V-Ray : Vray 3.20 ve Prograssive

Vray 3.20 ve Prograssive
dragutTarkan ASLANAvatar

Merhaba arkadaşlar,

Vray 3.20`de Fixed,Adaptive,Adaptive Subdivision ve Prograssive diye seçenekler var.

Bu Prograssive neyin nesidir?

Ne işe yarar?

Yardımlarınızı bekliyorum.

Şimdiden teşekkür ederim.


http://3de-Studio.com 0 505 939 93 09 https://www.behance.net/TarkanAslan
2015-08-11 16:20:12
  • Offline
  • Erkek
V-Ray Hakkında Yenilikler Genel
Silence3DBarışkan MimarlıkAvatar

Yeni özellikler:
(*) V-Ray: Cubc 6x1 kamera türü Eklenenler;
(*) VRayStereoscopic: Cubic 6x1 kameralar için destek eklendi;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray RT GPU: Dinamik ve yerinden geometri ile doku pişirme için destek eklendi;
(*) VFB: tek bir çoklu kanala kanal (.exr veya .vrimg) dosyası kaydeder vfbControl () MAXScript işlevi eklendi #savemultiimage kelime;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Hafif cache en Retrace parametresi artık GI Kalite kaydırıcı tarafından kontrol edilir;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray RT: Max ışıklar dosyaları .vrscene ihraç değil, standart 3ds Animasyonlu parametreler;
(*) V-Ray RT: ActiveShade render animasyon deplasman ihracat Sabit;
(*) V-Ray RT: Bir VRayLight Kaynak B atanmış hiçbir texmap ile VRayCompTex sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: Saç Çiftliği Renderer atmosferik etkisi mevcut olduğunda kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: nVidia sürücü sürümleri 352,86 353,06 ve bir soruna Çalışma;
(*) VRayVolumeGrid: simülasyon cache tarama ve daha önce yolu şifre korumalı sunucu konumuna ayarlandığında bir kilitlenme düzeltildi;
(25 Mayıs 2015) inşa 3.20.01 (resmi)
==============
Yeni özellikler:
(*) VRayVolumeGrid: Sıvı simülasyon verilerinin (Phoenix FD, Field3D ve OpenVDB) render için destek eklendi;
(*) V-Ray: Render İlerleme penceresinden anında DR sunucularını eklemek / kaldırmak için yeteneği eklendi;
(*) V-Ray: DR sunucuları listesi yeniden okunur vray_dr.cfg dosyası oluşturma sırasında değiştirilen her;
(*) V-Ray: V-Ray mesajları log penceresi açın düğmesi eklendi;
(*) V-Ray: Kamera hareketi bulanıklık için dönüşüm örneklerinin sayısını kontrol için kamera nesne özelliklerini Eklenenler;
(*) V-Ray: Yeni Fizik Kamera ve Fiziksel Kamera Pozlama Kontrolü dahil 2016 3ds Max için destek eklendi;
(*) V-Ray: DMC rasgele tohum kontrol etmek MAXScript parametre;
(*) V-Ray: V-Ray nesne özellikleri (bazı Alembic ithalatçılar ile yararlı) hız kanalı olarak verilen bir harita kanalı belirtmek için izin vermek;
(*) V-Ray: renderer ayarlarının çoğu için araç ipucu açıklamaları Sağlanan;
(*) V-Ray RT CPU: VRayEnvironmentFog için destek;
(*) V-Ray RT GPU: Kompozit harita render için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: deplasman için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayMtl anizotropi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: UDİM etiketi desteği eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: CUDA motoru için QMC örnekleme Uygulanan;
(*) V-Ray RT GPU: doku yapımı için ilk destek;
(*) V-Ray RT GPU: küresel panorama kameralar için destek;
(*) V-Ray RT GPU: 3ds Max Spot ve Omni ışıklar çürüme ve Yakın / Uzak Zayıflama parametreleri için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: dokular çıktı Bezier eğrisi çıktı renk düzeltme için destek eklendi;
(*) VRayProxy: viewport önizleme oluşturmak için eklendi daha iyi yöntemler örgü basitleştirilmesi dayalı kafesleri;
(*) VRayProxy: Eklendi göster tüm örgü viewport görüntüleme seçeneği;
(*) VRayProxy: örneklemesini koruyarak bir .vrmesh dosya olarak VRayInstancer ihracat için destek;
(*) VRayStereoscopic: Stereo küresel / silindirik panorama kameralar için destek;
(*) VFB: Tarih penceresinden bir görüntü oluşturma ayarlarını yüklemek için yeteneği eklendi;
(*) VFB: ile giriş / çıkış uzaklaştırdınız edilebilir düzenli + / - / * (mobil cihazlardan uzaktan erişim için kullanışlı) tuşları;
(*) VRayCurvatureMap: VRayDirt benzer yeni bir doku, örgü eğrilik tespit etmek için yararlıdır;
(*) VRayFur: Daha hızlı render, şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) Saç ve Kürk: Faster render, şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) VRayInstancer: Eklendi kaynak nesneleri düğüm ve V-Ray nesne özelliklerini geçersiz kılmak için yeteneği;
(*) VRayInstancer: rasgele tohum kontrol yüzdesini işlemek için parametreleri eklendi;
(*) VRayInstancer: (sadece kod V-Ray bölümü için) okuyuculu örneği üretimi için deneysel bir seçeneği eklendi;
(*) VRayLight: ekranlarında kubbe ışıkları yönünü gösteren bir çizgi eklendi, o da VRayHDRI sarma merkezini göstermektedir;
(*) VRayOSLMtl: vray_subsurface için destek eklendi () kapatılması;
(*) VRayOSLMtl: vray_hair için destek eklendi () kapatılması;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Açılan kontrolleri için destek;
(*) VRayHDRI: alfa görüntüleri ile PNG gri tonlama yükleme desteği eklendi;
(*) Doku pişirme: doku işlemek için ek fırında elemanları: VRayMtlReflectIORBake, VRayReflectionFilterMap;
(*) V-Ray sahne çevirici: Corona malzeme ve ışıkların dönüşüm ilk uygulamasını Eklenenler;
(*) Ply2vrmesh: .geo ve .bgeo dosyaları parçacıkların dönüştürülmesi için destek;
(*) Vrayspawner.exe farklı işlemci gruplarına ayrı DR düğümler atayabilirsiniz;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray: yeni bir parametre "Sızıntı önleme" ile ışık önbellek kaçakları İndirimli;
(*) V-Ray: Hafif önbellek için yeni varsayılan ayarlar;
(*) V-Ray: V-Ray nesne özelliklerinde GI subdivs çarpan "subdivs çarpan" olarak değiştirildi ve belirli bir nesne için tüm gölgeleme örnekleri etkiler olmuştur;
(*) V-Ray: çalışabilirsiniz maske kılmak şeffaf ve ışın yolları boyunca Kamera nesnelere görünür değil;
(*) V-Ray: VRayLights kesişen seçilen nesneler üzerinde işlemek maske;
(*) V-Ray: 0.0 Global`in subdivs çarpanını ayarlanması ışınım haritası ve diğer yansıma / kırılma enterpolasyon haritaları etkilemez;
(*) V-Ray: Küresel DMC örnekleyici rollout eklendi UI görünümü switcher;
(*) V-Ray: 0.5 varsayılan hareket bulanıklığı süresi değeri değiştirildi;
(*) V-Ray: kafesleri ve kameraya görünmeyen vekiller ele alınması Geliştirilmiş;
(*) V-Ray: Birçok nesnelerle sahnelerde "köşeleri dönüştürme" aşamasının hızlandırın;
(*) V-Ray: Işık önbellek rollout "default" view Basitleştirilmiş;
(*) V-Ray RT GPU: VRayVRmatMtl in Azalma texmap için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Alan ışıklarından Temizleyici parlak yansımalar;
(*) V-Ray RT GPU: Işık Önbelleği hareket bulanık kıllar için destek Uygulanan;
(*) V-Ray RT GPU: Uygulanan daha sağlam ortak görevler icra, yaklaşık% 10 önde gelen hız kazancı hale;
(*) V-Ray RT GPU: Bitmap dokular için optimize sistem CPU bellek kullanımı;
(*) V-Ray Araç Çubuğu: nedeniyle varsayılan yerleştirme ile ilgili sorunlar Max 2016 ve sonrası 3ds yüzen varsayılan hizalamasını değiştirildi;
(*) VFB: 0 ayarlandığında, daha önce benzeri ayrı bir konu VFB çalıştırmanızı sağlar Eklendi VRAY_BLENDED_GUI ortam değişkeni, aksi takdirde 3ds Max varsayılan olarak ana iş parçacığı çalışır;
(*) VFB: Daha iyi kontrast fonksiyonu siyah ve beyaz noktaları koruduğu;
(*) VFB: Bölge koordinatları görüntü boyutu normalize saklanır hale;
(*) VFB: vfbControl MAXScript fonksiyonu renk düzeltme dosyalarının yüklenmesini destekler;
(*) VFB: Artık göstermek için VFB neden olmaz vfbControl MAXScript fonksiyonu;
(*) VFB: gösterildiğinde "Edit comment" penceresi fare imleci altında görünür;
(*) VFB: "Edit comment" in "Kapat" düğmesine penceresi "yakın Kaydet ve" değiştirilir;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Hafif cache Öncesi filtre artık etkilenir;
(*) VRayCarPaint: max yansıma derinlik kontrolünü Eklenenler;
(*) VRayExposureControl: "aktif" ve "processBG" seçeneklerine Eklendi MAXScript erişimi;
(*) VRayFastSSS2: varsayılan olarak etkin, izleme yansımaları değiştirildi;
(*) VRayHDRI: VRayHDRI U / V Bitki / Yeri parametreleri negatif değerler izin;
(*) VRayHDRI: seçeneği eklendi tam dosya yolları oldukça göreceli daha ile IFL listeleri oluşturur;
(*) VRayHDRI: kiremitli bellek sınırına ulaşıldığında kiremitli dokular daha hızlı render;
(*) VRayHDRI: eliptik filtreleme Geliştirilmiş;
(*) VRayLight: arayüz seçenekleri düzenini basitleştirin;
(*) VRayProxy: alembic için Instancing varsayılan olarak etkindir kafesleri;
(*) VRayScatterVolumeMtl: hesaplamalar Geliştirilmiş;
(*) VRayToon: içerme / dışlama listesinde katmanları için destek eklendi;
(*) V-Ray Işık Lister: Işık isimleri geniş alanları ve liste ışıkları isimler tarafından sıralanır yapılan;
(*) .vrmesh İhracatçı: VRayInstancer için destek eklendi zaman seçeneği seçilir "dosyasını ayırmak için her örgü verme";
(*) .vrscene İhracatçı: nesnelerin render devlet ihraç edilmektedir;
(*) Installer: firewall uygulamaları ve limanlar için istisnalar ekleme;
(*) Objektif analizörü: Fiziksel kamera bozulma harita için doku oluşturmak için yeteneği eklendi;
(*) Ply2vrmesh: .geo / .bgeo dosyalar için UV kümesi adlarını Koru;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: VRayFur oluşturma ya V-Ray Araç Çubuğu veya menülerden, kaynak nesnenin dönüşümüne taktıktan değildi;
(*) V-Ray: geçersiz pozisyonları ile parçacıkları içeren Alembic dosyalarını yüklerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bir 3ds Max yerli malzeme uzanan bir komut dosyası malzemeyi işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Embree ile hiçbir yüzler ilkel render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Sabit kazasında Embree kesinlikle düz, hareket bulanık kıllar işlerken;
(*) V-Ray: asmak Sabit ise ışınım haritası hesaplama aşamasında işlemek iptal ederken DR;
(*) V-Ray: seçenek işaretli olan "MAX çözünürlüğü alın" eğer işlemek bir sonunda rastgele kazasında Sabit;
(*) V-Ray: Sabit eserler Embree ile tüyleri render;
(*) V-Ray: Bir kez daha kayıt dört menü öğeleri bazı Sabit;
(*) V-Ray: "Varsayılan Işıklar" seçeneğini geçiş de VFB çözünürlüklü ön ayarını değiştirdi sorun giderildi;
(*) V-Ray: ışınım haritası artan modlarından herhangi bir animasyon render dağıtılan doing zaman istisna işlenmeyen Sabit;
(*) V-Ray: Standart 3ds Max malzemeleri VRayOverrideMtl ​​ile render değildi;
(*) V-Ray: "Ayrı hale kanalları" kesilebilir ile çıktıyı yazma;
(*) V-Ray / V-Ray RT İşlemci: Kaldırılan ilerici örnekleme ile parlak pikselleri meydana gelen;
(*) VRayPhysicalCamera: distorsiyon haritası kullanılan yanlış fiziksel kamera bozulma Sabit;
(*) VRayMtl: VRayBlendMtl in VRay2sidedMtl içinde VRayMtl opacity ile yanlış gölgeler Sabit;
(*) V-Ray RT: Max UI sırasında ve bir süre dondurma 3ds sonra büyük çözünürlükte doku render;
(*) V-Ray RT: animasyonlu UVW için destek eklendi koordinatları;
(*) V-Ray RT: Animasyon çerçeveleri çoğaltılamaz edildi;
(*) V-Ray RT: Aktif Gölge sırasında değiştirilmesi harita kanalları yeniden ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Böl gölgeleme subdivs ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: nedeniyle animasyonlu örgü ışık kafesleri sızıntı kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT: VRayLight Gürültü veya Bercon Ahşap doku Bercon sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: Bu animasyonlu yanlış ihraç deplasman eklentisi Sabit;
(*) V-Ray RT: basamağı ile başlayan yanlış ihraç malzemesi isimleri Sabit;
(*) V-Ray RT: Sabit rastgele üretim oluşturucu olarak işlerken sahneye "... renderer bekliyorum" sırasında askıda;
(*) V-Ray RT: Aynı hat üzerinde görünen konsol mesajların bazılarını Sabit;
(*) V-Ray RT: VFB bazen render sırasında donma Sabit;
(*) V-Ray RT: Mesh ışık eğer kapalı "Işık ile örgü değiştir" eksikti;
(*) V-Ray RT: sahnedeki fiziksel kamera varsa Çıkışta çökebilir sunucu Render;
(*) V-Ray RT: Yansıma / Kırılma ortamında devre dışı bırakıldığında Kırılma ortamı haritası kullanıldı;
(*) V-Ray RT: Gereksiz deplase örgü yeniden ihracat kaldırıldı;
(*) V-Ray RT: VRayMtl çekilin ağırlık değiştirildikten sonra durur Rendering;
(*) V-Ray RT: texmap VRayDisplacementMod veya Çıktı haritasına bağlı iken Texmap animasyon ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Max VRayMtlSelect üretim işleme kullanıldığında pencere öğesi oluşturma yanlış veri var kılan 3ds;
(*) V-Ray RT: DMC örnekleyici çerçeve verileri Kilit gürültü deseni ile müdahale, animasyon boyunca düzgün güncelleştirildi;
(*) V-Ray RT: VRayWrapperMtl içinde oluşturun caustics seçeneği ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: Kilit gürültü desen seçeneği düzgün ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: SSS2 hale eleman ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: kapalıyken bile, üretim oluşturucu olarak ile işlerken VFB hep açılır;
(*) V-Ray RT: temel katman şeffaflık 0.0 yaşındayken Kompozit harita VRayLight siyah hale getirildi;
(*) V-Ray RT: VRayLightMtl hep arka tarafında yayan oldu;
(*) V-Ray RT: VRayProxy pinpon oynatma modunda ofset çerçeveleri render edildi;
(*) V-Ray RT: Yanlış Alfa kanalı üretim renderer ve Max çerçeve tampon kullanıldığı yerli 3ds olarak işlerken;
(*) V-Ray RT CPU: VRayEdgesTex Gizli seçeneği gözardı edildi kenarları;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLights bağlı prosedürel dokular için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Kamera vinyet Alpha kanalı doğrudan görünür VRayLights uygulanır;
(*) V-Ray RT GPU: oluşturma oturumu yeniden başlatmadan Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayFastSSS2 Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLightSelect hale elemanı VRayFastSSS2 Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: VRayVRmatMtl ile render yanlış kırılma Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: haritalanmış yansıma parlaklık yanlış gölgelendirme Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Farklı dönüşümler ile Instanced kubbe ışıkları yanlış hale;
(*) V-Ray RT GPU: Optimize yerinden geometri bellek kullanımı ve atlanır gereksiz yeniden ihraç;
(*) V-Ray RT GPU: Rect ışıklar başka rect ışık yaktı yanlış gölge üreten edildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLight doğrudan ışık Max ışın yoğunluğu değeri ile kenetlendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayLights elemanı hale VRaySelfIllumination ortaya çıkmadı;
(*) VFB: dosyasından yüklenirken Eğri renk düzeltme kontrolü güncellenen değildir;
(*) VFB: Karşılaştırma sırasında bir küçük büyük resimden diğerine geçerken berbat görüntü Sabit;
(*) VFB: Hiçbir renk düzeltmeleri çıktı dosyası oluşturma kaydedilen uygulanır;
(*) VFB: Bazı renk düzeltme parametrelerin değerleri sıfırlamayı değildi;
(*) VFB: RGB renk hala mercek efektleri modu "sadece unsurları Render" olsa bile, mercek efektleri kaynağından geri yüklenir;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: Özel hazır ayarları yükleme engelleyen sorun giderildi;
(*) Saç ve Kürk: Hareket bulanık kıllar üzerinde VRayMtl içinde VRayHairInfoTex yanlış renk Sabit;
(*) Saç ve Kürk: bazen yanlış sonuçlar gölgeleme (-1 # IND.) Sabit;
(*) VRay2SidedMtl: belirli durumlarda "ön diffüz ile çarpın" siyah render Sabit;
(*) VRayClipper: V-Ray RT ile işlerken etkin madde kimliği vardır biri birden makası ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayDirt: İnvert Normal etkinleştirildiğinde Sabit sonuç gölgeli nesne içindeki geometri etkilenen;
(*) VRayFastSSS2: Nesne tabanlı aydınlatma harita işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayHairMtl: Yanlış gölgelendirme sonuçları VRayBlendMtl ile karıştırıldığı zaman;
(*) VRayHDRI: İnterpolasyon ve filtreleme seçenekleri etkinse "sonu hale Clear cache" olduğunu çalışmıyor;
(*) VRayIES: Özürlü viewport gölgeleme VRayIES renk sıcaklığı değişimine bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayInstancer: Bir "güncelleniyor örnekleri" sırasında işlemek iptali sonunda çökmesine neden olur hale;
(*) VRayLensEffects: Ağ oluşturma işler aracılığıyla DR kullanırken Kamaşma maske çalışma değildi;
(*) VRayMetaball: ekranlarında önizleme güncelleme yok VRayMetaball nesnesi Animasyon parametreleri;
(*) VRayMetaball: otomatik arabiriminde yenilemek değil MAXScript yoluyla VRayMetaballs için Parçacık girdilerini değiştirme;
(*) VRayMtl: GTR kuyruk falloff 2.0 farklı olduğunda GTR / GGX yanlış sonuçlar Sabit;
(*) VRayMtl: 1.0 parlaklık değeri ile Sabit GTR / GGX geçersiz sonuçlar;
(*) VRayMtl: Kırılma için "kanal Etkiler" seçeneği dağılım etkin olduğunda çalışmaz;
(*) VRayOrnatrixMod: ayarları Render Kalınlığı harita için .ifl dizisi ile Bitmap doku kullanırken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayOrnatrixMod: Öküz Render Ayarları değiştirici belirtilen tam grubuna uygulanan değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: shader parametreleri kontrolleri için sekme sırası Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: Kamera eğim parametreleri düzgün gizli kameralar için ekranlarında güncellenen değildir;
(*) VRayProxy: proxy Yavaş ithalat kaynak seçeneği ile kafesleri;
(*) VRayVRmatMtl: Sabit hata yok fayans devre dışı bırakılmasına ve Açık haritası kanalına ayarlanmış eşleme türüne sahip dokular ihracat;
(*) .vrscene İhracatçı: Görüntü çıkışı için çerçeve numaraları eklemek gerekir ihraç animasyon sahneleri Rendering;
(*) Ply2vrmesh: Birçok parçacıkları ile PRT dosyaları dönüştürme Sabit;
(12 Ocak 2015) inşa 3.10.03 (resmi)
==============
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray RT GPU: VertexColor doku için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayDirt texmap render için temel destek;
(*) VRayMetaball: MAXScript vektör renk kaynağı için destek eklendi;
(*) VRayProxy: varsayılan olarak devre dışıdır ilk harita kanal seçeneği zorla;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: parçacıkların nokta boyutunu kontrol eden bir kaydırıcı eklendi;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: Etkin OpenGL noktası yumuşatma nokta boyutu 1.0 büyükse sadece;
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: Sabit 3ds Max 2015 uzaktan DR bilgisayarlar üzerinde Uzatma 2 kazasında ile;
(*) V-Ray: Sabit tüyleri V-Ray ile render Bağımsız normalleri pürüzsüz;
(*) V-Ray: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak ayarladığınızda çalışmıyor MAXScript VFB fonksiyonları Sabit;
(*) V-Ray RT: GI ortam tıkanıklığı parametrelerinin eklendi ihracat;
(*) V-Ray RT: "Örnek arama" Işınım Haritası parametresinin sabit ihracat;
(*) V-Ray RT: V-Ray nesne özelliklerinde Varsayılan olarak ayarlanır tip nesneler için varsayılan geometri tipi ihracat değil Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: UVW koordinatlar geçersiz Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: refraktif örtüşen yüzleri ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: DR bilgisayarlar Işık Önbellek yükleme Sabit;
(*) VFB: Dosyaya işlerken bile renk düzeltmeleri uygulayın;
(*) VFB: Eğri renk düzeltme ile NaN çıktı değerleri kaynaklanan Sabit kazasında;
(*) VFB: geçmişinden görüntüleri yükleme yanlış zaman damgası Sabit;
(*) VRayClipper: kesişim yüzeylerin kenarlarına yakın eserler Sabit;
(*) VRayHDRI: Legacy Direct3D sürücüsü ile VRayHDRI için çalışmaya 3ds Max seçeneği "Olası gibi yakından Maç Bitmap Boyutunu" Sabit;
(*) VRayHDRI: Sabit viewport önizleme 1`den farklı harita kanallar için çalışmıyor;
(*) V-Ray RT: Disk ışık dokusu için VRayColor sahip Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: ilk ışıklarıyla sadece rengini veren farklı renklerle birden fazla disk ışıkları ile sorun giderildi;
(*) VRayProxy: hayır köşe normaller mevcut deplasman Sabit kazasında;
(*) Ply2vrmesh: render sırasında çökmesine neden oldu Alembic parçacıklar, Sabit dönüşüm;
(15 Aralık 2014) inşa 3.10.02 (resmi)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: nedeniyle, Windows iletileri işleme rastgele çöker Sabit Max 2012 3ds çoğunlukla oluyor, ama sadece;
(*) V-Ray: Embree kullanarak donukluk ile dinamik geometri Sabit yanlış render;
(*) V-Ray: Kraliyet Renderer en renderer pencere işleme etrafında çalışmak;
(*) V-Ray RT: Birçok eklenti instanced nesnelerle sahneleri ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT: seçildiğinde Max.vray UI önayarla üretim oluşturucu olarak işlerken kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT: CUDA motoru Sabit rastgele kazasında;
(*) V-Ray RT: rastgele Sabit faz ... "server hale RT başlatılması sırasında" askıda;
(*) V-Ray RT: Üretim renderer için Message Giriş penceresinde görünmesini günlük iletileri yönlendirildi;
(*) V-Ray RT CPU: CUDA CPU SSS2 kullanırken geçmesi Işık Cache asılı Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: "retrace" seçeneği ile ışık önbellek kullanırken köşelerde kararan Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: vurgulamak parlaklığını yansıtan değil Sabit;
(*) VRayInstancer: Sabit kazasında kaynak nesne (ler) herhangi bir malzeme uygulanmış yoksa zaman;
(*) VRayMtl / VRayLight: 3ds Max 2012 ve Sabit kazasında eski DMC örnekleri gösterilirken;
(*) VRayPhysicalCamera: Bitmap diyafram üreten siyah vermektedir;
(*) VRayScannedMtl: Sabit lisans çıkış DR modunda başarısız;
(*) VRayScannedMtl: hayır giriş dosyası sağlandı Sabit bellek sızıntısı;
(*) Setvrlservice: "-password" seçeneği için Sabit yardım metnini;
İnşa 3.10.01 (resmi) (Kasım 2014)
==============
Yeni özellikler:
(*) V-Ray: hız işlemek için daha fazla optimizasyonlar;
(*) OpenEXR 2.2.0 Güncelleme ve VRayOptionsRe yeni DWA sıkıştırma seçenekleri eklendi;
(*) 3ds Max 2015 nokta bulutu oluşturma için destek;
(*) Dahili VRayLight, VRayMtl ve kaba kuvvet GI için DMC örnekleri hesap;
(*) .vrmesh Görüntüleyici: bağımsız OpenGL uygulamasında .vrmesh ve Alembic dosyaları önizleme için bir .vrmesh görüntüleyici aracı eklendi;
(*) Embree: Embree 2.3 Güncelleme;
(*) Embree: Proxy ve örnekleri şimdi Embree tarafından hızlandırılabilir;
(*) V-Ray: Küresel eklendi "GI filtre çarpanı" seçeneği VRayHDRI için GI ışınları için doku filtreleme kontrol etmek için rollout geçer;
(*) V-Ray: Embree şimdi Ornatrix ve HairFarm için render saç hızlandırabilir;
(*) V-Ray: Ortaöğretim mat çevre arka yuvası yansımaları / kırılmalara mat nesnelerin görünümünü denetlemek için;
(*) V-Ray: yarattığı zaman varsa, V-Ray, otomatik olarak (özelleştirilmiş varsayılan değerler için izin verir) "Varsayılan" adında bir ön ayar yükleyecektir;
(*) V-Ray RT: Maske doku haritası için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: Karbon Scatter için destek;
(*) V-Ray RT: ActiveShade oturumu için V-Ray Bayern Münih için destek;
(*) V-Ray RT CPU: VRayClipper nesnesi için destek;
(*) V-Ray RT CPU: Ornatrix ve HairFarm rendering için destek;
(*) V-Ray RT GPU: GPU oluşturma için hafif önbellek kullanımı için destek;
(*) V-Ray RT GPU: tutarlı izleme desteği (render performansını artırabilir);
(*) V-Ray RT GPU CUDA: nVidia Maxwell GPU mimarisi için destek;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: VRayFastSSS2 malzeme desteği;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: Ornatrix ve HairFarm için render saçlar için ilk destek;
(*) V-Ray RT GPU CUDA: Sadece belirli bir sahne tarafından kullanılan özellikleri içerecek şekilde GPU çekirdek recompilation-fly-;
(*) VFB: / rıhtım Tarih penceresi ve ana VFB penceresine Renk Düzeltmeleri pencereyi çıkar becerisi;
(*) VFB: Eklendi vurgulamak Bayern Münih ile renk düzeltme yanık;
(*) VFB: Bayern Münih ile "arka plan görüntüsü" renk düzeltme Eklenenler;
(*) VFB: Beyaz dengesi renk düzeltmesini Eklenenler;
(*) VFB: VFB UI çok kanallı .vrimg ve OpenEXR dosyalarını kaydetmek için yeteneği eklendi;
(*) VFB: post-processing için V-Ray Bayern Münih keyfi dosya biçimlerini yüklemek için yeteneği eklendi;
(*) VRayInstancer: Bir ParticleFlow ve diğer parçacık sistemleri nesneleri örneklilik için yeni bir geometrik eklenti uygulamak;
(*) VRayHDRI: Dosya açık iletişim eklendi görüntü önizlemesi;
(*) VRayHDRI: Malzeme editörü önizleme için UDİM / UVTILE fayans belirtmek için kontroller eklendi;
(*) VRayHDRI: eliptik doku filtreleme için destek eklendi;
(*) VRayScatterVolumeMtl: Büyük ölçüde geliştirilmiş hesapları; ışık önbellek kullanma becerisi;
(*) VRayScannedMtl: Taranan gerçek dünya BRDF malzemelerinin Destek oluşturma;
(*) VRayProxy: Saç ve partikül örnekleri için destek;
(*) VRayProxy: OpenSubdiv kullanarak Alembic dosyalarında alt bölümü nesneler için destek;
(*) VRayLight: Disk ışık şekil;
(*) VRayLight, VRayIES, VRaySun: dağınık ve ayrı ayrı ayna katkıları kontrol parametreleri eklendi;
Belirli ışıklar tam / hammadde / dağınık / speküler katkı ayıklanması izin parametreyi Eklendi "modu";: (*) VRayLightSelect elemanı işlemek
(*) VRayMtl: Katma GGX BRDF modeli;
(*) VRayMtl: ağaçlar vb hızlı render eklendi klip donukluk modu seçeneği;
(*) VRayMultiSubTex: renkleri seçmek için yeni randomize modları Genişletilmiş;
(*) VRayVelocity elemanı render: Eklendi dışlama listesi include /;
(*) Ply2vrmesh: Dosyaları ayırmak için belirtilen çerçeveleri ihracat ihracat seçenekleri eklendi;
(*) Ply2vrmesh: dosyaları Added Alembic çerçeve ofset çıktı;
(*) Ply2vrmesh: birine iki veya daha fazla .vrmesh dosyaları birleştirmek için seçenek eklendi;
(*) Vrimg2exr: o, kendi "bölümünde" her oluşturma elemanı bir OpenEXR 2 dosyası oluşturur vrimg2exr için -multiPart seçeneği eklendi;
Modifiye özellikler:
(*) V-Ray: hatası veya sadece uyarı V-Ray mesajları penceresini açmak için bir seçenek eklendi;
(*) V-Ray: Maske Render için Nesne kimlikleri seçim yöntemiyle eklendi;
(*) V-Ray: İz setleri Eklendi MAXScript erişimi / bayrak hariç şunlardır;
(*) V-Ray: Eklendi% NumPasses ve% numSubdivs damga anahtar kelimeler;
(*) V-Ray: "Kamera Motion Blur" "Hareket Blur" ayarı üzerinde bağımsız olarak kontrol edilir;
(*) V-Ray: Embree varsayılan olarak etkin;
(*) V-Ray: Herhangi öğeleri işlemek kullanmayan hız hale Geliştirilmiş;
(*) V-Ray: Işık önbellek seçeneği varsayılan olarak etkindir "parlak ışınları için kullanın";
(*) V-Ray: Genel olarak optimize saç işleme;
(*) V-Ray: saç ve partiküller için azaltılmış bellek kullanımı;
(*) V-Ray: DMC örnekleyici rollout "gürültü deseni Lock" için "Zamandan bağımsız" seçeneğini yeniden adlandırıldı;
(*) V-Ray: Varsayılan GI yöntemleri kaba kuvvet / Işık cache ayarlanır;
(*) V-Ray: varsayılan resim örnekleyici Progressive set;
(*) V-Ray: Görüntü örnekleyici parametreleri Çıkabilen varsayılan gelişeceğini edilir;
(*) V-Ray: Maske hale render ağı yaparken VFB hep temizlenir;
(*) V-Ray RT: VRayHDRI animasyonlu rotasyon için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: üretim modunda 3ds Max varsayılan ışıkları için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: VRayHairInfoTex desteği eklendi;
(*) V-Ray RT: VRayLensEffects nesne seçimi (Intensity, Nesne kimliği ve Malzeme kimliği) için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: Üretim renderer standart genişliğine uyacak şekilde ActiveShade oluşturucu UI genişliğini ayarlayın;
(*) V-Ray RT: Kamera taşındığında VFB temizleyin;
(*) V-Ray RT: Daha önce önizleme geçer sağlar çerçevesiz ilerici ve RT render;
(*) V-Ray RT: Dosyaları .vrscene için Alan AA filtre ayarlarının Uygulanan ihracat;
(*) V-Ray RT: Geliştirilmiş yenileme hızı;
(*) V-Ray RT: Bölge işler ile düzgün istatistikleri gösterir;
(*) V-Ray RT: kullanıcı arabiriminden göster Maske seçeneği kaldırıldı, maske ilerici örnekleyici için eleman hale VRaySampleRate yazılmıştır;
(*) V-Ray RT: Üretim oluşturucu olarak kullanılan UI ActiveShade ilgili ayarları kaldırın;
(*) V-Ray RT: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak kullanıldığı zaman, ayarları kullanılmayan hale gizlemek;
(*) V-Ray RT GPU: Bitmap doku Bitki / Yeri parametreleri için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: Standart Normal Bump texmap Kırmızı / Yeşil seçenek Kapak desteği eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: 3ds Max nesne özelliklerinde Görünürlük parametresi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT GPU: CUDA Sürücü API hataları daha anlamlı hata mesajları ile değiştirilir;
(*) VFB: Geliştirilmiş anaglyph stereoskopik önizleme retina rekabeti azaltmak için;
(*) VFB: Tarihte görüntülerin bir yeri vardır Tarih penceresinin Geliştirilmiş başlatma hızı;
(*) VFB: vfbControl MAXScript fonksiyon durumu vardır komutları için değerler döndürür;
(*) VFB: 3ds Max renk teması ile uyumlu Tarih penceresini yapılan;
(*) .vrscene İhracatçı: Added açılan kutu ikinci başlangıç ​​/ bitiş değerlerini hatırlar, Sahne Animasyon / Çerçeve aralığında seçmek için;
(*) VRay2SidedMtl: Ön bakan tarafında yaygın renk ile saydamlık efekti filtre özelliği eklendi;
(*) VRayClipper: Daha sağlam ve daha hızlı algoritma kullanılır;
(*) VRayDirt: "çift taraflı" seçeneği eklendi;
(*) VRayDirt: Dağıtım parametresi artık daha tanımlı kenarları için negatif değerler alabilir;
(*) VRayFastSSS2: Eklendi donukluk doku yuvası;
(*) VRayHairFarmMod ve VRayOrnatrixMod: saç hızlı render;
(*) VRayHDRI: "coords" parametreleri Eklendi MAXScript erişimi;
(*) VRayLight: ekranlarında ışık adını görüntülemek için yeteneği eklendi;
(*) VRayLight: dikdörtgen ışıkları Biraz daha hızlı örnekleme;
(*) VRayMtl: gürültü ile render cam çoklu katmanlar;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Geliştirilmiş shader önbellek mantığı, şimdi derlenmiş shader bir bellek tamponu tamamen ikamet;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: shader dosya adını shader adının Kaldırılan bağımlılık;
(*) VRayProxy: Önizleme örgü belirtilmişse İhracat doku, .vrmesh önizleme koordinatları;
(*) VRayProxy: Aynı vekiller otomatik olarak örneklenen;
(*) VRayProxy: Show vekil rengi Vertex Renk doku "Kanal Adı" listesinde isimleri set;
(*) VRayProxy: Proxy nesnesine uygulanan Vertex Renk haritalarının "Kanal Adı" drop-down Alembic dosyaları ekstra renk kanalları göster;
(*) VRayProxy: Malzeme kimlik kanalı için destek noktası bulutlar render;
(*) VRayShadow: Made in U, V, W Alan Gölge VRayShadows params rollOut içinde canlandırılabilir boyutları,
Hata düzeltmeleri:
(*) Aşamalı örnekleyici: düzgün işe yaramadı Gürültü eşiği dayalı Adaptif görüntü örnekleme;
(*) Aşamalı örnekleyici: elemanı hale bölge oluşturma ve örnek oranı ile Sabit kazasında;
(*) Aşamalı örnekleyici: Daha hızlı örnekleme giden, AA sRGB renk eşleme geçiş;
(*) Belirli sahnede SD ağacı bina ile Çöküyor;
(*) Dosyalarını .vrscene ihraç değildi maske Render;
(*) DR: X-Ref sahneleri DR seçeneği "Transferi eksik varlıklar" ile transfer değil;
(*) Derin görüntü çıkışı için kamera motion blur ile Sabit yanlış derinlik;
(*) V-Ray RT ile üretim oluşturucu olarak ayarla "Son VFB" butonuna basıldığında Max çöküyor Sabit 3ds;
(*) 2012 3ds Max etkin "alanlarına Render" ile bir kilitlenme düzeltildi;
Revit ithal geometri işlerken (*) işlenmeyen özel durum hatası düzeltildi;
(*) ProBoolean sahne geometrisi ile kazasında hale Sabit;
(*) Yavaş SD ağaç çok çekirdekli makinelerde üzerine inşa Sabit;
(*) V-Ray: hosts listesine eklenir ve buna bağlı olarak render için kullanılan sahnede kaydedilen DR ana;
(*) V-Ray: AMD makinelerde Sabit Embree kazasında;
(*) V-Ray: Sabit Embree belirli sahneleri ile çöker;
(*) V-Ray: Embree ile motion blur ile 3ds Max Doldur Sabit yanlış render;
(*) V-Ray: geometri üreten değil ParticleFlow bir sahne render bir kaza Sabit;
(*) V-Ray: VRayFur yoğunluk haritası ile bir çarpışma V-Ray RT veya Bağımsız ile render Sabit;
(*) V-Ray: imageSampler_renderMask_texmap MAXScript özellik adı Sabit;
(*) V-Ray: Sabit sorunu nereye VRayMtl en refraktif nesneler görünür mat yüzeyler etkiler "tüm kanallar Etkiler";
(*) V-Ray: Sabit ışık sızıntıları ışık uzakta yüz yüzeylerde Bump işlerken;
(*) V-Ray: ikincil GI motoru olarak Işık Cache ile maske Render Sabit, koyu nihai sonucu olur;
(*) V-Ray: devre dışı renderable özelliğine sahip nesne ile kullanılan seçim maskesi işlemek yanlış bir nesne oluşturma Sabit;
(*) V-Ray: Yarım şamandıra hassasiyetle kiremitli EXR kırpma Sabit;
(*) V-Ray: Lisans bulunamadı görünmesini: "... Otomatik yedekleme dosyası etkinleştirilen hata"; yanlış hata mesajı düzeltildi
(*) V-Ray: DR hosts hale gelen görünen yanlış Işınım Harita kovalar Sabit;
(*) V-Ray: MAXScript V-Ray ".imageSampler_normal_threshold" parametrenin adı ".imageSamper_normal_threshold" idi;
(*) V-Ray: kıllar için Kamera seçeneğini devre dışı Görünür ile geometri örtüşen kaynaklanan Kaldırılan eserler;
(*) V-Ray: Strand indeks shader (örn Öküz Saçlar) iade değildi;
(*) V-Ray RT: düzgün işe yaramadı Gürültü eşiği dayalı Adaptif görüntü örnekleme;
(*) V-Ray RT: renk modu parametresi için destek eklendi;
(*) V-Ray RT: motion blur Süre 1.0 daha küçük olsaydı Kamera hareketi güncelleştirildi;
(*) V-Ray RT: render çerçeve aralığının son ve ana kare aralığının dışında olduğunda hiçbir hareket bulanıklığı Sabit;
(*) V-Ray RT: Sabit ilerleme penceresi güncellemesi;
(*) V-Ray RT: Birçok ilkel ve aynı anda birçok doku haritalama kanallı nesneleri içeren sahneleri Sabit render;
(*) V-Ray RT: GI derinliği parametresinin Sabit güncellenmesi;
(*) V-Ray RT: ağ oluşturma ile görüş yanlış kamera alanını Sabit;
(*) V-Ray RT: Saç Üretim oluşturucu olarak V-Ray RT kullanırken bile sayar önizleme ile oluşturulur;
(*) V-Ray RT: Rendering zaman (sadece ihracat) seçeneği etkinleştirildiğinde hale etmeyin bitmiş değildi;
(*) V-Ray RT: VRayMtl yorum "Saçılma Katsayıların" ve "İleri / bck Katsayıların" parametreleri takas edilir;
(*) V-Ray RT: "Min gölgeleme oranı" parametresi dosyalarını .vrscene ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: VRayFur yerine Kaynak nesnesinin yanlış koordinatları ile ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: VRayHairMtl malzeme editörü uyumlu malzeme ile listelenen değildi;
(*) V-Ray RT: VRaySun başka bir nesne ile ikame edilmiştir, kendisine bağlı olduğunda;
(*) V-Ray RT: "Dinamik tesselation" açık edildiğinde, kıllar UV`lerin kayboldu;
(*) V-Ray RT: V-Ray RT üretim oluşturucu olarak kullanıldığı zaman, çıkış görüntüleri alfa kanalı olmadan kaydedildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayCarPaintMtl sahnesinde mevcut olan sürece CUDA motoru VRayFlakesMtl hale olamazdı;
(*) V-Ray RT GPU: Tamamen belirli gürültü seviyesi ulaşıldı sonra GPU kullanmak değil mi;
(*) V-Ray RT GPU: Doğrudan ışık GI derinliği 0 olsaydı elemanları siyah render edildi hale;
(*) V-Ray RT GPU: Azalma doku render edildi yanlış (yeşilimsi);
(*) V-Ray RT GPU: 100`den fazla ışıkları ile sahnelere V-Ray RT GPU ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: Harita yuvası Bump atanan haritayı Mix atanan Normal harita ile Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: VRayOSLMtl Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: Çevre geçersiz kılma haritaları yoğunluğu çarpanları Sabit işleme;
(*) V-Ray RT GPU: VRayNormalMap bitmap kullanırken yumru etkisi ters Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Sabit bellek sızıntısı;
(*) V-Ray RT GPU: Sabit Fresnel texmap gölgeleme;
(*) V-Ray RT GPU: VRayProxy malzemeleri değiştirirken sunucu çökmesi hale Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Bazı unsurlar diğerleri verileri yanlış kanalda vardiya neden hale Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Küresel aydınlatma BF / LC kurulum CPU daha farklı render edildi;
(*) V-Ray RT GPU: Çok / Alt-Nesne malzeme statik kafes için kimliklerini sarma değildi;
(*) V-Ray RT GPU: VRayMtls çarpan VRayNormalMap ile çalışma değildi yumru;
(*) V-Ray ihracatçısı örgü: Sabit kazasında "düşük düzey nokta boyutu" <1.0 ile nokta bulutları dışa aktarırken;
(*) V-Ray ihracatçısı örgü: Parçacık sistemleri "tek bir dosyada tüm seçili nesneleri verme" seçeneği ile ihraç edilmemiştir;
(*) V-Ray Araç Çubuğu: Düğme 3ds sonra çalışma değildi Max Özel UI Düzen yük / reset;
(*) VFB: Düzen kutuları girmek basmadan değerleri kabul;
(*) VFB: Objektif efektleri ve PDPlayer aktif linke bir güncelleme meydana Sabit kazasında;
(*) VFB: Sabit lag VFB ve diğer 3ds Max pencereler arasında tıklayarak;
(*) V-Ray Bitmap V-RayHDRI dönüştürücü: EXR kiremitli için bitmapler dönüştürme Sabit hata;
(*) V-Ray Işık Lister: Çok düşük değerler taşıma değil, ışık sıcaklığı ile bir sorunu düzeltildi;
(*) VRayBPTracer: NAN sonuçlara yol hesaplama hataları düzeltildi;
(*) VRayBPTracer: Belirli sahneleri ile Sabit kazasında;
(*) VRayClipper: clipper ortam tıkanıklığı ile geldi;
(*) VRayClipper: clipper o gizli bile Dışlama listeden nesneleri etkilenen;
(*) VRayClipper: Yalnızca son kopyasını oluşturma örneklemesini ile belirsiz bir durum vardır;
(*) VRayColor: Renk renk örneği ve gama Slate malzeme editörü Ek params olarak görüntülenir değildi;
(*) VRayFastSSS2: nesne oluşturma deplasman için texmap Dent etti Sabit kazasında;
(*) VRayFur: Kürk yerleştirme 3ds Max 2014/2015 için "Seçili yüzleri" Sabit;
(*) VRayHDRI: EXR dokular her zaman 32-bit kayan nokta olarak yüklenir;
(*) VRayHDRI: maddi kütüphanede tasarruf IFL girişi ile Sabit kazasında;
(*) VRayHDRI: Sabit Bitki / Yer çalışmıyor;
(*) VRayHDRI: Belirli doku değerleri ile ortaya çıkan Overbright piksel Sabit;
(*) VRayHDRI: VRayHDRI döşeli dokular için doku önbellek boyutu 2 GB üzerinde değerler için doğru işe yaramadı;
(*) VRayLight: Dome Sabit yanlış render dikkate almamalıdır, ölçeklendirme ile ışıkları;
(*) VRayMtl: Sabit Öz aydınlatma çarpan değeri dikkate alınmaz;
(*) VRayOSLTex: çevre doku olarak kullanılan Sabit kazasında;
(*) VRayPhysicalCamera: bir sahneyi yüklerken Tilt / Shift parametreleri ekranlarında yansıyan değildi;
(*) VRayProxy: işlemek mesh sınırlayıcı kutunun dışına düşen bir kaydedilmiş önizleme örgü varsa ekranlarında seçilemiyor;
(*) VRayProxy: Sabit kazasında zaman boş bir gruptan oluşturulan bir proxy içeren bir sahne açılması;
(*) VRayProxy: Sabit yanlış UVW noktası bulutlar koordinatları;
(*) VRayProxy: Alembic bölünmesi parametreleri tüm vekiller için aynıydı;
(*) VRaySkinMtl: dikkate alınmaz dokulu dağılım yarıçaplarını Sabit;
(*) Img2tiledexr: Alpha kanal giriş görüntüde böyle yoktu bile yaratıldı;
(*) Img2tiledexr: Görüntü Sabit çıkış Yanlış Piksel Boyut;
3.00.08 (yetkiliyi) Yapı (16 Eylül 2014)
==============
Modifiye Özellikler:
(*) V-Ray sahne dönüştürücü: VRayPhysicalCamera standart kameralar dönüştürme seçeneği eklendi;
(*) V-Ray Hızlı ayarlar: silme düğmesi önceden ayarlanmış Eklenenler;
(*) VRayDistanceTex: malzeme editörü yuvasına texmap önizleme Değiştirilen jenerik ancak daha hızlı bir render;
(*) VRayFastSSS2: Eklendi renk modu kontrolü;
(*) VRayHairMtl: parametresi light_multiplier eklendi;
(*) VRayMeshGeom: V-Ray SDK örnek proje Güncelleme;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Malzeme editörü tweak parametreleri ipuçları ekran için destek eklendi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: varsayılan dosya uzantısı .osl yapılan;
(*) VRayProxy: Negatif endeksleri UV kanalları eklendi Desteği;
Hata düzeltmeleri:
(*) VRayBPTracer: Belirli bir sahne bir kilitlenme düzeltildi;
(*) "Yansımaları Etkiler" ile ışınım haritası ve alan ışıkları ile belirli durumlarda Sabit eserler kapalı;
(*) V-Ray: "facesPerVoxel" ve .vrmesh ihracatçıya "oneVoxelPerMesh" parametreleri eklendi;
(*) V-Ray: kare olmayan dokular için mip-map düzeylerini okurken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Yanlış yüzleri ile geometri işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bağlantılı XForm ve motion blur nesneleri render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Seçim maskesi hale boş bir tabaka ile işlerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: VRayColor parametrelerini RT çalışırken değiştirdikten sonra RT ve Üretim geçiş yaparken bir kaza Sabit;
(*) V-Ray: XMesh çok geniş yüzey normalleri sahip bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray: Bölge oluşturma etkin kaydedilen sahnelerde rastgele kazasında Sabit;
(*) V-Ray: Sabit eserler eşlenen IOR ile işlerken;
(*) V-Ray: Yanlış örgü verilerine VRayPtex ile kazasında Sabit;
(*) V-Ray: non-kiremitli bitmap`lere için Sabit bellek ayırma;
(*) V-Ray: ilerici görüntü örnekleme başlatma nadir kazasında Sabit;
(*) V-Ray: ilerici görüntü örnekleme ve 0.0 daha fazla gürültü eşiği Sabit nadir kazasında;
(*) V-Ray: Embree SSE desteği alt sürümleri ile makinelerde render Sabit;
(*) V-Ray: MAXScript aracılığıyla .vrmesh için birden spline`lara ihracat Sabit;
(*) V-Ray: çok çekirdekli makinelerde geçme Optimize geometri;
(*) V-Ray: "Diğer örtülerde hiçbir GI" seçeneği Sabit;
(*) V-Ray: Sabit "Max ışın yoğunluğu" ilk parlak yansıması için çalışmıyor;
(*) V-Ray: Nesneleri "/ kırılma yansıtmak için Matte" Sabit render;
(*) .vrscene İhracatçı: Added nokta bulutu ihracat parametreleri;
(*) .vrscene İhracatçı: Sabit animasyon ayarları ihracat oturumları arasında sebat;
(*) .vrscene İhracatçı: animasyonları dışa aktarırken Çerçeve aralığı .vrscene dosyalarının içine yazılı değildir;
(*) .vrscene İhracatçı: "Şerit yolları" seçeneği VRayProxy nesneleri etkilemedi;
(*) .vrscene İhracatçı: beklendiği gibi bazı seçenekler işe yaramadı;
(*) V-Ray RT: Hareketli "odak mesafesi" parametresinin ihraç değildi;
(*) V-Ray RT: ActiveShade malzeme editörünün renk örnekleri ile eş zamanlı render bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT: alt piksel etkin zaman Sabit renk eşleme yanlış iki kez uygulanan;
(*) V-Ray RT: Bayern Münih ile render görüntüleri kaydetmek için "Make V-Ray RT Animasyon Önizleme" komutunu Sabit;
(*) V-Ray RT: 3ds Max ışıkları Açık parametre desteği Sabit;
(*) V-Ray RT: animasyonlu kamera aracılığıyla dizisi render Sabit sonraki çerçeveler yanlış olduğunu;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oturumu sırasında animasyonlu kafesleri, bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oturumu sırasında animasyonlu vekiller, bir kilitlenme düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: ActiveShade oluşturma sırasında dinamik geometri hareketli ışıklar kaybolması neden olan sorun düzeltildi;
(*) V-Ray RT GPU: Orman Pro "geometri derleniyor" Yavaş Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: "İz derinliği" parametresi göz ardı edildi;
(*) V-Ray RT CPU: VRayFastSSS2 raytraced tek saçılma ve Doğrudan ışık üretim renderer farklı kılan;
(*) V-Ray Bağımsız: VFB geçmişi kaydetme her zaman etkin oldu;
(*) V-Ray Hızlı ayarları: Sabit olmayan Hızlı Ayarlar özel hazır ayarları kullanımı;
(*) V-Ray VFB: büyük değerlere mercek efektleri için bahar "şeklinde" parametresini ayarlamak için yeteneği, 40 olduğunu;
(*) V-Ray VFB: Bir komut yürütülür sonra VFB kapatmak için vfbControl () komutuna #hide anahtar kelime ekleyin;
(*) VRayClipper: / gruplanmış nesneler ve tüyleri ile dışlamak dahil Sabit;
(*) VRayFastSSS2: raytraced çoklu saçılma ile yanlış sonuçlar Sabit ve tek saçılma raytraced;
(*) VRayHairFarmMod: Birden fazla saç örneğini render bir kaza Sabit;
(*) VRayLight: Sabit eserler ışınım haritası ile ortaya çıkan ve belirli durumlarda "yansımaları etkiler";
(*) VRayLightMeter: 3ds Sabit viewport temsil Max 2015;
(*) VRayOrnatrixMod / VRayHairFarmMod: Sabit hız elemanı hale;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: 3ds Max 2012 ve daha önceki komuta "Harici Editörü Aç"-çalışmıyor Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: "Guess vert / horiz eğim" düğmeleri Sabit geri alma;
(*) VRayProxy: motion blur ile işlerken eserler Sabit;
(*) VRayProxy: önizleme için gereksiz okuma vekil parçacık genişlikleri önleyin;
(*) VRayStereoscopic: Elements Render 3ds Max aracılığıyla Kanalı`na Yapılmış Görüntü penceresini yalnızca Görüntü dosyaları sol çıktısı mıydı;
3.00.07 (resmi) (22 Mayıs 2014) oluşturun
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) V-Ray: VRayEnvironmentFog ile düzgün çalışmıyor caustics foton haritasının "Doğrudan görselleştirme";
(*) V-Ray: En hafıza çerçeve tampon ve çok büyük çözünürlüklerde başlangıç ​​hale Freeze;
(*) VRayProxy: V-Ray eski bir sürümü ile oluşturulmuş bir sahne ile 3ds Max 2015 yılında Nitro Sabit kazasında;
(*) VRayStereoscopic: Sabit Crash "Önceki render" Anything Derin EXR çıktısı AMA için "Değişmez" ayarlandığında;
3.00.04 (resmi) (5 Mayıs 2014) oluşturun
==============
Yeni Özellikler:
(*) 3ds Max 2015 için destek;
Gölgelendirme Noktası Parçacıklar için (*) Eklendi VRayPointParticleMtl Malzeme .vrmesh / Alembic dosyalarından;
Değiştirilmiş Özellikler:
(*) V-Ray: otomatik olarak tek bir dosyada birden çok nesne ihraç Çok / Alt-Nesne malzeme oluşturmak için .vrmesh ihracatçıya Added seçeneği;
(*) V-Ray RT: Eklendi ışıklar / listeleri desteği hariç şunlardır;
(*) V-Ray RT: VFB kullanırken istatistik Eklenenler;
(*) V-Ray RT: Bir ekranlarında render Güvenli Çerçeve gösteren Uygulanan;
(*) VRayProxy: noktaları gibi parçacıkların işlemek seçeneği eklendi;
(*) VRayProxy: etkinleştirme seçeneği eklendi / Alembic tam isimleri görünürlük listelerinde destekleyen devre dışı;
(*) VRayProxy: alembic saç ve partiküller renk kanalları için destek eklendi;
(*) VRayProxy: "Animasyon offset" parametresi canlandırılabilir olun;
(*) VRayBump2Normal şimdi V-Ray montaj dahil;
(*) VFB: ilerici örnekleme ve V-Ray RT için render ederken "iz fare" seçeneği için destek eklendi;
(*) VFB: 3ds Max VFB Lens Effects ayarları ile çatışmalar gibi görüntü penceresi kullanılır hale açıldığında objektif Etkileri 3ds Max Etkisi eklentisi ayarları artık sadece uygulanır;
(*) VFB: Objektif etkileri - "Kimden kamera render" olarak değiştirildi varsayılan parlama tipi;
(*) VFB: Bayern Münih yorum "mono" butonuna basıldığında, bilgisayarlı yoğunluğu artık sadece seçilen R / G / B bileşenleri dayanmaktadır;
(*) VRayVRmatMtl: VRayBlendMtl Malzeme ihracatçı desteği;
(*) VRayVRmatMtl: Denetleyicisi ve Azalma Textures için ihracatçı Malzeme Desteği;
Hata düzeltmeleri:
(*) Global`in subdivs çarpan sıfıra inmek gerekir;
(*) Saç ve Kürk / VRayOrnatrixMod / VRayHairFarmMod: Birden fazla saç düğümlerle render ve bunların gizli bazı sahip olduğunda Sabit atanan malzemeler sipariş;
(*) V-Ray araç çubuğundan bir VRayLight oluşturulmasını iptal bir MAXScript sistem durum hatası düzeltildi;
(*) Aydınlatma harita ile VRayLights ve FumeFX Sabit sorunlar;
(*) Embree: XMesh ve motion blur ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) DR: "Yerel ana kullan" DR modunda Rendering render düğüm ruhsat talep denetlenmeyen;
(*) DR: Backburner aracılığıyla DR işlerken "sahnede ana kaydet" seçeneği her zaman doğru çalışma değildi;
(*) V-Ray: ham görüntü çıkışını önlemek, etkin ama boş bir yol temin edildiğinde;
(*) V-Ray: Yansıma / Kırılma iz Setleri `Clear düğmesi listelerinin hem temizlik;
(*) V-Ray: Yansıma / Kırılma iz setleri dahil modda çalışma değildi;
(*) V-Ray RT: Orman Pro geometri silme geri almayı bir kaza Sabit Aktif Gölge render ederken;
(*) V-Ray RT: Malzeme Frekans Parçacık Akışı operatörünün sabit destek, üretim oluşturucu olarak render;
(*) V-Ray RT: Progressive örnekleyici ayarları .vrscene dosyalarında ihraç edildi;
(*) V-Ray RT: VRayParticleTex tercüme değildi;
(*) V-Ray RT: Üretim oluşturucu olarak V-Ray RT kullanırken V-Ray Bayern Münih ile Bölge render işe yaramadı;
(*) V-Ray RT: VRayMtl geçirgenlik parametreleri ihraç edilmektedir;
(*) V-Ray RT / GPU: Objektif etkileri kaynak kanalı yanlış olduğu zaman üretim renderer olarak yeniden oluşturma;
(*) VRayBPTracer: Kepçe ucunu render sonra Bayern Münih kalan özetliyor;
(*) VRayDisplacementMod: animasyonlu parametresi Gürültü doku kullanılan çok yavaş render Sabit;
(*) VRayClipper: MultiMatte Sabit clipper maddi kanal kimliği görünüm elemanı hale;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: interpolasyon aralığı dışında Sabit smoothstep çıktı değerleri;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: Yeni açılan shader geçmişini temizledikten sonra yeni dosyalar tarihe ilave değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Yeni açılan shader geçmişini temizledikten sonra yeni dosyalar tarihe ilave değildi;
(*) VRayOSLTex: kubbe VRayLight atanan Sabit kazasında;
(*) VRayProxy: voksellerin çok sayıda bozuk .vrmesh dosyaları ile Sabit kazasında;
(*) VRayProxy: partiküller / tüyleri ile birden çok örneğini yanlış render Sabit;
(*) VRayProxy: Birçok Alembic vekillerle birlikte sahnenin yükleme Optimize;
(*) VRayProxy: Optimize önizleme voxel yükleme rutin;
(*) VRayProxy: yüzleri / kılların / parçacıkların sıfır numara sağlanıyorsa Temsil önizleme hesaplamaları atla;
(*) VRayPtex: Değişen pTEX önbellek boyutunu render üzerinde hiçbir etkisi yoktu, 100 MB hep kullanıldı;
(*) VRayPtex: pTEX dokular için anizotropik filtreleme kapatmak için bir seçenek eklendi;
(*) VRayStereoscopic: gölge harita dizileri Rendering çökmelerine neden olabilir;
(*) VRayIES: 3D oluşturulan VRayIES ışık sonra Sabit kazasında modu ve Max Reset edildi 3ds ek;
(*) VRayLight: Sabit iç içe dokular için çalışmak "seçeneği kubbe yönlendirmesine Lock";
(*) VFB: "Bellek çerçeve tampon" kapatılmış "önizleme oluştur" etkin, ve eğer V-Ray / .exr dosyaları .vrimg yazmadım;
(*) VFB: ilerleyici örnekleyici ham .vrimg / .exr dosyası oluşturma değildi;
(*) VFB: Objektif Etkileri tarihinin yüklenen görüntülerde uygulanan değildi;
(*) VFB: Objektif Etkileri çıktı dosyasında saklanır değildi;
(*) VRayExtraTex: Klon VRayExtraTex elemanı içerme / dışlama listesi clone etmedi;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: tanımlanmış global değişkenler sıfıra başlatılır tüm kullanıcı sağlamak;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: Shader kaynak dosyaları Asset Tracker gösterilen değildi;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Shader kaynak dosyaları Asset Tracker gösterilen değildi;
(*) Vrimg2exr: Sabit Dönüşüm çıkış isimleri BATCH Üretimi;
3.00.05 (resmi) Yapı (7 Nisan 2014)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) GI ile sıkışmış kovalar Sabit fazla vaka;
Kamera DOF ve aynı zamanda hareket bulanıklığını kullanırken (*) Yanlış sonuçları işlemek;
(*) V-Ray RT GPU: OpenCL motor çalışma değildi;
(*) VRayPhysicalCamera: Sabit yaratma Gizli Kamera Işıklar unhides;
3.00.04 (yetkiliyi) Yapı (3 Mart 2014)
==============
modifed Özellikler:
(*) VFB: lens efektleri sürgü pozisyonu fare tıklaması ile ayarlanabilir;
(*) VRayLight: Dome Işıklar Alpha seçeneği Etkiler Eklenenler;
Hata düzeltmeleri:
(*) Bazı durumlarda uzun GI yolları nedeniyle sıkışmış kovalar Sabit;
(*) Karışık statik ve hareket bulanık geometriye sahip, dinamik geometri Sabit sıkışmış kovalar;
(*) Yeni bir harita kendilerine bağlı olduğunda V-Ray texmaps bazı sabit texmap yuvaları hemen yenilemek vermedi;
(*) Büyük bir düzlemde deplasman haritası olarak kullanılan Gürültü dokusu ile bazı durumlarda Sabit NaN piksel;
(*) 3ds Max Sis atmosferik etkisi ile bazı sahnelerde Sabit NaN piksel;
Bir yumru doku bir NaN normale döndü (*) NaN piksel Sabit;
(*) Güncelleme DLL sürüm numaralarını;
Hızlı nesneleri döndürmek için (*) Geliştirilmiş motion blur raycast hızlandırıcı;
Birçok örgü ışıkları ile sahneleri hazırlarken (*) nadir çöküyor Sabit;
(*) VRayOrnatrixMod ve VRayHairFarmMod: ve motion blur olmadan farklı dinamik mozaikleme Sabit;
(*) VRayPhysicalCamera: LENS dosyaları değil DR için otomatik transfer edildi;
(*) VFB: 8-bit renk bir görüntü yüklerken ters gama düzeltmesi uygulayın;
(*) VFB: Renk dengesi ve HSL düzeltmeleri öncesi sRGB yerine gibi görüntü düzeltme sonrası uygulanan;
(*) VFB: Resimdeki NaN piksel vardı eğri renk düzeltme Sabit kazasında;
(*) VFB: Renk dengesi düzeltme HDR renkleri ile garip sonuçlar üretebilir;
(*) VFB: bazı durumlarda derin çıkışı Sabit kazasında;
(*) VFB: sRGB / ICC düğmesi durumunu yükleme küresel presets Sabit;
(*) VFB: Max reset 3ds sonra görüntü yüklerken bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VFB: Mod ve Tip ayarlarını değiştirirken Lens efektleri kez uygulandı;
(*) VFB: Objektif etkileri VFB tarihinin yüklenen görüntülerde uygulanmadı;
(*) VRayHairMtl: Material Editor malzeme kesme bakış Sabit;
(*) Maske Render: çoklu ile daha fazla iyileştirmeler;
(*) Maske Render: Seçim sınırları boyunca eserler önlemek için Engelli GI önizleme;
(*) VRayClipper: diğer nesnelere bağlı ortaya çıkan beklenmeyen davranışların Sabit;
(*) VRayMap: doku çevre geçersiz kılma ile Eserleri;
(*) V-Ray RT İşlemci: çerçeveleri değiştirirken Phoenix FD meshleyici modunda güncelleme vermedi;
(*) V-Ray RT CPU: Stereo modu doğru işe yaramadı;
(*) V-Ray RT GPU: Crash GLSL malzeme ile bir nesne işlemek çalışırken;
(*) V-Ray RT GPU: Fresnel yansımaları ile kabartma eşlemesi Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: kiremitli doku ile Sabit Bump haritalama,
3.00.03 (yetkiliyi) Yapı (17 Şubat 2014)
==============
Hata düzeltmeleri:
(*) Maske Render: Konuları sayı ölçeklendirme ile Geliştirilmiş performans;
(*) V-Ray 2.4 ile karşılaştırıldığında çok çekirdekli makinelerde dinamik kafesleri ile sahnelerin yavaş render Sabit;
(*) Bazı V-Ray texmaps üzerindeki texmap düğmeleri Sabit güncellenmesi kayrak malzeme editörü bunları bağlarken;
(*) Sabit kazasında 3ds ile işlerken Max çerçeve tampon, V-Ray stereoskopik en etkin ve DR "çözünürlüğünü ayarlayın";
Elemanları render ayarlarında "Önceki kılmak" seçeneği ile (*) Sabit kazasında etkin edildi;
(*) Sabit sorunu nerede seçenek parçacık sistemleri için animasyon ihracat kırılma "haritalar eksik olup olmadığını kontrol edin";
(*) Bir 3ds Max Bitmap küresel ortam olarak kullanıldığı bazı durumlarda Sabit NaN piksel;
(*) Mat nesnelerle özel durumlarda uzun ışınım haritası hesaplama sürelerini Sabit ve hafif önbellek seçeneği etkinleştirildiğinde "Retrace";
(*) VRayHDRI: 1`den farklı haritalama kanallı Standart Scanline renderer ile işe yaramadı;
(*) VRayUserColor / VRayUserScalar: doğru okumak değil, bağımsız eklenti Kullanıcı özellikleri;
(*) VRayVRmatMtl: editörü malzemeleri önizleme yaparken belli de VRMat editörü Sabit kazasında oluşturur;
(*) VRayLightMtl: Bir yardımcı meshlight nesnenin zaman "Doğrudan aydınlatma" ile aynı katmanda oluşturulan değildi vardı;
(*) VRayObjectSelect: görüntülenmesini Sabit / vrayVFB çeke listeleri editörü hariç include / işaretini kaldırın;
(*) V-Ray RT: render parçacık sistemleri motion blur render kırılma sorun giderildi;
(*) V-Ray RT: VRayHDRI kabartma haritası olarak çalışma değildi;
(*) V-Ray RT GPU: motion blur etkin dinamik geometri hareketli V-Ray bağımsız Sabit kazasında;
(*) V-Ray RT GPU: dinamik hareket bulanık geometri ile sürücü kazasında Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: Alan Işıklar Sabit eserler;
(7 Şubat 2014) 3.00.02 (yetkilisinin) oluşturun
==============
modifed Özellikler:
(*) Vrimg2exr: dönüşümleri Hızlandırma 100 MB varsayılan Tampon boyutunu artırın;
Hata düzeltmeleri:
(*) Installer: Sabit Bir önceki kurulum lisansı ayarları edinimi, yerel lisans daima kabul edildi;
(*) Maske Render: DR ile render Sabit;
(*) "V-Ray VFB" dörtlü menü komutu ActiveShade modunda VFB gösteren değildi;
(*) V-Ray: txmake tarafından üretilen tek karo içine sığacak mip-map düzeyleri ile kiremitli dokular Sabit işleme;
(*) V-Ray: Sabit nadir kazasında bir kiremitli dokular ile işlemek iptal ederken;
(*) V-Ray: genişliğe kilitli hale bölge yüksekliği parametresi her zaman doğru güncelleştirildi;
(*) VRayHDRI: Önceki V-Ray sürümlerine göre OpenEXR dosyalarını Sabit yavaş okuma;
(*) VRayHDRI: gizlenmiş tüm katmanları ile PSD dokular ile bir kilitlenme düzeltildi;
(*) VRayMtlWrapper: Çok / Alt-Nesne malzeme temel madde olarak kullanılır Sabit kilitlenme;
(*) VRayBPTracer: Kamera hareket bulanıklığı Sabit render;
(*) VRayGLSLMtl / VRayGLSLTex: üniforma global değişkenler kullanırken deyimi "atmak" ile Sabit kazasında;
(*) VRayOSLMtl / VRayOSLTex: Geri Aldı OSL 1.3 için bazı girdi parametreleri düzgün güncellenen değil gibi;
(*) VRayLightSelect: Sabit yanlışlıkla birden fazla VRayLightSelect elemanları mevcuttu hale ne zaman Kaldır düğmesini devre dışı;
(*) VRayFakeFresnel: dokular için V-Ray kategorisine taşındı;
(*) VRayProxy: ekranlarında Sabit vekil seçimi, arkasından yerine seçildi nesneleri;
(*) V-Ray RT: Çok / Alt-Nesne malzemeye bağlı animasyonlu malzemelerden Sabit render;
(*) V-Ray RT GPU: pişmiş prosedürel dokulara yanlış haritalama Sabit;
(*) V-Ray RT GPU: VRayDirt VRayExtraTex düzgün hale vermedi elemanı hale;
(*) Imapviewer: büyük dosyaları birleştirme yaparken çıkış ışınım Harita Basılı olan Standard mesajların sayısı azaltılmış,
Yapı 3.00.01 (resmi) (20 Ocak 2014)
==============
(Önceki Beta beri Değişiklikler)
Yeni Özellikler:
(*) Bir V-Ray araç yaygın V-Ray özelliklerine hızlı erişim sağlar;
(*) Yeni resmi yardım web sitesine tüm yardım bağlantıları yönlendirildi;
(*) V-Ray RT CPU: VRayDirt, VRayFastSSS2, VRaySkinMtl malzemeleri için destek;
(*) VRayEnvironmentFog: OpenEXR 2 ve .vrst dosyalara derin çıkış için bir seçenek eklendi;
(*) Ply2vrmesh: dosyaları dönüştürmek için eklendi Yetenek Alembic dosyalarından Parçacıklar .vrmesh için;
Değiştirilmiş Özellikler:
(*) 3ds Max 2014 için ilgili tüm V-Ray dosyaları xxxx2014 (fe vrender2014.dlr, vray2014.dll vs.) adlandırılmış;
(*) Kafa karıştırıcı buluyorum bu kullanıcılar için AA subdivs vs gölgeleme subdivs dengeleme V-Ray engellemek için görüntü örnekleyici bir "Böl gölgeleme subdivs" parametresi eklendi;
(*) Saç ve Kürk özellikleri ("renderable" özelliği hariç) kaynak nesneden alınır;
(*) UI kostik hesaplamaların direkt görüntülenmesi için bir seçenek olarak Exposed;
(*) Adaptif bölünmesi görüntü örnekleyici için DOF / moblur altbölmeleri kontrol etmek için bir seçenek eklendi;
(*) Maksimum şeffaflık seviyesine ulaşıldığında, siyah yerine çevre rengini geri;
(*) VRaySkinMtl: malzeme artık küresel "Linear iş akışı" seçeneğini saygı;
(*) VRayMetaballTex VRayParticleTex olarak değiştirildi ve Alembic parçacıklardan renkleri okumak için de kullanılabilir;
(*) VRayLight: kaldırıldı UI "hafif normalleri Ignore";
(*) V-Ray RT İşlemci: İçten ilerici modda çalışan üretim render çekirdeğini kullanıyor;
(*) V-Ray RT GPU: sahnesinde kullanılan özelliklere bağlı olarak kullanın farklı GPU kod;
(*) V-Ray RT GPU: dokular hızlı yükleme;
(*) VRayPhysicalCamera: Bitmap açıklık şimdi "poz etkiler" seçeneği vardır;
(*) VRayProxy: onlar her zaman 1`den başlamak böylece remap haritalama kanalları zorlamak için bir seçenek eklendi;
(*) VRayHDRI: doku ile bir 3ds Max bitmap tampon açan bir "Görünüm image" düğmesi eklendi;
(*) VRayHDRI: tek kanallı TIFF ve .tx / .tex dosyaları için destek eklendi;
(*) VRayLight: Dome ışıklar şimdi her zaman varsayılan 30 yerine yoğunluğu 1.0 ile oluşturulan;
(*) VFB: 1-9 tuşları da son görüntüleri arasında geçiş için kullanılabilir numpad;
(*) VFB: keyfi dosya formatları yüklemek için becerisi;
(*) VFB: HSL, renk dengesi ve parlaklık için bir sürgü üzerine tıklamak / kontrast şimdi değerini ayarlar;
(*) VFB: Bir renk düzeltme rollout artık başlığına tıklayarak gizli veya genişletilebilir;
(*) VRayPhysicalCamera: daha doğru fotoğraf açısından "shift" ve sırasıyla "tilt" için "offset" ve "shift" parametresi yeniden adlandırıldı;
(*) VRayPhysicalCamera: Poz Etkileyen Özel`i Bitmap diyafram önlemek için bir seçenek eklendi;
Hata düzeltmeleri:
(*) Olasılık ışıklar ve DR ile farklı kovalar;
(*) VRayIES: DR farklı kovalar üretmek olabilir varsayılan farklı güçle Işıklar;
(*) VRayIES: V-Ray 2.x ile karşılaştırıldığında Sabit yavaş render;
(*) VRayProxy: Alembic parçacıklar Işınım harita ve motion blur ile düzgün işe yaramadı;
(*) VRayProxy: Hafif önbellek etkin siyah hale Alembic parçacıklar;
(*) VRayProxy:


2015-08-11 18:12:30
  • Offline
  • Erkek
Prograssive renderda noktasal (
skullmanBurak DoğanAvatar

Prograssive renderda noktasal ( piksel ) render alır. Kare kare render olmaz aynı anda render komple çıkar ortaya. Tabi bunu sen zamanlıya bilirsin 1 saat geçtikten sonra dur da diyebilirsin yada süresiz devam et ben olunca kapatırım da diyebilirsin.


Msuentas
2015-08-12 01:56:20
  • Offline
  • Erkek
Teşekkür ederim.
dragutTarkan ASLANAvatar

Teşekkür ederim.


http://3de-Studio.com 0 505 939 93 09 https://www.behance.net/TarkanAslan
2015-08-12 16:32:35
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!