Diğer 3D Programları : Maya dan Substance Painter a fbx aktarma Sorunu
Maya dan Substance Painter a fbx aktarma Sorunu
hcetinerHaluk Cetiner
mayada hazırladıgım bir aracın iki tekeri ters düz görünüyor yani normal face flip gibi substance painter a aktarınca fbx olarak. ama kesinlikle face normaller düzgün mayada iken. substance painterda neden iki teker terd düz görünüyor arkadaşlar sizce? üçünü birinden klonladım. normaller ters olsa hepsinde olurdu
Maya ve ZBrush öğreniyorum.
Zaman:2019-08-29 14:11:34
2019-08-29 14:16:29
- Offline
- Erkek
{islemler}
instance ise object'e çevirip
instance ise object'e çevirip frezee transformation yaparsan düzelirmiş, maya'da hep olurmuş.
https://forum.substance3d.com/index.php?topic=12806.0
2019-08-29 15:07:11 Edit:2019-08-29 15:07:21
- Offline
- Erkek
{islemler}
teşekkürler. scaleZ değeri -1
hcetinerHaluk Cetiner
teşekkürler. scaleZ değeri -1 olduğundan öyle oluyormuş. freeze ile düzeldi.
Maya ve ZBrush öğreniyorum.
Zaman:2019-08-29 14:11:34
2019-08-31 10:22:19
- Offline
- Erkek
{islemler}
Kapalı
Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !