Maya 3D : ik-fk Matching
ik-fk Matching
3d-anim3D
Merhabalar;
Animasyon anında herhangibir karade Kollarda ik (invers kinematic) kontrolü varken Fk(forward Kinematic) kontrolüne geçiş yaparken bonelerin son konumlarının değişmeden geçişi nasıl yapabiliriz.Kutu itme Animasyonunda kutu itmeden önce kollar FK ancak kutuya temasdan sonra Bonelerin konumu değişmedem IK ya geçiş nasıl olur?
https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
2016-04-07 17:05:05
- Offline
- Erkek https://www.youtube.com/user/3dmaxanim
{islemler}
merhaba
selamm25
fk nin etkisini sıfırlarsanız sorun kalmayacaktır
2016-09-18 19:04:41
- Offline
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !