Diğer 3D Programları : xnormal de normalmap

xnormal de normalmap

xnormal de normalmap

merhaba xnormalde karakterin normalmap ini almaya çalışıyorum ama low poly nin ördüğüm topolojisi nolmap map e kare kare çıkıyor daha güzgün çıkması için xnormalde bir ayar var mı rica etsem bilen varsa cevap yazabilirmi

2016-08-14 22:16:21 Edit:2016-08-14 22:17:07
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
ayarları da paylaşırmısın. overlapping
koftemustafa duyarAvatar

ayarları da paylaşırmısın. overlapping varsa o da problem olabilir.ama senin smooth normals ayarlarında da problemler var


maya+zbrush
2016-08-14 22:30:08
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
ayarlar burada

ayarlar burada

ayarlar burada

2016-08-14 22:55:42
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
bakın bu işaretlediğim yer
koftemustafa duyarAvatar

bakın bu işaretlediğim yer

bakın bu işaretlediğim yer ile alakalı olabilir. smooth deneyebilirsiniz orayı

maya+zbrush
2016-08-14 23:03:23
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
orayı tam olarak neyi

orayı tam olarak neyi

orayı tam olarak neyi seçmeliyim 3 seçenek çıkıyor karşıma

2016-08-14 23:08:50
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
hocam şimdi siz onu
koftemustafa duyarAvatar

hocam şimdi siz onu eğer zbrushtan aldıysanız onun edgeleri hard olarak gelir. o zaman da her bir poligon kesik kesik ( hard edges) görünür. average deneyin. olmassa diğerlerini de denersiniz tek tek.


maya+zbrush
2016-08-14 23:11:31
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
bide böyle hata veriyor

bide böyle hata veriyor

bide böyle hata veriyor

2016-08-14 23:12:00
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !