Diğer 3D Programları : Max`ten UnrealEngine`a Aktarma

Max`ten UnrealEngine`a Aktarma
drQuantumOğuzhan YıldırımAvatar

Max`te UE`ye hangi formatta export ediyoruz ? Cryengine gibi exporter plug-in`i var mı bunun da ?


2014-12-27 23:28:36
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.avangart.fr
{islemler}
FBX veya OBJ. Ama
JackyMehmet GüvenAvatar

FBX veya OBJ. Ama en sağlıklısı ve fonksiyonlusu FBX`tir.


www.mehmetgvn.com
2014-12-28 01:12:15
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mehmetgvn.com/
{islemler}
Aynen, OBJ ve FBX
EvrenEvren DincgilAvatar

Aynen, OBJ ve FBX ve bilgin olsun modelde polygone siniri 60.000`dir

UE4`de degistirdilermi bilmiyorum fakat 3.5 versiyonunda boyle.

Not: Tavsiye olarak`dan UE export olayi CryEngine gibi zahmetlide degildir :)


2014-12-28 17:21:51
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.biohazardstudio.com
{islemler}
UE4`de poligon sınırını kaldırdılar.
JackyMehmet GüvenAvatar

UE4`de poligon sınırını kaldırdılar. Ama tabi 1-2 milyon polygonluk obje import etmek biraz zaman alabilir.


www.mehmetgvn.com
2014-12-28 18:53:27
  • Offline
  • Erkek
  • http://www.mehmetgvn.com/
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !