Maya 3D : modelleme sorusu

modelleme sorusu
acemi777ferhad musayev Avatar

iyi günler arkadaşar
3ds max olan Quadify mesh i maya da nasıl yaparız


Fenerbahçe Büyüklüğü Bir Başka Büyüklüktür İşte Adı Konamaz
2011-10-10 09:25:40
  • Offline
  • Erkek
smooth proxy
nDynamicZekeriya AYANAvatar

smooth proxy

ekte resimde anlatmaya çalıştım. sanırım istediğin şey bu. kolay gelsin

autodesk maya http://ayanimage.blogspot.com/ Autodesk 3ds Max www.zekeriyaayan@blogspot.com
2011-10-12 09:45:36
  • Offline
  • Erkek
http://www.youtube.com/watch?v=G85Oddq6dN0 tam olarak
acemi777ferhad musayev Avatar

http://www.youtube.com/watch?v=G85Oddq6dN0

tam olarak sordugum bu bu işlemi mayada nasıl yaparız?


Fenerbahçe Büyüklüğü Bir Başka Büyüklüktür İşte Adı Konamaz
2011-10-12 21:29:01 Edit:2011-10-13 01:43:18
  • Offline
  • Erkek
mesh>quadrangulate
oytunyoytun yılmaz

mesh>quadrangulate


2011-10-13 12:30:28
  • Offline
  • Erkek
eğer yapmaya çalıştığın şey
nDynamicZekeriya AYANAvatar

eğer yapmaya çalıştığın şey yüzey sayısını azaltmaksa

mesh / reduce .. reduce option da reduce by değerini artırırsan yüzey sayısı azalır. eğer yezey sayısı azalmak değilde quad yapmaksa niyetin oytuny arkadaşımız önerisini sana uygun.


autodesk maya http://ayanimage.blogspot.com/ Autodesk 3ds Max www.zekeriyaayan@blogspot.com
2011-10-13 15:32:24
  • Offline
  • Erkek
sorun çözülmedi ama yinede
acemi777ferhad musayev Avatar

sorun çözülmedi ama yinede teşekkürler


Fenerbahçe Büyüklüğü Bir Başka Büyüklüktür İşte Adı Konamaz
2011-10-14 02:34:34
  • Offline
  • Erkek
hocam amaç 4 kenarlı
oytunyoytun yılmaz

hocam amaç 4 kenarlı faceler oluşturmak değil mi? maxdeki Quadify meshin amacı 4 kenarlı face yapmak mı?


2011-10-15 11:49:01
  • Offline
  • Erkek
evet hoca
acemi777ferhad musayev Avatar

evet hoca


Fenerbahçe Büyüklüğü Bir Başka Büyüklüktür İşte Adı Konamaz
2011-10-17 03:14:07
  • Offline
  • Erkek
F1 : Help dosyasında
nDynamicZekeriya AYANAvatar

F1 : Help dosyasında Quadify mesh hakkında şöyle yazıyor
Quadify mesh nesne yapısını verilen değere göre dörtgeni, çokgenlere dönüştürür. Mesh smooth ile beraber kullanıldığında ise yumuşak (edge) kenarlar oluşturmaya yarar.

Yani uzun lafın kısası quadify mesh yüzey sayısını mesh in durumuna göre artıtır ve smooth uyguladığınızda kenarlar içine göçmez pah yapmayı kolaşlaştırır.

İşte bunu cevabınıda yukarda verdim zaten, anlaşılmayan bir şey yok sanırım.


autodesk maya http://ayanimage.blogspot.com/ Autodesk 3ds Max www.zekeriyaayan@blogspot.com
2011-10-17 09:17:11
  • Offline
  • Erkek
saolasin
acemi777ferhad musayev Avatar

saolasin


Fenerbahçe Büyüklüğü Bir Başka Büyüklüktür İşte Adı Konamaz
2011-10-17 23:15:15
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !