Bilgisayar Donanım : Pny Quadro 4000 için tavsiyeleriniz

Pny Quadro 4000 için tavsiyeleriniz
akcamuhammetmuhammet akçaAvatar

arkadaşlar, Pny Quadro 4000 ekran kartını almayı düşünüyorum.. kullanan arkadaşların performansla alakalı yorumlarını merak ediyorum.. fazla bir fark sözkonusu olabilir mi? gpu render almak mümkünmü bu kartla :/


her şey düşlerle başlar. . . http://akcamuhammet.blogspot.com
2011-07-25 14:30:43
  • Offline
  • Erkek
Ben Quadro 4000
QuerorzMustafa Fatih BelliAvatar

Ben Quadro 4000 ekran kartlı DELL bir iş istasyonu sipariş ettim. Yarın alacağım. Yaptığım araştırmalarda gördüm ki Quadro Fx 5800 ile hemen hemen aynı özelliklere sahip olmasına rağmen fiyatı Quadro Fx 5800`ün yarısı kadar. Bunun üzerine bu kartı satın almakta karar kıldım. Ayrıca DELL`in iş istasyonlarında genel olarak Quadro 4000 ya da Quadro 2000 kullanılmış. Büyük firmaların Quadro 4000`i kullanması da rahatlatıyor beni açıkcası.


2011-08-10 04:08:08
  • Offline
  • Erkek
arkadaşlar konu ile alakalı
mrrlexgokay gürbüzAvatar

arkadaşlar konu ile alakalı olduğu için bende birşey sormak isterim quadro serisi ekran kartlarının render de bir artısı oluyormu? yoksa sade sahne içi performansını mı etkiliyor?


2011-11-09 15:12:10
  • Offline
  • Erkek
fx 380 mi tam
ozgurtelemciogluOzgur Telemcioglu

fx 380 mi tam emin değilim ama eskıden 512 lik kullanıyordum suanda 4000 aldım ama arasında ucurum fark bekleme derim:)

4 cekirdekten 12 cekirdeğede gectim aman aman bi fark olmadı:(


http://www.ozgurtelemcioglu.com
2011-11-09 18:08:28
  • Offline
  • Erkek
Sayın Mark Steven,
QuerorzMustafa Fatih BelliAvatar

Sayın Mark Steven, 2 adet 6 Çekirdekli Xeon işlemci ile 12 çekirdek elde etmiş oluyorsunuz.


2011-11-14 23:06:38
  • Offline
  • Erkek
Arkadaş çift işlemcili anakart
YaSiRYaser AteşAvatar

Arkadaş çift işlemcili anakart görmemiş olabilir :)


www.yaserates.com
2011-11-14 23:24:04
  • Offline
  • Erkek
Ozgur Bey`in ne
QuerorzMustafa Fatih BelliAvatar

Ozgur Bey`in ne demek istediğini herkes anladı burda. Ki zaten "12 çekirdekli işlemci" dememiş. " 12 çekirdeğe geçtim " demiş.

Yanıldığınızı kabul edeceğinize kendinizi savunmakta ısrar ediyorsunuz :)


2011-11-15 10:51:34
  • Offline
  • Erkek
konu tamamen kontrolden çıkmış.way
sener4186şener yıldızAvatar

konu tamamen kontrolden çıkmış.way arkadaş:)


http://www.seneryildiz.net
2011-11-15 11:12:19
  • Offline
  • Erkek
Sanırım arkadaş küçük çaplı
YaSiRYaser AteşAvatar

Sanırım arkadaş küçük çaplı bir render aldı. örneğin test renderı gibi 7dklık bir renderdı 12 çekirdekte de bu 3dk ya indi ben 4dk mı kazandım yani diye bu düşünceye kapıldı :)


www.yaserates.com
2011-11-15 13:20:20
  • Offline
  • Erkek
( Arkadaş çift işlemcili
YaSiRYaser AteşAvatar

( Arkadaş çift işlemcili anakart görmemiş olabilir ) yani sen simdi

boyle bir yorum yaparak birseyler bildiginimi ispatlamaya calisitorsun !!


evet bunu diyerek birşeyler bildiğimi ispatlamaya çalışıyorum . Bir sıkınıtı mı var ???


www.yaserates.com
2011-11-15 13:28:52
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !