V-Ray : Vray Frame Buffer normal renderdan neden farklı

Vray Frame Buffer normal renderdan neden farklı

merhabalar arkadaşlar. alınan render`larda neden frame Buffer aktifken daha düzgün etki alırken F. Buffer kapalıyken render parlak çıkıyor. ve üstelik jpg kaydederken frame buffer da alınan netlikte veriyor. bunun sebebi nedir ya da kullananlar son renderları alırken hangi yolu izliyor.


2013-08-23 14:39:24
  • Offline
  • Erkek
http://www.tr3d.com/dersler/ders/d2/
mhaymanamusa haymanaAvatar

selam
öncelikle forum üstünden bunu araştırsan çok daha verimli sonuçlar alırdn.

http://www.tr3d.com/dersler/ders/d2/

yukarıdaki link belki soruna cevap verir. Benim acızane cevabım

1- Bütün render ayarlarını tek bir pencerede sana sunup bunlar arasında kolaylıkla geçiş yapmanı sağlar
2- Render 32-bit floatin point format olarak tutar (floatin point mantıksal sayılardan oluşan bir sistem)
3- render işlemi bittikten sonra basit renk düzenlemelerini( color correction) hemen bu render penceresinde yapmana olanak sağlar
4- render işlemindeki o kareleri istediğin yere sürükleyip render işlemini istediğin noktada yaptırabiliyorsun.


http://www.dijitalmedia.org "Sakarya´nın TasarımEvi"
2013-08-24 05:39:28
  • Offline
  • Erkek
vray frame buffer ile
wisemanxxxMustafa BeytekinAvatar

vray frame buffer ile 3ds max frame buffer ın parlaklık ya da netlik anlamında bir farkı olmaz. belki gamma ayarlarını yaparken hem render setup ta hem de gamma lut setup da 2.2 yaptıysanız max frame buffer da double gamma olur. onun haricinde görüntü anlamında bir fark olmaz.


www.vds3d.com
2013-08-24 18:02:45
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!