Maya 3D : Low poly model uv

Low poly model uv
valeriaBurcu BerberlerAvatar

merhaba tutorial izleyerek low poly bir sandık modelledim. uv mapi otomatik oluştururken modelin bir kısmını (hazine sandığının iki kulpu) olması gerektiği gibi ayrıştırmıyor.
tutorialdaki, olması gereken map : https://i.hizliresim.com/oxzvl5d.png

bende olan: https://i.hizliresim.com/jdb3yk6.png

bu durumu nasıl düzeltebilirim bilen var mı?


2021-06-03 19:12:38 Edit:2021-06-03 19:15:33
  • Offline
  • Bayan
{islemler}
edgeleri kesmemişsin ki. kesilecek
koftemustafa duyarAvatar

edgeleri kesmemişsin ki. kesilecek edgeleri seçip cut yapman gerek. sonra unwrap


maya+zbrush
2021-06-03 21:26:34
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !