Maya 3D : Low poly model uv
Low poly model uv
valeriaBurcu Berberler
merhaba tutorial izleyerek low poly bir sandık modelledim. uv mapi otomatik oluştururken modelin bir kısmını (hazine sandığının iki kulpu) olması gerektiği gibi ayrıştırmıyor.
tutorialdaki, olması gereken map : https://i.hizliresim.com/oxzvl5d.png
bende olan: https://i.hizliresim.com/jdb3yk6.png
bu durumu nasıl düzeltebilirim bilen var mı?
2021-06-03 19:12:38 Edit:2021-06-03 19:15:33
- Offline
- Bayan
{islemler}
edgeleri kesmemişsin ki. kesilecek
koftemustafa duyar
edgeleri kesmemişsin ki. kesilecek edgeleri seçip cut yapman gerek. sonra unwrap
maya+zbrush
2021-06-03 21:26:34
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !