3ds Max : Çevre düzenlemesi sorunu

Çevre düzenlemesi sorunu
safi6003şafak kabakçıAvatar

Merhaba arkadaşlar.Elimde eğimli bir arazide çevre düzenlemesi yapılıp binaların oturtulacağı bir proje var ve eğim nedeni ile sıkntı yaşamaktayım.Acaba diyorum herşeyi düz bir plane ypsam ve daha sonra hepsini beraber tutup eğim versem saçmalamış olurmuyum? Yada bunun yöntemi nedir?


www.adef3d.com
2013-04-24 12:00:55
  • Offline
  • Erkek
İş makinesi kirala araziyi düzelt :)
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

binaları modelle Eğimli arazini kopyasıyla boolean ya hemde pro.Olmamı


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2013-04-24 13:42:09
  • Offline
  • Erkek
Modellenecek araziyi google earth
ozgurtarÖzgür Tarımcıoğlu

Modellenecek araziyi google earth dende birebir olarak alabilirsin. Bu konu ile ilgili tutoriallar youtube da mevcut.
Örnek anlatım:
http://www.youtube.com/watch?v=HtjJ91Q4kX8


2013-04-24 17:35:06
  • Offline
  • Erkek
Sorun arazide değilde eğimli
safi6003şafak kabakçıAvatar

Sorun arazide değilde eğimli arazinin üstünde yolu kaldırımı felean yapmakta.


www.adef3d.com
2013-04-24 19:05:26
  • Offline
  • Erkek
http://www.scriptspot.com/3ds-max/tutorials/maxscript-101-free-online-training al
kajaxatakan şıkoğluAvatar

http://www.scriptspot.com/3ds-max/tutorials/maxscript-101-free-online-training


vefasız hedef kitle
2013-04-24 19:13:00 Edit:2013-04-24 19:45:17
  • Offline
  • Erkek
http://louismarcoux.com/MaxTips.htm
sahinbeyŞahin GeldeçAvatar

http://louismarcoux.com/MaxTips.htm


YILBAŞINDA YÜKLÜ İKRAMİYE KAZANANLAR BANA BİR SERVER MAKİNE ALMAZLARMI OLA
2013-04-24 20:22:30
  • Offline
  • Erkek
Ben şu şekilde bir
charmashaokiOkan Mutlu AkpınarAvatar

Ben şu şekilde bir yöntem izliyorum; öncelikle autocad de yolları kendi içerisinde sınıflandırıyorum. Bunu çoğu zaman kafamda yapıyorum ve max sahnemde buna göre detach ediyorum. Her yolun normalize spline modifierı ile eşit aralıklı vertexlere bölünmesini sağlıyorum. Hemen ardından ölçümünü autocadden hesapladığım yol kadar bir plane çizip, uvw map atıyorum. Bunu da path deform uygulayarak normalize spline uygulanmış spline ile ilişkilendiriyorum. Ardından eşit aralıklarla bölünmüş yolları soft selection ile (bubble ve pinch değerleri ile oynayarak) kotlara göre kaldırıp indiriyorum. Bunu edit poly nesnesinin üzerine bir edit poly modifierı atayarak yapıyorum ki geri dönüş şansım olsun. Fillet ile bağlanmış kısımları line ile örerek tamamlıyorum. Geri kalan ise yolların arasını bağlamak oluyor. Populate terrain ile oluşan kaba arazi dokusunu düzgün hale getirip, relax modifier uygulayarak projeyi tamamlıyorum. Arazi bu şekilde tam anlamıyla düzgün çıkıyor.


2013-04-25 13:32:13
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !