3ds Max : Bunu nasıl yapabilirim? (poligon modelleme)

Bunu nasıl yapabilirim? (poligon modelleme)
3digisen benAvatar

arkadaşlar bir silindirin tabanının en dış kısmındaki poligonların hepsini teker teker extrude yapıp nasıl düzgün bir şekilde dışarı çekebilirim?

http://b1205.hizliresim.com/x/7/5gnqr.jpg


2012-05-07 17:24:36
  • Offline
sende su anda by
adlAdile DemirdelenAvatar

sende su anda by polygon isaretli

Extrude > Local normal olani isaretle


www.cephecizim.com
2012-05-07 18:09:39
  • Offline
  • Bayan
veya modo yükle bu
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

veya modo yükle bu işaretlediğin yüzelyleri seç, bevel seç gruop yanındaki çeki kaldır ahada o oldu.


MODO, rhino
2012-05-07 22:34:03
  • Offline
  • Erkek
onu yapmak için modo
SchematicViewhasan yenierAvatar

onu yapmak için modo mu yükleycek :D


çiziyorum o halde varım
2012-05-07 22:48:19
  • Offline
  • Erkek
modo yuklemek iki islem
adlAdile DemirdelenAvatar

modo yuklemek iki islem olmaz mi :)


www.cephecizim.com
2012-05-08 08:11:13
  • Offline
  • Bayan
modo yükleyin kullnan kullandırın
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

modo yükleyin kullanın kullandırın çok zevkli yürüyor işler :D

hem niye 2 iş olsun ki :D


MODO, rhino
2012-05-08 09:06:15 Edit:2012-05-08 09:07:36
  • Offline
  • Erkek
şimdi baktım da ilk
3digisen benAvatar

şimdi baktım da ilk mesaja anlatamamışım tam olarak:)

şimdi şöyle extrude olayında sorun yok yani sormak istediğim o değil. işratetli poligonları extrude yaptım yada bevel ile yaptım boyutlarını da küçülttüm biraz.

benim istediğim ondan sonra extrude yapılmış olan polygonları teker tkere merkezden dışarı uzaklaştırmak. yani silindirin tabannın merkezinden dışarı uzaklaştırmak yatay seviyede.

yani bunu yapmanın kolay bi yolu var mıdır diye soruyorum ben resimde mesela gösterebilmek için tek tek elle yaptım ve de tabiki düzenli olmadı


2012-05-08 09:19:25
  • Offline
reference koordinat system`i local`a
sehircy

reference koordinat system`i local`a getir. pivot her yüzeyin normaline göre yön alacaktır. çekiştirdiğin zaman her yüzey normalin yönüne doğru gider.


2012-05-08 14:33:41
  • Offline
dedğiniz gibi yaptım ama
3digisen benAvatar

dedğiniz gibi yaptım ama bi işe yaramadı. acaba ben mi yanlış yaptım?

http://g1205.hizliresim.com/x/8/5j38x.png


2012-05-08 15:18:21
  • Offline
Bide şöyle dene uzatmak
izzet_7502

Bide şöyle dene uzatmak istediğin poligonları seç daha sonra onların kopyalarını al sonra o kopyalarla alt yüzeyler arasında bridge ile bağla üstleri boş kalacaktır onları da cap komutu ile doldur...


2012-05-08 15:25:18
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!