Maya 3D : FFD box
FFD box
mehmet-erkanmehmetErkan
Arkadaşlar 3ds max da ffd modifierini uyguladığımız objeyi mesh veya poly´e çevirdiğimizde o modifieri bir nevi silmiş oluyoruz yani modifier objede gözükmüyor fakat etkisi devam ediyor.bunun mayadaki karşılığı olan lattice modifierini uyguladıgımda objeyi mesh veya poly´e çeviremediğim için modifier objede gözüküyor ben bunu objeden nasıl silebilirim yani sildiğimde objedeki etkisi devam edecek
EEM
2012-12-16 15:02:38
- Offline
- Erkek
{islemler}
Teşekkür ederim Deniz
mehmet-erkanmehmetErkan
Teşekkür ederim Deniz
EEM
2012-12-16 15:24:00
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !