V-Ray : metal tiling kaplamada yansıma sorunu
merhaba,
projemde yapmış olduğum binaya metal malzemeyi displacementa tiling ekleyerek parçalı hale getirmeye çalıştım. ama tiling yapınca yansıma olan bazı yerlerde beyazlıklar oluştu ama bu yansımalar oldukça yapay görünüyor. bunu nasıl düzeltebilirim.
http://imageshack.us/photo/my-images/100/uygtemiz7f.png/
metal malzeme ayarları
refl:127 fresnel:12
glosiness:0,96
anisotrophy: 0,7
ward
displace: 10 tiling
şimdiden teşekkürler.
- Offline
tiling renderda sıkıntı çıkarıyorsa photoshopta 300 resolationda 1280x1024 bir sayfa açın. beyaz sayfaya mesafelerını ayarlarak sıyah serıtler koyun. daha sonra bunu tıff olarak kaydedın . dısplace veya bump mapında ıstedıgın gıbı sısırmek ıcın kullanabılırsınız. Tilingle aynı etkıyı yapıcaktır beyaz yerler dısarı cıkıcak sıyah yerler ıcerıde kalıcaktır.
- Offline
- Erkek
teşekkürler bi de öyle deniyim bi sorum daha olacaktı. uvw map`i multi-sub object`in her bir alt birimi için ayrı olacak şekilde kullanabiliyor muyuz? ben iki tane ekledim ve map channellarını ayarlamama rağmen yine de bütüne etki etmeye devam ediyor. sorun nerede anlayamadım yardımcı olursanız sevinirim.
- Offline
Yanlış bilgi vermek gibi olmasın Hülya Hanım ama bildiğim kadarıyla her bir uwv için poly select veya mesh selet yapmanız gerekiyor yani evet, ayarlamak gerekiyor tekrardan.
- Offline
- Erkek