Diğer 3D Programları : Blender objenin merkezi olması gereken yerde değil.

Blender objenin merkezi olması gereken yerde değil.
bzkrt

Blenderde objemi döndürdüğümde veya "g" basmadan move tool ile hareket ettirmeye çalıştığımda ortaya çıkan oklar/çemberler objeden uzakda oluyor.


2022-01-21 18:24:37
  • Offline
{islemler}
B
bzkrt

B

Bunun gibi:

2022-01-21 18:25:53
  • Offline
{islemler}
Nesnenin origin'i orada da
GibraltarBilgehan KorkmazAvatar

Nesnenin origin'i orada da ondan.

Nesneye sağ tıklayıp "Set Origin" menüsünden "Origin to Geometry" yaparsan origin nesnenin merkezine gelir.


2022-01-22 00:38:15
  • Offline
  • Erkek
  • https://www.comet3d.com
{islemler}
Dediğinizi yaptım
bzkrt

Dediğinizi yaptım fakat seçili obje dışındakiler etrafa dağıldı. Dağılanları silip tekrar baştan yaptığımda aynı problemi yaşamadım. Teşekkürler.


2022-01-22 12:09:40
  • Offline
{islemler}
tavsiye
GibraltarBilgehan KorkmazAvatar

Neden dağıldılar emin değilim, sahnedeki nesnelerin kompozisyonunu bilmiyorum.

Orgin'i herhangi bir nesnenin tam ortasına yerleştirmek için sahnedeki "3D Cursor" denen aracı da kullanabilirsin.

Ancak anladığım kadarıyla Blender'i yeni kullanmaya başladığın için bunları tek tek buradan anlatmanın bir anlamı yok. YouTube'dan "Blender Guru", "Blender Bob", "Creative Shrimp" gibi kimselerin başlangıç videolarını seyretmeni tavsiye ederim.


2022-01-22 14:41:43 Edit:2022-01-22 14:43:48
  • Offline
  • Erkek
  • https://www.comet3d.com
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !