Diğer 3D Programları : Substance painterdan Blendera normal map

Substance painterdan Blendera normal map
TPRKtoprak tunçAvatar

Blenderda low poly seklindetasarladigim bir bardagi high poligon yapip susbtance paintera attim boyadim fakat onu nasil normal map olarak ciktisini alip blenderda bardaga uygulayabilirim?


ANİMASYON
2018-07-27 17:46:28 Edit:2018-07-27 17:47:23
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
xnormal map bu iş
cosmosiiievren yıldırım

xnormal map bu iş için yazıldı.

https://www.youtube.com/watch?v=s0BZiKEqqjQ&t=3s


2018-07-28 01:31:26
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
evren, xnormal ile model

evren, xnormal ile model boyayamazsın.

toprak tunç, Substance Painter`de nasıl çalışıyorsun? Biraz ayrıntılı yazmalısın.

Normal şartlarda
- low-poly ve high-poly modelini blender`da üretirsin SP`de diffuse, metallic, specular boyama yaparsın ve gerekirse normal kanalına ayrıntılı boyamalar yaparsın. Ve en sonunda da export edersin.

https://imgur.com/a/IC35QDk


2018-07-28 01:46:19
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
huntürk, birdaha yukarıya yazdığımı
cosmosiiievren yıldırım

huntürk, birdaha yukarıya yazdığımı kontrol ettim xnormal ile boyama yapılabilir diye birşey yazdığımı göremedim.

arkadaşımızın normal mape ihtiyacı var bunun için sp da bu işi yapabilir diğer programlardada ama en ideali xnormaldir. substance painter videosu

https://www.youtube.com/watch?v=omOP1iBViP0


2018-07-28 11:02:51
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Aynen sorunu cozdum.Amacim dusuk
TPRKtoprak tunçAvatar

Aynen sorunu cozdum.Amacim dusuk polygona sahip objeye yuksek polygondayken boyayip atadigim materyalin normal mapini cikarip dusuk polygonlu objeye o goruntuye biraz displacement yaparak giydirmekdi.Zaten oyun karekterlerinde boyle yapiyolar az yer kaplamasi icin, bu program ise yarar gibi sadece turkce kaynagi yok galiba onuda yabanci videolari izleyerek cozecem.Cok saolun.


ANİMASYON
2018-07-28 14:46:36 Edit:2018-07-28 14:57:35
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !