllarında bluprinti 3ds max e gösterdikten sonra otomobili otomatik çıkardığını zannediyordum :)


www.furkanyz.com
2013-04-20 15:09:25
  • Offline
  • Erkek
Ücretli veya ücretsiz Yardımcı
sinanonatSinan OnatAvatar

Ücretli veya ücretsiz Yardımcı Olabilecek birini nasıl bulabilirim Yani modeli nasıl düzelttiğini izleyerek öğreneyim.(Biraz denedim fakat bazı kısımalarda özelliklede far kısımlarında ve kapı kısımlarını düzeltmek çok uğraşıtırıyor 2 keredir tekrar yapıyorum.)


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2013-04-20 16:14:34
  • Offline
  • Erkek
Youtube yeter de artarda,
halkaFurkan YILMAZ

Youtube yeter de artarda,

Youtube yeter de artarda, çok pratik istiyor, birde modellenecek otomobilin bol miktarda fotoğrafı olsun, detaylarda çok hata yapılıyor. R8 in farının işaretliği ovalliğini verirken kapıortadaki gelen çizgiyi yapmak için çok uğraşmıştım, minicik bir detay yüzünden vertexler ile boğuşuyordum :)

www.furkanyz.com
2013-04-20 16:49:32
  • Offline
  • Erkek
endüstriyel tasarım ögrencisi ve
s3z4iSezai DündarAvatar

endüstriyel tasarım ögrencisi ve cok fazla concept araba modelleyen biri olarak arabanın kaportasında kusursuz yüzeyler oluşturabilmek allias solidworks gibi programlarla kaportyı oluşturup daha sonra 3ds maxten devam etmeni öneririm kolay gelsin


2013-04-21 11:17:06
  • Offline
  • Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=PtDNnuh9y2M Solidworks hiç kullanmadım.Bu
sinanonatSinan OnatAvatar

http://www.youtube.com/watch?v=PtDNnuh9y2M
Solidworks hiç kullanmadım.Bu kadar kolay bi program olduğunu bilmiyordum.


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2013-04-21 12:46:27
  • Offline
  • Erkek
Videoda gösterilen teknik 3DS
iletisimnetTürker ERTENAvatar

Videoda gösterilen teknik 3DS MAX`in 3 ncü sürümünden beridir var.Splinelere ve de kontrollerine sahipseniz geriye Surfece modifierini kullanmak kalıyor.


Yeni gelen bebeler,biraz saygı yahu...Bana değil,birbirimize...
2013-04-21 16:01:18
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!