Diğer 3D Programları : Realflow Splat & foam

Realflow Splat & foam
TuncAxoyTunç AksoyAvatar

http://s10.postimage.org/d5qch45zd/Untitled.jpg


resimde görüldüğü gibi bir sahne yaptım. Şu an amacım o kaynaktan çıkan suyun denize düştüğü zaman splat ve köpük oluşturması.

Bunun için "Object Splash, crast splash" gibi şeyler denedim ama ya bağlantıda yanlış yaptım ya da zaten öyle olmuyor =)

Bu arada hybrido değil surface ile yapıyorum sahnemi.

Yardımcı olursanız sevinirim. (realflow 2012)


CG Artist www.tuncaksoy.com www.3danimasyon.org
2012-07-27 14:37:02 Edit:2012-07-27 17:55:53
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Güncel
TuncAxoyTunç AksoyAvatar

Güncel


CG Artist www.tuncaksoy.com www.3danimasyon.org
2012-07-27 17:17:49
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
object splash obje ile
rakunnerrakunner

object splash obje ile realwave in etkileşimi esnasında oluşan su sıçramalarıdır. crast ise realwvedeki dalgaların en uc noktalarının yani chopinnes ların oluşturduğu su sıçramalarıdır. senin regular emiterından oluşan particller realwave de splash ve foam oluşturmaz. hybridoya bakman lazım


2012-07-27 19:23:35 Edit:2012-07-27 19:24:18
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Çok açıklayıcı, teşekkürler Hmmm..
TuncAxoyTunç AksoyAvatar

Çok açıklayıcı, teşekkürler
Hmmm.. Peki hybrido da suyu sonsuz görüntüye nasıl alacağım? Ben bir tekne animasyonu yapacağım. Su sıçramaları vs. gibi dinamikleri hybrido ile yapsam rendera alırken o akvaryum kadar alan değil de bir deniz görmem gerek. Mümkün müdür? Bir çok ders izledim ama denizin sonsuzlaştırılması diye bir konu hatırlayamıyorum.


CG Artist www.tuncaksoy.com www.3danimasyon.org
2012-07-30 08:42:38
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
onu realflow içinden hybrido
rakunnerrakunner

onu realflow içinden hybrido ile sonsuzluk yapma yok... benzer bir şey yapmıştım orda kullandığım yöntemi anlatayım...uçak hyrbrido containırına çakılıyordu yaklaşık 150x150x50 lik bir konteynırdı sanırım neyse hybridonun displacemnt map ayarı ile realwave ayarları aynıdır. yani hyrbrido için girdiğim disp map ayarlarını uzaklarda kullanıcağım realwave içinde girdim bazen tam tutmasada ayarlarla oynıyarak reawave i hybridonun dip mapine yaklaştıra biliosun sonra 2 sini max te kullandım comopozit malsemeler blend malzemelerle birleşim yerlerini yedirdim bi sahnede de kamera project kullandım. daha sonra fusion da iyice yedirdim. genelde filmlerde de kullanılan yöntemler bu şekilde olmakta. çeşitlilikler olmakta ama genel prensip bu şekilde. umarım bi fikir vermiştir


2012-07-30 11:30:01
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Beni aştığı ile ilgili
TuncAxoyTunç AksoyAvatar

Beni aştığı ile ilgili bir fikir verdi =)

Aslında suya çarpan birşey yok bende. Sadece ilerleyen teknenin dalga ve sıçratacağı su ve köpükle ilgileniyorum. Ama mantığı anladım. Çok sağol


CG Artist www.tuncaksoy.com www.3danimasyon.org
2012-07-30 14:21:20
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !